Selammmmm lotfen oy ve yorum yaparmisiniz
🏩🤍🌌💗Taehyung
Besun 08.02
Sabah perdelerin arasından gelen güneş
ile açtım gözlerimi. Yanımdaki iki kızada baktım ve huzlica duş aldım. okul için giyindim.
Yatağımda uyuyan kızlara sonkez bir bakış attım ve evden çıktım.Okula geldiğimde yanıma birsürü kız doluştu. Hepsi birşey söylüyordu ama hiç birisini dinlemeden bahçede yürüyordum. Namjoon ve j hope i görmemle ikisinin yanına gittim.
Namjoon ve jhope nin yanina geldiğimde yanımda birsürü kız olduğu için bana boş boş bakıyorlardı.
- kızlar hepinizle sonra ilgilenicem ama simdi gidin " dedim ve kızların birisine göz kırptım. Onlarda gülüşe gülüşe gittiler.
Taehyung; ee napiyosunuzz
Namjoon; taehyung dün gece bardan 2 kızla çıktın. Lütfen bana onlarla yattığını söyleme!
Taehyung; onlar istedi bende kabul ettim.
Jhope; Aish...taehyung biraz ara mı versen böyle şeylere. Baban duysa sana şirketi vermekten vazgeçer adam .
Taehyung; aa baban demişken önemli bir yemek varmış ben yarın seule gidicem .
Dedim somurtarak çünkü babamı sevmiyordum . Beni sadece çıkarları için kullanıyordu ve zaten babamında benden nefret ettiği belliydi.
.
.
.
Okul bitmişti bende spor arabama atladım ve eve hizlica gittim. Hizmetçilerimden bavulumu toplamalarını emrettim.
.
.Simdi seule gitmek icin hazırdım. Saat 11 12 civarı seulde olucaktım. Kırmızı spor arabama bindim ve malikanemden çıktım.
Hızlı sürüyordum çünkü bu hayatta sevdiğim seylerden birisi de hız yapmaktı.
.
.
.
........Evetttt nasildi.
Lutfen yorum yapıp nasıl gittiğimi bildirin
Vsoo ile kalınnnn
🏩🤍💗🌌
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hafıza kaybı vsoo / vsookook
Romanceabisini bulmak için başka bir ülkeye gelen bir kız ve playboy çocuk . ( konusunu Alışveriş kralı adlı diziden aldım) vsookook icericektir fakat vsoo ağırlıklı bir kitaptır. [KTH] & [KJS]