2.

5 1 0
                                    

"Lan toplantı var, samet hoca kameralara bakmaz. " Dedim sinirle, telefonlarımızı
(Ç) almak için rüya'yı ikna etmeye çalışıyordum. Hanımefendi hala naz yapıyordu, bugün Disiplin kurulu batın hoca'nın  odasında toplantı yapacaklardı.
Dolayısıyla bizim dersimizde boştu,müdür yardımcımız samet hoca normalde odasında kameraları izlemekten oldukça keyif alırdı, ama bugün o nadir günlerden biriydi.
Bence gayet mantıklıydı, tek sıkıntı telefonları koyduğumuz dolap batın hoca'nın odadının tam karşısındaydı.
Herşey olabilirdi Ama bence abartıyordu.
"Of rüya yeter zamanımız azalıyor. "
Milan tartışmamızdan sıkılmış olacak ki konuşma kararı aldı,bunun üzerine rüya kafasını salladı.
"Çok şükür, hadi gidek. "
Dedim ve ayaklandık.
Milan başıyla onaylayıp ayaklandı, iyki başkan o olmuştu,kurban olduğum dolabı kilitlememişti.
Milan'ın ardından rüya'da kalktı, ben o sırada sınıfın kapısına ulaşmıştım bile.
Uyuşuk bunlar.
Batın hoca'nın odası alt katımızdaydı, ses çıkarmamaya özen Göştererek asağıya indik.
Koridora girmeden önce durup arkamda bir hırsız edasıyla yürüyen kızlara göz attım, bakmaz olaydım.
Milan bir 'hi' nidasıyla merdivenden yere düştü.
Gülmicem
Gülmemeliyim
Rüya'yla aynı anda kahkaha atmaya başladık, sonra kimsenin duymaması için elimizle ağzımıdı kapattık.
"Ha ha ha ne komik"
"İyimisin kız? "
Milan'ın sinirli bakışlarını umursamadan konuştu rüya.
Ben hala gülmemi tutmaya çalışıyordum.
Evet böyle şeylere ölesiye  gülenlerdenim.
"Kıçım acıdı"
Dedi Milan bana ters bakışlar atarak, sanki ben düşürdüm.
"Milan yaşadığına göre şu işi halledelim.Siz beni burda bekleyin, birşey olursa ışlık çalın yeter"
Diyip dolaba doğru gittim, dolabın kapağını açıp içinden kendi telefonumu ve kızlarınkini aldım,tam telefonları sweat'imin cebine koyup tüycektim ki kapı sesiyle eş zamanlı ıslık sesi duydum.
Allah'ım al beni
"Ayliz? "
Dedi batın hoca.
"Hocam " Hala arkamı dönmemiştim,göt korkusu başa bela.
Bizim yaptığımız plana sokayım.
"Arkanı dön"
"Yok hocam ben böyle iyiyim"
"Ayliz"
Sal beni benden adam, ben aslına burda yoktum.
Batın hoca omuzundan tutup beni kendine çevirdi.
"Napıyorsun sen? "
Dedi sinirli bir sesle, Allah'ım yok olmak iştiyom.
Batın hoca olayları disipline taşımazdı ama daha beter cezalar verirdi.
Geçen hafta 2 çocuk tuvaletin aynasını kırdığı için tüm gün getir götür yaptırmıs yetmezmiş gibi okuldaki tüm aynaları sildirmişti.
"İyiyim hocam sizi sormalı" Dedim gülümseyerek.
Tek kaşını kaldırıp uyarır biçimde"ayliz "
Dedi net aşık.
"Ya hocam ders boş canımız sıkıldı"
Dedim.
Daha nasıl batırabilirdim ki?
Derin bir iç çekip koridorun sonunda gariban gariban bekleye arkadaşlarıma, sonrada bana baktı hatta güzelce süzdü.
"Forma? "
Dedi sorar bir şekilde. Yuh ya burda telefonlarımızı çalıyordum ama sıkıntı formamıydı yani?
"Hocam ıslaktı"
Diye o klasik yalanı söyledim, inanmayacağını biliyordum. Buna çocuklar bile inanmazdı ama işte benimkide laf olsun diye.
"Bu seferlik affettim, hadi sınıfa gidin zil çalana kadar çıkmayın"
Ne?
Anlamadım batın hoca bizi salıyormuydu?
"Fikrimi değiştirmeden gidin"
Hızla kafamı sallayıp gidecekken sesi beni durdurdu.
"Telefonları verin, yılın sonuna kadar hergün benda kalacak. "
"Hocam yapmayın ya" Ne ara yanıma geldiğini bilmediğim Milan konuşmuştu.
Diğer yanımdaki rüya üzgünce batın hocaya bakıyordu.
Ama batın hoca onları siklemeden bana bakıyordu. Oflayıp cebimdeki telefonları ona uzattım.
Keyifle gülümseyip telefonları elimden aldı.
"Hadi gidin"
Çokta kötü bir ceza değildi bence.
.....
Son derse yeni girmiştik, batın hoca'nın yanından direkt sınıfa gitmiş önce biraz sövüp sonra uyumuştuk.
Şimdide uykum kaçtığı için matematik dersini dinlemeye çalışıyıyordum.
Kapının açılmaşıyla o tarafa baktım, sınıf defterini almaya geldiğini düşünerek boş boş tahtaya bakmaya devam ettim.
"Batın hoca ayliz'i çağırıyor "
Birden tüm sınıf bana döndü, tabi rüya ve Milan hariç ikisi davar gibi uyuduğu için dönmediler.

