Tanıtım

98 15 31
                                    

Ayy şey yapayım mı?
"Başlama tarihlerinizi alalım"

Selâmünaleyküm bu kurguyu yazmak yaklaşık bir buçuk senedir aklımdaydı ve en sonunda yazma kararını mutfakta bulaşık yıkarken verdim. dgvsfgfds

Neyse sizin yorumlariniz ve oylarınız benim için çok önemli ona göre yazmaya devam edeceğim. Rabbimden duam kurgumu beğenmenizdir.😊🥰
İyi okumalar dilerim.

(1 buçuk yıl önce)

Beni deli etsede en sevdiğim amcam olan veysel amcam'ın düğünü bugün. yengem heycandan kızarmış, evet kızarmak ne alaka ama buda böyle bir değişik işte. neyse terlemeye başlamıştı. kadın artık amcamla evlenmeye ne kadar istekli ise bir damla gözyaşı dökmedi. resmen dakika sayıyor ya. eee aşirete gelin gelcek tabiii, ben olsam... sevinmezdim. ayyy gerçekten aşiretim diye demiyorum burnumdan getirdiler urfa'da ama neyseki taşındık çünkü babamın iş yeri eskişehirde olduğu için bizide peşinden sürüklemişti. iyiki de sürüklemiş.

Amcamin arkadaşlarından biri gelip
"Veysel abi siz galiba gelmeyi düşünmüyorsunuz hadi millet sizi bekliyor!" Diye amcama seslenince, amcam'a sataşmak için yer arayan ben. gerginlikten kasımkasım kasılmış amcam'a "Amca bizde seni deli fişek bilirdik ne korkak çıktın. sanki sen gelin gidiyon mutlu olman gerekmiyor mu? guluguluyu aliyoz sana"
Gülsüm yengeyi ilk başta sevmedigimizden ona gulugulu diye lakap takmıştık yani kuzenim takmıştı. bizdede huy oldu her dakika gülsüm yengemi alakasız konulara koyup gulugulu diyorduk. Amcam'ın beni urfaya geri yollayacak tekmeler atacağını kanıtlayan bakışlarını üzerimde hissettigimde hemen sırıtarak "Gülsüm" "gülsüm yenge yani" dedim oda bunu duyunca gayet lakayıt
Bir yüz ifadesi ile odadan çıktılar. ben çarşaflı olduğum ve düğün karışık -haram bi ortam- olduğu için yüzümü örtmeye üşendiğimden odada oturuyordum. babam çarşafıma karşı olduğu için de "göz zevkini bozmak" istemiyordum.
bu durum zoruma gidiyor mu?
evet

Düşüncelerimden ancak firdevs'in odaya seke seke girmesi ile sıyrıldım.
Ona tam neden bu kadar mutlu olduğunu soracaktım ki aklıma bugün firdevs ve Arif eniştem'in ilk defa evlilik amaçlı buluşacağı geldi. bu yüzden karışmadım. zaten firdevs 14 eniştemde 17 yaşında iken birbirlerini sevmişlerdi ama harama da girmek istemiyolardı bu yüzden bi daha konusmayıp vakti gelinceye kadar bekleyecekleri kararını vermişlerdi. firdevs 18 yaşına varınca Arif enişte de ona talip olacaktı bu süre boyunca hiç konuşma,mesajlaşma,görüşme vs. Şeyler olmadı. Şimdi ise firdevs 17 eniştemde 20 yaşında bu yüzden buluşup konuşma gereği buldular artık her şeyi kesinleştireceklerdi.

"Bak bak bak tipe bak saf kardeşim benim sadece çocuğu uzaktan gördün 2. kere bakmadın bile sadece konuştunuz."

"Sus be! sesini duydum ben yaaa"
"Sende oda yok evde kalacan böyle gidersen. artık kocan nasıl dua etmişse hiç bir erkek suratına bakmıyor."

"Ben evlenmeye meraklı degilimki ben 30 umda evlenecem."

"Hı hı aynen bak gör ben evlendikten sonra evde kaldım diyip ilk gelenle evlenirsin sen. "

Bu sıkıcı muhabbetten ayrılmak istediğim için konuyu degistirdim.

"Farkındamısın sırf Allah'ın (cc.) emirlerine uymaya çalışıyoruz diye bize inat kız erkek karışık yaptılar düğünü."

"Üüf benim umarumda değil ki sadece arif le buluşacam diye geldim zaten.Onlar haramlar içinde sünnet olan evliliği kirletsinler bakalım evliliklerinden hayır göreceklermi?

"Haklısın."diyip konuyu kapattım ve müzik sesini duymamak için kulaklıklarımı takıp inşirah sûresini açtım. Ezberimde vardı ama dinlemek daha bir huzur veriyordu.

~Mavera ~  Kayıp, Arayış,çaresizlik Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin