A trecut o saptamana de cand Will a iesit din spital si se pare ca suntem impreuna si chiar imi place ca suntem impreuna.
Si eu ma tot gandesc cinei fata aia Kim si ce intenti are.
Oricum nu la asta ar trebui să ma gandesc si la petrecerea pe care o da Mia si am auzit ca avem un nou coleg venit din America.
-Scumpo a venit Will sa te ia.
-Bine vin imediat.
Will povesteste.
Nu pot sa cred ca sunt impreuna cu Elena.
Si e atat de frumoasa dar nu stiu cum sai spun ca o sa plec la anu din oras pentru ca tatal meu o sa primească o noua slujba in Portugalia si va trebui sa ma mut cu el dar cred ca voi face tot posibilul sa raman aici alaturi de haita si de Elena.
Elena povesteste.
Nu stiu dar cred ca Will imi ascunde ceva si o sa aflu eu ce.
-Pai mergem?
-Da mergem.
Am ajuns la un restaurant atat de frumos si de elegant.
Ne-am asezat la o masa si am inceput sa vorbim.
-Deci ce vrei sa comanzi? intreaba Will.
-Nu stiu as vrea sa mananc specialitatea casei ca am auzit ca aia ii cea mai buna.
-Bine cum doresti tu iubire.
O nu plt sa cred ca mi-a spus iubire.
Dupa ce am mâncat am urcat in masina si mi-am pus centura si Will a inceput sa se apropie de mine cu buzele lui rosi ca sangele si am inceput sa ne sarutam era atat de frumos.
Pacat ca nu a durat atat de mult cat am vrut eu pentru ca trebuia sa ajung acasa.
Dupa ce am ajuns mi-am lipit buzele pe ale lui si dupa mi-am luat la revedere si am plecat.
Maine avem scoala asa ca am facut un dus si m-am pus in pat.
Deja era ora sapte dimineata eram asa obosita incat nu vroiam sa ma ridic din pat dar m-am gandit la Will si am sarit din pat si am coborât jos am luat micul dejun si am urcat sa ma imbrac.
Am luat pe mine o rochie neagra cu buline albe si o geaca de piele neagra si am plecat la scoala.
-Elena ce mai faci?ma intreaba Mia.
-Bine tu ce mai faci?
-Bine vi la ore ca nu prea am mai vorbit noi doua de mult dupa ore vrei sa mergem undeva sa vorbim? Spuse Mia
-Da ne intalnim acolo.
-Bine ne mai vedem ceau.
-Ceau.
Prima ora am avut biologie si se pare ca băiatul ala nou pe nume Ben e coleg cu mine si e foarte dragut cu mine.
-Buna eu sunt Ben.
-Buna sunt Elena incantata de cunostinta.
-Si mie.
Ma tot uitam la Ben avea o faţa cunoscuta dar nu mai stiam de unde.
Dupa ce sa sunat am dat peste Will care era din ce in ce mai frumos.
-Ceau ce faci frumoaso.
-Bine frumosule.
Am inceput sa ne cimplinentam unul pe altul incat sa sunat de intrare am inceput sa ne sarutam si buzele lui erau atat de moi si miroseau a menta probabil din cauza ca mesteca guma.
In ora Alex mi-a dat un mesaj ca sa ne intalnim la ora 10 in pădure si nu stiam de ce.
Dupa ora am fugit direct catre padure sa vad ce se intampla si cand am sosit am vazut trupul neînsuflețit a unui varcolac din haita noastra pe nume Mihai.
-Alex ce se intampla?
-Chiar nu stiu as da orice ca sa stiu ce se intampla.
Si dintr-o data a aparut liderul haitei Adam era un barbat bine facut avea parul brunet si ochi caprui si eu ma intrebam cum de nu are nicio iubita dar mi-a zis Alex ce sa intamplat cu fosta lui iubita si de atunci nu vrea sa fie intr-o relatie cu nimeni a fost impreuna cu Mia dar nu a durat asa mult relatia lor.
Dupa toate astea am mers acasa si m-am pus in pat si am dormit.Stiu ca capitolul asta a fost cam plictisitor dar sper ca va place cartea mea si stiu ca nu am scris asa de mult dar va promit ca capitolul 8 va fi mai lung.
CITEȘTI
Pasiunea adolescentului varcolac(VOL 1)
Hombres LoboIn aceasta poveste este despre o fata care incepe primul an de liceu si da peste un baiat care ii schimba complet viata.