Takıldığım yerler çok iyi.
Büyük ihtimalle özel ders şeyi için beni çağırıyordu o yüzden sakindim.

Matematik hocası bana dik dik bakıp kapıyı gösterdi, derin bir nefes alıp batın hocanın odasına gitmek için sınıftan çıktım, kapıyı bilerek aralık bırakmıştım. O kadının bana garezi vardı.
Öğretmenler odasında bu katayken batın hocanın odası alt kattaydı. Hayır anlamıyorum bu adamın nasıl bir ayrıcalığı varda kendi odası var?

Mükemmel ötesi düşüncemle batın hocanın kapısının önünde gelmiştim.
Şuan hiç kapıyı çalaşım yoktu, acaba çalmadan girsem napardı?
Denemeden bilemezdim.
Kapıyı pat diye açarak içeri girdim.
"Hoca-"
Lafımı bitirmeden kala kalmama sebep olan şey beyaz gömleğinin düğmelerinin açık olması ve kaslı gövdesiydi.
Sapıklık yapmayı bırakıp yüzüne bakınca şaskın yüzünü gördüm.
"Ayliz"
"Hocam"
"Ayliz"
Durumun saçmalık seviyesini idrak etmem için gözlerimin tekrar memitolarına kayması yeterli oldu, adam Allah'tan çıplak gibi bişi yoksa bu mallık seviyesi devam edicekti.o yüzden müdahale etmeye karar verdim.
Akıllı ayliz.
"Hocam hayırdır? "
Lan ben bunu demicektim.
Haklı olarak kasları çatıldı, şahsen benimde öğrencim önüm açıkken odama dalıp üstüne bana hayırdır çekseydi, sıçardım ağzına.
"Ay hocam ben öyle demek istemedim, yani ben şey noluyoruz maksatında"
Allahım al beni, bi yakışıklı erkek memitoları gördüm diye beynim durdu.
"Bu konu hakkında yorum yapmak istemiyorum, ama bana neden odama kapıyın tıklamadan girdiğini açıklarmısın? "

Ya o şeyden.
"Hocam size çok sevinerek cevap verirdim ama, üstünüz müsait değil. Ben gidim haftaya gelirim. "
Diyip kapıya doğru döndüm tam çıkacakken.
"Dışarıda bekle ayliz üstüne kahve döküldü, üstümü değistirim çağırım"
Olayın aslı anlaşıldı bu adam bana aşık.
Şaka.
"Hı hı"
Diyip çıktım.
Ben malım ben cidden malım, zil çalmış olmalı ki dışarı çıktığımda rüya ve Milan'da ordaydı.
"Noldu lan" Dedi Milan bana.
"Batın hoca kopya şeyi için beni çağırmış şimdide telefonla konuşuyor, bekletiyor beni piç"
Dedim,nedense gerçeği söylemek istemedim. Çok utanç vericiydi.
İçerden batın hocanın vana seslenen sesi gelmesiyle, kızlara telefonlarınızı ben getiririm diyip içeri girdim.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 26 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

FİZİK ÖĞRETMENİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin