Kane'nin ölümünden yaklaşık 4-5 ay sonra herkes hayatına devam ediyordu Giyuu'nun daha fazla arkadaşı oldu zamanında ona zorbalık yapanlar ondan tek tek özür diledi Giyuu özürlerini kabul etti Giyuu Sanemi'ye aşıktı ona söylemek istiyordu ama ya Sanemi kabul etmezse? Ya onu küçük düşürürse? Sanemi'de artık dayanamıyordu ama son zamanlarda giyuu megomo sakio adlı bir çocukla arkadaş olmuştu Sanemi elinde olmadan kıskanıyordu ve bazenleri Giyuu ve kendisinin aşkının imkansız bir hikaye olacağına inanıyordu ama yazar-chan öyle planlamıyo-öhöm prdn ama kaderin planları farklıydı Sanemi arkadaşları ile takılıyor vb. İdi ve sonunda Yaz tatili gelmişti... Liz'in Grup için farklı planları vardı...
Liz;Çocuklarrrrrr size bir sürprizim varrr!!
Sabito;Yemin et-
Liz;şeyy 2 yıldır biriktirdiğim paralar ile Paris'te 20-23 kişilik villa almiş olabilirimde olamayabilirimde-
Mitsuri;Kyaaaaaaaa bu çok iyi bir haberrrrrr!!!
Liz;biletler benden para uştü kaldı sonuçta puhahahaalhfdjdbdb
Muichiro;napicaz şimdi?
Liz;Tatillerde villaya gidicez işte daha ne istiyorsun
Mui;tm
Grup Aşıkların şehri Paris'e sonunda gidebilmiştir bu sırada birsürü yer gezmişlerdir ve ayrıca tüm yaz orada kalıcaklarını varsayarsak şimdilik daha 2 hafta olmasana rahmen birsürü uğur böceği ile karakedi figürü ve cosplayi görmuşlerdi birgün Sanemi bu fırsatı kaçırmak istememişti ve gün batımında Giyuu ya birşey itiraf edecekti...(buarada Liz villayı yarı fransız arkadaşı sayesinde almıştı)ve evet grup ta orda olacaktı ama Sanemi çoktan bu büyüye kilitlenmişti (mitsuri herşeyi bildiği için çaktıtmadsn video çekiyordu)
Giyuu;beni çağırmişsın Sanemi-
Sanemi;Lanst olsun Giyuu şuan ne diyeceğin umrumda değil ama ben senden gerçrkten ÇOK HOŞLANIYORUM!
Giyuu;şey-Yalnız değildin shinazugawa kabul ediyorum...
Mitsuti;Kyaaaaaaaa ben hep bunu bekledimmmm
Giyuu;
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eğer ben seni kazanamazsam..KİMSE KAZANAMAZ. |Sanegiyuu|
De Todobu hikayede kanae biraz şero sabito Giyunun abisi Tengen ve Rengoku azcok giyuu ya tavşıyo ve ek karakter olarak benim oc um liva veya Liz (iki adımın birleşimi) Giyuu'nun kardeşi