Jungkook' tan
"Seojun bey siz taehyung beyin cenazesindesiniz değilmi?"
"Evet jungkook, yarın seule gelicem. Benimle birlikte taehyungun babası da gelicek. Taehyung hakkında hiç bir şey bilmiyormuş gibi davranacaksın. Taehyung' un babasıyla birlikte şirketin başına geçme olayını konuşucaz"
"Seojun bey sizin bu taehyungu öldürtmeniz-"
"Sus böyle şeyler telefondan konuşulmaz, kapat şu telefonu gerizekalı. He birde unutmadan polisle ilgili olaylara çok girme"
"Peki efen-"
Cümlemi bitirmeden kapatmıştı orospu çocuğu. Gerçekten çok sinir oluyorum bu adama neden yardım ettiysem, hayatımda görmediğim adamı öldürttüm amk
İşlerim erken bittiği için eve gideceğim.
Kapıdan çıkmamla yanıma şu jisoo denilen kız geldi. Zaten sinirliyim bu da hala birşeyler zırvalıyor."Jungkook bey acaba telefon işi-"
"Şuan senle uğraşamam çekil"
"Ama efendim-"
"Anlamıyormusun sen, şuan uğraşamam çekil"
Dedim ve onu sertçe ittirdim.
Bir anda jisoo yere düşmesiyle yaptığımı anladım.
Sivri olan duvara kafasını sertçe çarptı.
Hızlıca yanına eğildim.
Onu uyandırmaya çalıştım ama uyanmıyordu.
Etrafıma baktığımda herkes bize bakıyordu.
"Çabuk önünüze dönün!!"
Bunu dememle herkes önüne döndü.
Jisoo ya baktım ve hemen onu kucağıma alıp otoparka indirdim. Arabama nazikçe yatırıp hastaneye sürdüm.Jisoo' dan
Gözlerimi açtığımda karşımda büyük bir televizyon ve lüks bir hastane odası duruyordu. şaşırdım ve kalkmaya çalıştım fakat beni geri yatırmaya çalışan jungkook beyi gördüm. Direkt yattım çünkü başım fena halde acıyordu.
" Jungkook bey ben neden buradayım ve siz neden yanımdasınız "
"Bir şey olmadı sadece kafana duvara çarptın o kadar birazdan taburcu olacakmışsın merak etme"
Etrafıma baktığımda gerçekten lüks bir hastane odasındaydım
"Of ben bunun parasını ödiycem"
Diye fısıldadım Kendi kendime"Merak etme ben ödedim"
"G-gerçektenmi"
Dememle kapı çaldı.
"Gel" dedi jungkook bey
"Jungkook bey jisoo' iş yerinde kalan eşyalarını getirdim. '
Gelen kişi bana elbiseyi veren ablaydı .
"Peki şuraya koyup gidebilirsin"
Abla jungkook beyin gösterdiği yere içinde eşyalarım olan torbayı koydu.
"İyi günler jungkook bey" dedi ve odadan çıktı.
Ben eşyalara bakarken bir anda jungkook bey konuşmaya başladı.
" Bak jisoo beni dinle, lütfen beni polise şikayet etme, bak seni benim bir altımda olan tasarımcılık bölümüne alırım. Ayrıca bak buda telefonun. lütfen beni polise şikayet etme "
Dedi ve ceketinin cebinden son model bir telefon çıkardı.
"Ayrıca telefonun içine kendi telefon numaramı da kaydettim. Bir şey lazım olursa ararsın. "
" Peki efendim "
" Ne yani şikayet etmiceksin değilmi "
" Etmicem efendim "
"Teşekkürler jisoo. Ayrıca doktor bayılmanın sebebinin dengesiz beslenmek , hatta direkt beslenmemekten dolayı olduğunu söyledi. Neden yemek yemiyorsun?"
" E-efendim biliyorsunuz Kore'ye yeni geldim veda dengemi kuramadım ve tabii ki bir de arkadaşım var yani dengemi kurunca zaten dengeli besleneceğim"
"Bu akşam seni ızgara yemeğe götüreceğim"
"Ama efendim"
"Ama maması yok götürücem"
"Peki efendim o arkadaşımda gelse?"
"Tamam o da gelsin"
Selammm nasılsınız, özür dilerim biraz geç attım. Ama bence güzel oldu. Yarın direkt yeni bölümü atcam. Belki yarın 2 bölüm gelir. Bu bölüm çok sookook oldu.
Eğer begendiyseniz oyunuzu eksik etmeyin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hafıza kaybı vsoo / vsookook
Romanceabisini bulmak için başka bir ülkeye gelen bir kız ve playboy çocuk . ( konusunu Alışveriş kralı adlı diziden aldım) vsookook icericektir fakat vsoo ağırlıklı bir kitaptır. [KTH] & [KJS]