Part 1. Merancang Kejutan

9.5K 59 1
                                    

Fendi terlihat fokus menatap skrin laptop di hadapannya, sambil sesekali menaip sesuatu. Dia sedang melayari web berkaitan dengan mencari fotografer freelance untuk menjayakan rencana kejutan kepada isterinya. Semperna ulang tahun perkhawinan mereka ke 2.

Beberapa hari setelah melakukan pencarian, Fendi gagal untuk menemukan seorang fotografer freelance ataupun yang bebas tanpa terikat dengan sebarang syarikat. Dia harus bertindak cepat memandangkan ulang tahun kerkhawinannya cuma tinggal 3 hari lagi.

Lalu dia berinisialtif untuk bertanya kepada dua bawahannya sekaligus kawan baiknya. Dia memanggil Ikram serta Daniel kedalam pejabatnya.
Disitu dia menyatakan kesulitannya dan tujuannya memanggil sabahatnya itu. Mereka telah bekerja bersama selama lebih 7 tahun. Dulu mereka sejawatan. Namun Fendi mendapatkan keberuntungan berkat kemampuannya bekerja menyebabkannya dinaikan jawatan sebanyak 2 kali berturut. Dimana sekarang dia bejawatan sebagai Timbalan Ketua Pengarah di syarikatnya.

"Bro, korang kenal tak mana-mana photographer yang berbakat. Saya nak nagi suprise kat wife semperna anniversary kami 3 hari lagi"

"Kalau itu masalahnya, saya pun tak tahu nak tolong boss. Maklumlah saya ni asalnya orang kampung" jawab Ikram sambil sedikit bergurau memanggil kawannya itu boss.

"Saya kenal sorang bro. Duduk satu hostel dengan saya dulu dan dia ambil kos sarjana Fotografi masa tu. Sekarang dia dah jadi professional photographer dan ada studio sendiri. Kalau nak, saya boleh bagi nombor dia kat kau" Jawab Daniel panjang lebar menjelaskan.

Tanpa menunggu lama Fendi langsung setuju. Lagipula ini adalah orang yang disarankan kawan baiknya. Sudah pasti orang itu nanti dapat dipercayai. Setelah mendapat nombor telefon orang yang Daniel ceritakan, Fendi langsung menghubunginya. Dan menjelaskan kehendaknya kepada fotografer tersebut.

Setelah kesepakatan tercapai, Fendi diminta untuk membuat pembayaran deposit terlebih dahulu serta sewa studio dan crew untuk sesi berfoto nantinya. Fendi tak lupa untuk mendapatkan alamat studio tersebut. Petang itu Fendi pulang dari pejabat dan menjalani rutin seperti biasa bersama isterinya.

Setibanya di rumah Fendi memberikan salam dan langsung disahut oleh isteri tercinta, Izan. Izan yang petang itu memakai t-shirt putih berlengan panjang dan bertudung singkat pun seperti biasa menyambut suaminya dengan senyuman yang menawan. Fendi mengecup kedua pipi Izan dan kemudian mereka berpelukan secara singkat.

"Abang nak minum dulu ke, sayang buatkan"

"Tak payah, abang nak mandi dulu. Jom temankan abang" jawab Fendi sambil mendekati Izan. Lalu menggendongnya ke bilik air yang berada di bilik tidur mereka. Izan hanya pasrah dan melingkarkan tangannya ke leher Fendi yang menggendongnya dengan gagah

Sebaik masuk kedalam bilik air, mereka terus berkucupan dan saling bermain lidah. Sambi tangan mereka saling meraba. Secara perlahan, satu persatu pakaian yang mereka kenakan terlucut sehingga keduanya kini tidak menggunakan sehelai benang.

