Haita lui Alex

156 17 1
                                    

In timp ce ne luptăm cu un varcolac alpha l-am vazut pe Will cum suferea din cauza lovituri pe care ia dat-o Ducalion liderul haitei de alpha si cel mai puternic varcolac.
-Elena fugi nu trebuie sa fi aici.
-Nu nu o sa te las singur.
Dupa m-am gandit ca si eu sunt alpha si ar trebui sa lupt cu Ducalion asa ca am sarit sa-l salvez pe Will cand dintr-o data cineva a inceput sa traga cu sageti care orbesc varcolaci pentru câteva minute.
Si cand m-am uitat cine a tras am vazut-o pe Allison.
Nu pot sa cred ca stie de existenta varcolacilor.
Dupa ce sau dus efectele sagetilor l-am luat pe Will de mana si am fugit.
Pe drum m-am intalnit cu Allison.
-Allison pot sa te intreb ceva?
-Depinde ce vrei sa ma întrebi.
-De unde sti ca exista varcolaci?
-Tatal meu a fost vanator de varcolaci.
-Cum adica a fost?
-Adica acuma numai vanam varcolaci ii ajutam.
-Aaa pai mersi ca ne ajuti.
-Cu placere.
Cand am ajuns acasa totul era imprastiat,spart si era sange pe jos.Ochii imi lacrimiau de durere si speram sa nu fie ce cred eu ca ie.
I-am cautat prin toata casa dar nu mai erau.Parintii mei disparusera si eu nu stiam ce sa fac era sânge pe jos si in spatele meu era Will care ma lua in brate.
Numai puteam de durere.
I-am sunat pe Alex si Ben ca sa vina aici.Dar Alex si Ben nu puteau sa vina pentru ca trebuia sa vina haita cea noua si nu putea sa lipseasca asa ca eram pe cont propriu.
Dar m-am gandit ca daca ii cer lui Alex sa vorbeasca cu haita o sa ma ajute sa imi recuperez parintii.
Asa ca am mers cu Will la Alex sa-i asteptam haita.
-Alex inca nu au sosit?
-Nu inca.
-Salut eu sunt Diego.
-Uite acuma au sosit.Diego sa prezentat mai e Tomas,Aiden,Ethan si Stiles ei sunt toti.
-Eu sunt Elena si sunt incantata de cunostinta.
-Si noi la fel.
-Dar cred ca lipseste cineva
intreaba Alex.
-Da lipseste cineva Logan si James au sa vina si ei dar mai tarziu.
-Bine
-Diego tu esti liderul? Intraba Alex.
-Da de ce intrebi?
-Avem nevoie de ajutorul vostru.
-De aia am venit aici.
-Pai parinti lui Elena au fost rapiti si cred ca a fost Ducalion.
-Te ajutam.
-Va multumesc tuturor spun eu.
-Acuma trebuie să-i asteptam pe Logan si James.
Acuma trebuie sa-i asteptam.
Dar de ce le ia atata sa vina.

Stiu ca am scris putin dar vreau sa va tin in suspans si imi mai trebuie idei si daca aveti idei va rog ziceti ideile si cititi si a doua carte a mea
Falling Skies

Pasiunea adolescentului varcolac(VOL 1)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum