Selammm, bu aralar bölümlere hep oy hemde yorum gelmiyo. Bölüm atmayı çok istiyorum ama kimse oy kullanmayinca veya yorum atmayınca hevesim kaçıyor lütfen yorum ve vote 💞💞 neyse hikayeye geçelim ~~
Jisoonun anlatımıyla
Sabah işe gideceğim için erken kalktım . Heyecanlıydım, V ye baktığımda o hala uyuyordu . Koca bebek.
Saunanın soyunma odasına gidip bol pantolonumu ve beyaz t shirt imi giyip cüzdanımı ve eşyalarımı çantama koydum. V ye para bırakmam gerekiyordu bu yüzden onu uyandırdım
"V kalk hadi .... V....V.... V kalk sana be!"
"Ay noldu ya kalktım. Jisoo hanım benim gibi birini böyle uyandıramazsınız"
"Hmm peki, neyse al şu parayı bak bu 16.000 wonu bu gün saunaya vereceksin , bu paraylada sevdiğin kahveden 2 tane alabilirsin" dedim ve ona gülümseyerek saçını karıştırdım.
"Jisoo shi biz burda ne zmana kadar kalıcaz "
"Hmm ilk maaşımı alıp bi eve taşınana kadar"
"Pekiii"
" Hadi beni tutma işe gidicem"
" Ne zaman gelirsin"
"8 de burda olucam"
Dedim ve kalkıp hızlıca ordan uzaklaştım.
-
-
-
Evett geldim. Dünden daha stresliydim.
Binaya girdim. Girdikten sonra etrafa bakındım ve bir tane temizlik yapan bi abla gördüm. Hızla onun yanına gittim."Şey merhaba efendim ben bu gün işe baslicaktimda "
"Ne işine baslicaktın"
"Temizlik efendim"
"Hee sen bugün gelicek kişisin " dedi ve elindeki viledayı yere bırakıp yürümeye başladı
"Gel benimle"
Hızlıca onu takip ettim
Asansöre bindik ve 18. kata bastı. Jungkook beyin odası da bu kattaydı. Asansör durdu ve indik bir kaç hol geçtikten sonra üstünde "soyunma odası" yazan bir odaya girdik. Abla bana yeni poşetinden çıkan bir elbise verdi ama bu elbise normal bir temizlikçi elbisesi gibi değildi.
(Bunun gibi)
Şaşkınlıkla elbiseye baktım. Ablaya baktığımda sırıtıyordu.
"A-ama ben bunu giyemem"
"Aması maması yok, sen bu kat ve üst kattdan sorumlusun. bu iki katta ceolar gibi önemli kişiler var ve güzel temizlikçi istiyolar. ben gidiyorum benim işlerim var yan odadan temizlik malzemelerini alabilirsin" dedi.
"Ama be-" sözümü tamamlamadan kapıyı çarpıp çıktı.
Elimdeki elbiseye iğrenerek baktım. Başka seçeneğim olmadığı için elbiseyi giydim ve boş bir dolap bulup eşyalarımı oraya koydum . Odadan çıktım ve yan odaya gidip temizlik malzemelerini aldım.
-
-
-
-
Aish bu gün cidden yoruldum. Ama daha çok vardı işimin bitmesine derken jungkook bey çıktı odasından yanına koştum çok sinirliydi."Jungkook bey acaba telefon işi-"
"Şuan senle uğraşamam çekil" dedi. Tam gidicekken önüne geçtim.
"Ama efendim-"
"Anlamıyormusun sen, şuan uğraşamam çekil" dedi ve beni sertçe ittirdi.
Bölüm nasıldı ama
Bu arada eğer bu bölüm de yorumlar ve vote ker az olursa sınır koyucam.
Biliyorum en heyecanlı yerde bıraktım ama yeni bölüm en kısa sürede gelicek.
He bu arada hani taehyung ve jisoo nün kaldığı sauna böyle bir yer
Zaten k drama izleyenler bilir
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hafıza kaybı vsoo / vsookook
Romanceabisini bulmak için başka bir ülkeye gelen bir kız ve playboy çocuk . ( konusunu Alışveriş kralı adlı diziden aldım) vsookook icericektir fakat vsoo ağırlıklı bir kitaptır. [KTH] & [KJS]