Fendi meneruskan kucupan ke leher Izan, melakukan gigitan halus yang meninggalkan kesan merah. Kucupan semakin menurun ke bahagian dada Izan yang masih tegang dan padat. Melakukan hisapan kecil sehingga meninggalkan tanda merah seperti dileher untuk menambah kesan yang dibuatnya semalam. Begitulah kebiasaan Fendi setiap kali mengauli isterinya. Izan pun telah biasa diperlakukan begitu sejak malam pertama mereka dahulun sehingga sekarang meskipun telah hampir 2 tahun. Fendi tak pernah jemu meninggalkan jejak merah di dada Izan serta leher Izan.

Fendi meneruskan jilatan dan kucupan sehingga ke puting kiri isterinya. Sambil mencengkam kedua belah dada isterinya, Fendi mengucup sebentar lalu memainkan lidahnya di puting yang telah keras mencuat. Setelah beberapa minit, puting kanan juga diperlakuan secara adil oleh lidah Fendi.

"Ahhhh, ahhhh, ehmmmmm" erangan Izan bagaikan nyanyian merdu ditelinga Fendi.

Jilatan diteruskan menelusuri perut ke bahagian pusat beberapa saat. Lalu diturunkan lagi sehingga mencapai permukaan yang tembam dan memerah sedang dikepit kedua paha Izan. Bahagian yang sering memukau dan membangkitkan hawa nafsu Fendi. Tanpa sehelai bulu, masih tertutup rapat dan memerah seperti perawan walaupun sering dijajahnya setiap hari.

Fendi menyandarkan tubuh Izan ke dinding lalu membuka kangkangan Izan seluas mungkin. Akibarnya, bibir kemaluan Izan merekah sedikit dan mengalirkan air mazi petanda bahawa pemiliknya tengah bernafsu berat.

Tak tahan melihat keindahan di depan mata, Fendi lalu meregangkan bibir kemaluan isterinya lalu menampakkan bahagian dalam yang ditutupi oleh bibir seksi itu. Sesaat terlihat air mazi meluru keluar lebih banyak sehinga berjuntaian hentak menitik ke lantai. Lendiran nafsu tersebut yang awalnya terhalang keluar oleh rapatnya bibir kemaluan Izan. Hanyak sedikit yang berjaya keluar dan membasahi bibir luar kemaluan pemiliknya yang tembam.

Namun setelah bibir rapat itu diregangkan oleh Fendi. Air tersebut segera keluar ditambah oleh posisi Izan yang sekarang berdiri terkangkang. Fendi segera mendekatkan bibirnya dan menyedut lendiran tersebut sebelum sempat menitik ke lantai.

"Glukk glukk glukk"

sebanyak tiga tegukan lendir tersebut berjaya disedut keluar oleh Fendi. Setelah itu barulah dia mula membersihkan bahagian luar kemaluan Izan yang berlendir, dengan menjilati nya. Dijilat setiap bahagian tanpa tertinggal. Setelah bersih, barulah Fendi menyerang bahagian atas kemaluan isterinya.

Dijilat dan disedut kelentit isterinya sambil jarinya menari-nari di permukaan lubang kemaluan Izan. Setelah kembali basah dan licin, Fendi perlahan memasukkan dua jari nya kedalam sambil terus merangsang kelentit Izan menggunakan lidah.

Sepanjang permainan Fendi di kemaluannya, Izan tak henti-henti mengerang sambil tanpa disedari tangannya telah merangsang teteknya sendiri. Digenggam erat dan terkadang di pelintir kedua putingnya untuk menambahkan keghairahan.

"Ahhhhhhh! ahhhhh! ahhhhh! ahhhhh! ahhhh! Abanggggg lagi bannggg"

Setelah lebih lima minit menahan nikmat jilatan Fendi, erangan Izan semakin panjang, kemaluannya mengemut lajut dan badannya sedikit bergetar. Dia sepertinya akan mendapatkan klimaks pertamanya untuk permainan kali ini.



By : matteusLius

Cita-cita Isteri TersayangWhere stories live. Discover now