Jisoo dan
Evden gizlide olsa çıkmıştım. Şuanda havalanındaydım, uçağım 30 dakika sonraydı. Sadece küçük bir cantam vardı. Paramın hepsi uçak biletine gitmişti ama yinede seulde iş bulacağımı düşünüyorum.
Artık uçağım kalkacağı için kapıya doğru ilerledim. Uçak biletimi görevliye gösterdim ve uçağa bindim.
.
.
.
Uçak kalkalı 2 saat oluyordu yanımda 50-55 yaşlarında bir tane teyze vardı gerçekten biraz garip biri ....
Şimdi uçaktan inmiştim cantami almak için bavulların geçmesini izliyordum. Çantamı gördüm ve ona yöneldim tam alicaktim ki çantamı biri alıp kaçmaya başladı. Elimde telefonumla direkt arkasından koşmaya başladım fakat gittikçe hızlanıyordu . Ona yaklaşmıştım fakat bir bedene çarpmamla yere düştüm. Canımın yandığını hissede biliyordum gözlerimi üstüme dökülen sıcak kahveden çekip yanıma baktığımda paramparça olmuş telefonumla bakıştım.Gözlerimi sinirle bana çarpan bedene döndüm. Resmi kıyafetli egolu birine benziyordu.
Hızlıca ayağa kalktım. "Ne yapıyorsun ya her tarafım kahve oldu" dedim sinirle.
Karşımdaki adam umursamazca kaşını kaldırarak bana " önüne baksaydın o zaman " dedi.
"Ahh ciddimisin hem telefonumu kırmama sebep oluyorsun hemde üstemi çıkmaya çalışıyorsun " dedim
"Asıl hem bana carpan hemde üste çıkmaya çalışan sensin küçük hanım " dedi.
" pff ne yapicam ben esyalarimda gitti. Bu telefonun parasını ödiceksin ."
" suan yanımda nakit yok al bu benim kartım üstünde numaram var beni sonra ararsın " dedi ve aceleyle yanımdan uzaklaştı . " gıcık şey " diye gecirdim gecirdim içimden .
Selammm evet ölmedim. Sizce o adam kim .
Bir sonraki bolumde kim olduğu belli olucak
Yeni bolumu birazdan atarım. Baysss
Vsoo ile kalınnn🎸🎀🌸
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hafıza kaybı vsoo / vsookook
Romantizmabisini bulmak için başka bir ülkeye gelen bir kız ve playboy çocuk . ( konusunu Alışveriş kralı adlı diziden aldım) vsookook icericektir fakat vsoo ağırlıklı bir kitaptır. [KTH] & [KJS]