Izan juga memastikan makan dan pakaian Fendi tersedia setiap hari. Itulah membuatkan hubungan mereka tetap harmoni selama 2 tahun ini.
______________________________________Ketika keduanya siap memakaikan pakaian masing-masing. Jam menunjukkan hampir pukul 8 malam. Mereka berdua merasa kelaparan. Mereka berdua menuju ke dapur untuk makan. Fendi yang melihat Izan kesusahan untuk berjalan kembali mengendong isterinya. Namun kali ini dia mengendong Izan di belakang nya sambil Izan melingkarkan tangan ke leher Fendi. Izan kesukaran untuk melangkah kerana kemaluannya masih terasa nyilu manakala pangkal pahanya terasa lenguh. Akibat persetubuhan mereka yang panas tadi.
"Sayang duduk kejap. Tunggu abang panaskan lagi lauk dan nasi baru kita makan bersama" kata Fendi
"Maaf bang. Sepatutnya sayang yang sediakan makan untuk kita" ucap Izan dengan rasa bersalah.
"Takpe. Kali ni biar abang je buat" cuppp! Jawab Fendi lalu mencium dahi isterinya. Dia langsung berlalu untuk memanaskan makan malam mereka.
Izan tersemyum dengan layanan suaminya. Fendi sentiasa memahami dirinya. Sentiasa memberi perhatian dan bersikap romantik terhadap Izan. Izan merasakan kehangatan kasih sayang sepenuhnya dari sang suami. Setiap hari di tempuhi dengan penuh kebahagiaan. Dia bersyukur dan merasa bertuah dijodohkan dengan Fendi.
Singkat cerita, setelah selesai makan dan mengemaskan dapur bersama. Kedua insan tersebut pun berbual-bual sambil menonton tv sebagai rutin harian mereka. Itulah saat mereka saling berkomunikasi atau bergurau antara satu sama lain.
Jam menunjukkan 10.30pm. Fendi menutup tv dan suis lampu di ruang tamu. Mereka berjalan beriringan masuk ke bilik tidur. Memasang aircond dan lampu tidur di dalam bilik. Keduanya baring bersebelahan. Fendi yang masih belum puas kerana baru sekali melepaskan hasratnya petang tadi kini mula menggoda isterinya. Tangannya mula mengelus dan meraba tubuh sang isteri.
Izan memahami kemahuan sang suami walaupun Fendi tidak mengucapkan sepatah kata. Sejujurnya Izan masih berasa lelah akibar permainan petang tadi. Namun sebagai isteri yang taat, dia tidak membantah dan berbalik menggoda Fendi.
Saling menatap dan tersenyum. Tangan keduanya semakin liar meraba pasangannya. Fendi meraba dari perut naik ke dada isteri yang hanya mengenakan baju tidur tanpa bra. Manakala, Izan menhulurkan jarinya ke kelangkang Fendi untuk meraba batang suaminya. Secara semula jadi wajah mereka semakin mendekat
Dari ciuman biasa menjadi kucupan hangat. Dari rabaan ringan menjadi ramasan.
Dari hanya sentuhan luar kini tangan keduanya di dalam pakaian yang dikenakan pasangannya.Setelah beberapa minit berlalu,secara perlahan keduanya terbogel tanpa sehelai benang. Dan terjadi desahan halus.
Dari saling menatap kini keduanya saling menatap kemaluan satu sama lain. Di posisi 69 , Fendi menatap kemaluan Izan. Begitu juga Izan menatap batang gagah dan besar milik Fendi.Dari hanya menatap kini terjadi jilatan dan kuluman dilakukan serentak. Dari hanya mengoral kini mereka telah melakukan penetrasi.
Dimulai dari Izan yang melakukan goyangan dengan posisi WOT. Setelah klimaks pertamanya dia berbaring diri di sebelah Fendi. Lalu Fendi mengambil alih posisi. Setelah Izan kembali klimaks ke 2. Kini mereka bertukar posisi doggy. Salah satu posisi kesukaan mereka. Kerana Izan dapat merasakan batang suaminya meyentuh dan merangsang batu meriyannya sehingga mempercepatkan klimaknya. Sedangkan Fendi dapat merasakan bertapa ketatnya kemaluan Izan saat mengonggeng melakukan posisi itu.
Setelah Izan kelelahan klimaks ke 3, Fendi kembali membaringkan Izan. Melakukan henjutan brutal sehingga dia mendesah dan melakukan hentaman kasar memasukkan dan memancutkan air mani kedalam rahim Izan. Beberapa pancutan deras kembali memanasi rahim Izan.
Setelah terpancut batang Fendi masih gagah perkasa. Dengan perlahan dia memutarkan tubuh mereka berdua, dan kini Izan berada di posisi mengangkang diatas badannya. Izan yang masih tersedar namum kelelahan hanya pasrah memejamkan mata sambil mengemut kemaluannya. Bagaikan merangsang batang suaminya.
Fendi yang tahu Izan kelelahan dan kehabisan tenaga tidak membiarkan Izan melakukan sebarang pergerakan. Dia menghenjut dari bawah dengan menaik turunkan punggungnya untuk mendayung kemaluan Izan. Dia menaik turunkan badannya secara lembut dan perlahan. Menimbulkan rasa selesa di kemaluan Izan. Tidak seperti sedang dihenjut kasar sewaktu Fendi hendak terpancut tadi. Kini Izan merasa sangat selesa dengan hayunan lembut Fendi. Ditambah kelicinan akibat pancutan mereka berdua menambah sensasi goyangan perlahan Fendi.
Izan yang kelelahan hanya mendesah lemah sambil matanya terpejam. Setelah beberapa minit menghenjut dari bawah, Fendi tidak mendengarkan desahan Izan. Namun dengkuran halus yang dia dengarkan. Akibat terlalu kelelahan dan selesa dihenjut secara perlahan oleh suaminya. Izan tanpa sedar tertidur sewaktu masih disetubuhi Fendi.
Fendi yang melihat Izan tertidur tidak marah. Namun dia tersenyum dan merasa kasihan melihat Izan yang tertidur. Dia terus berhenti menghenjut kemaluan Izan. Mengabaikan batangnya yang masih keras terpacak di dalam kemaluan Izan. Dia dengan perlahan menarik selimut di sebelah lalu menyelimuti tubuh mereka berdua. Memejamkan mata dan menidurkan diri dengan batang yang masih mengeras di dalam kemaluan Izan
By : matteusLius
YOU ARE READING
Cita-cita Isteri Tersayang
RomanceKetika masih bertunang dengan isterinya dulu, sang suami pernah bertanya tentang cita-cita isterinya. Sang isteri menjawab bahawa dia bercita-cita untuk menjadi model professional setelah dewasa. Namun minatmya itu dilarang tegas oleh kedua orang t...