Descoperirea

556 29 1
                                    

Deja a trecut o saptamana de cand Will a disparut.
Numai stim ce sa facem cum sa-l gasim.
Era deja luni iar prima ora aveam romana si am intarziat dar cand am intrat pe usa l-am vazut pe Will in ultima banca am fost mirata.Ma intrebam unde a fost atata timp, ce a facut dar am asteptat pana la pauza.
S-a terminat ora de romana iar cand toti au iesit eu am ramas sa-l astept pe Will.
-Ce sa intamplat?
-Nimic doar ca m-am pierdut prin padure.
-Da dar ai lipsit cam o saptamana.
-Da din cauza ca am racit ai uitat ca aveam doar niste haine subtiri pe mine.
Will povestitor.
Sper ca ma va crede ca doar nu o sa-i spun ca a fost luna plina si ca m-am transformat in varcolac nici nu ma va credea,va crede ca imi bat joc de ea.
Dar eu nu o sa-mi bat joc niciodata de ea pentru ca am inceput sa ma indragostesc de ea dar nu pot face nimic ca sa devin om normal din nou.

In prima zi de clasa a-9 am fost doar un tocilar de care isi batea joc toata lumea iar acum sunt varcolac, am abilitati supranaturale,alerg foarte tare sunt mai puternic chiar daca ma transform pe luna plina am un prieten pe nume Alex Heim care ma ajuta sa ma controlez dar nu numai pe luna pline ma transform si cand sunt nervos sau am emotii atunci prima data imi ies ghearele si ochii mi se fac galben inchis si dupaia apar colti si tranformarea completa.
Cand ma transform ii aud pe toti din jurul meu ii vad de la distanta parca as avea raze x.
Dar îmi e frica sa nu afle Elena secretul meu deoarece nu stiu cum va reactiona.
Elena pocesteste:
Nu pot sa cred ca Will nu are incredere in mine sa-mi spuna ce ascunde,ca simt ca-mi ascunde ceva dar oare ce sa fie.
In pauza de masa.
-Will vrei sa vi vineri deseara la petrecerea pe care o da Mia?
-Nu pot am niste treaba cu parinti mei,imi pare rau Elena.
-Nu-i nimic lasa pe altadata.
-Pai ne mai vedem.
-Sigur.
Cred ca e momentul sa aflu ce ascunde de mine si nu vreau sa aflu,dupa ore o sa-l urmaresc.
Dupa ore.
Am mers dupa el pana mi-am dat seama ca sunt in padure iar el tot mergea si mergea pana cand am vazut o casa parasita in mijlocul padurii el intrase in incapere iar eu dupa el.
Cand am vazut acei ochi galbeni inchisii si cum se transforma era Will.
-Esti pregatit sa te lupti cu mine si cu furia,
-Da Alex sunt gata.
-Atunci sa trecem la fapte.
Si asa au si facut incepuse sa se lupte iar acel Alex cu ochii lui caprui si privirea aia deodata ochii lui se facuse rosii si din acea clipa mi-am aratat fata si am lesinat.
-Ce o sa-i spun.
-Spune-i ca a avut un cosmar.
-Da mersi pentru sfatul tau prostesc cum sa-i spun asa ceva.
-Pai atunci nu iti ramane decat sa-i spui adevarul.
-Dar cum sa- spun ca sunt varcolac,o sa inebuneasca.
-Nu o sa inebuneasca cu timpul o sa se obisnuiasca ai sa vezi.
-Si daca ma va urî.

