Aldığım evet cevabı üzerine yanımdaki küçük bedeni alıp ısırmak istemiştim. Çok tatlı gelmişti bu bana. Sessizce alt kata inmiş ve öğretmenler odasına girmiştik.
Sadece 3 öğretmen vardı içeri gelir gelmez Lisa;
Lisa:ahh.merhaba Jeon.
Jk:Merhaba
Lisa:işte sen. Seni çok merak ettim . Keşke benim sınıfıma alabilsem seni. Aslında alsam mı?
Duyduğum söz ile kaşlarımı çatmış hemen söze atlamıştım;
Tae:Bence Jeon bizi beğendi. Hm?
Jk:evet sınıfınızı ve sizi çok sevdim Bay Kim. Şuanlık orada kalmak isterim.
Hemen yüzümdeki kızgın ifade yumuşamış yanımdaki bedeni ısırmamak için kendimi zorlamıştım.
Lisa:bak bak. Çokta kibarsın sen
Jk:siz kimdiniz?
Lisa:ben sizin sınıfınıza girmiyorum ama branşım İngilizce adım da Lisa
Jk:hm anladım.
Tae:ozaman bizim Jeon ile bir işimiz vardı değil mi Jeon.
Jk:hmhm vardı.
Tae:kaçalım biz
Lisa:okeyy.memnun oldum Jeon
Jk:bende memnun oldum.
Öğretmenler odası kapısını açmış Jungkook'un çıkması için tutmuş o çıktıktan sonra bende çıkmış ve piano odasına doğru yürümüştük.
Jk:Bay kim
Tae:hm
Jk:ben çaldıktan sonra sizde çalar mısınız bir parça?
Tae:tabikide çalarım iste yeterki
Jk:"sırıtır"
Tae:17 yaşındasın dimi?
Jk:hmhm 17.siz kaçtınız?
Tae:27 yaşındayım ben
Jk:anladım.
Piano odasının önünde durmuş kapıyı açıp Jungkook'un içeri girmesini sağlamış sonra bende girdikten sonra kapıyı kapatmıştım.
Jungkook hemen piyanonun başına oturmuş biraz deneme yaptıktan sonra kapıda onu izleyen bana dönüp .
Jk:ne çalmamı istersiniz?
Tae:kafana göre çal
Jk:hmm tamam ozaman
Çaldığı parçayı dikkatle dinlemiştim. Harika bir şeydi bu. Yetenek...Tae:cidden mükemmeldi. Her konuda bukadar iyi misin Jeon?
Jk:hehe sağolun Bay Kim. Sizinkini merak ediyorum açıkçası
Tae:ahh seninkinin yanında benimki belki biraz sönük olabilir ama
Jk:şuan inanmadım size. Çok iyi çalacağınıza eminim.
Tae:bakalım.
Jungkook'un kalkması üzerine piyanonun sandalyesine oturmuş ve parmaklarımı alıştırmak için hafif hafif çalmştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TEACHER
RomanceTaehyung, işinde başarılı bir matematik öğretmeniydi ama birgün okuluna gelecek transfer öğrenciye vurulucağını hiç tahmin etmemişti.