-Tu doar dute cu ea  acasa si ai sa vezi ca o sa se rezolve spunei ce s-a intamplat de ce nu ai vrut sa stie adevarul despre tine.
-Will ce sa intamplat.
-Depinde ce iti amintesti.
-Imi amintesc ca tu si cu barbatul acela va-ti transormat in nu stiu ce,lasa totul a fost un cosmar cred.
-Nu defapt da e adevarat suntem varcolaci si cand ai descoperit ai lesinat.
-Varco.....ce.
-Varcolaci si da ai dreptul sa fugi de mine.
-Dar nu o sa fug de tine acum inteleg de ce nu ai venit la scoala pentru ca a fost luna plina.
-Da si imi era frica sa nu ranesc pe cineva asa ca Alex a stat cu mine.
-A si sti cine te-a transformat?
-Da un varcolac alpha ca si Alex dar mai puternic si mai rau.
-De ce mai rau?
-Pentru ca el omoara oameni si el m-a transformat asa ca e rau.
-Pai bine ar trebui sa pleci.
-Bine ne vedem maine la scoala.
Will povesteste:
Sper sa ma inteleaga pentru ca nu vreau sa o pierd cred ca ma indragostesc de ea.
Dar inainte sa plec am pupat-o pe obraz si am simtit ceva special cand ma-m uitat in ochii ei cred ca asa e cand te indragostesti.
-Elena trezestete e dimineata.
-Mama mai lasa-ma un pic.
-Hai ca ii deja tarziu.
-Bine mama.
-Am facut dus si ma-m imbracat in tricou negru pe care scrie cu alb I LOVE YOU si mi-am luat niste blugi negri ca sa se asorteze cu tricoul si mi-am prins parul in coada mi-am luat tenisii albi si am plecat la scoala.
Incepuse ora iar eu ca de obicei am intarziat dar domnul profesor Snow ma iertat si ma-m pus in banca si am vazut ca Will nu era si am intrebat-o pe Mia cea mai buna prietena a mea daca l-a vazut azi la scoala dar nu l-a vazut.
Deja suntem la ultima ora si Will nu a aparut deloc si apoi m-a sunat cineva dar nu am putut raspunde pentru ca eram la ora.
Cand s-a terminat ora am vazut ca m-a sunat Will si l-am sunat inapoi si imi raspunse altcineva.
-Daca vrei sa-l mai vezi pe Will va trebui sa vi la adresa asta strada Hensan nr 34.
Am ajuns acolo iar Will era acolo legat si plin de sange si cand sa ma duc sa-l dezleg ma prinde cineva.
Cand m-am trezit Will numai era iar eu m-am trezit acasa si deodata imi suna telefonul.
-Buna sunt Alex prietenul lui Will.
-S-a intamplat ceva cu Will?
-De asta te-am sunat sa vad daca nu e cu tine.

-Nu,stiu doar ca m-a sunat cineva mi-a dat o adresa am mers acolo,am mers la acea adresa si  l-am vazut pe Will legat si plin de sange si dupa cineva mi-a pus batista la nas si la gura sa nu mai am aer si dupa m-am trezit acasa.
-Stiu cine a fost.
-Cine?
-Alpha care l-a transformat pe Will,vrea sa se razbune.
-Da de ce vrea sa se razbune si de ce pe mine m-a luat si mai ales m-a muscat.
-Ce ti-a facut?
-M-a muscat, de ce e ceva grav?
-Da daca te musca un alpha devi un varcolac beta.
-Si de ce eu.
-Nu stiu trebuie sa aflu.
-Pai atunci vreau sa te ajut.
-Bine dar trebuie prima data sa te controlezi mai ales la lună plină si la scoala.
-Bine ce trebuie sa fac?
-Inainte trebuie sa te culci si sa mergi maine la scoala dupa vedem.
-Off bine noapte buna.
-Noapte buna.
Nu pot sa cred ce mi se intampla intai descopar ca Will e varcolac si acuma eu sunt pe cale de a deveni unul.



Sper ca va placut capitolul acesta nu a fost prea lung pentru ca trebuie sa mai gasesc idei pentru poveste daca va placut dati un vot sau un coment va multumesc si iti multumesc si tie Rebeca Tofan si Scailer19 pentru idei.



Pasiunea adolescentului varcolac(VOL 1)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum