Zilin çalması ile sohbetimiz bölünürken Jungkook ayaklanmış onun üzerine benim de ayağa kalkmam ile konuşmaya başlamıştı.
Jk:sağolun Bay Kim. Ben şimdi gidiyorum.
Tae:nereye?
Jk:sınıfa gidiyorum
Tae:tamam dışarılara çıkma, sınıfta durmaya çalış, kimseyle muhatap olma ve böyle bir olay olursa ki böyle bir olay olmasına da gerek yok, biri sana dokunur, laf eder falan direk yanıma gel. Tamam mı Jungkook?
Jk:"kıkırdar".Bay Kim bu kadar endişelenmenize gerek yok
Tae:var . Konu sense var Jungkook.
Jk:şey tamam ozaman ben gideyim
Tae:git bakalım
Utandı yerim|
Görüşürüz JeonJk:görüşürüz:)
Giden bedeni gülümseyerek izledim ve hatırlayıp öğretmenler odasına doğru yol aldım.
Jungkook tarafından:
Jk:Şuan cidden kalbim durucak beyler. Engel olamıyorum kendimeRm;oğlum sen fena yanıyorsun bu adama.
Jk:yanmak ne kelime amk. Adamın tek sözüne eriyorum resmen.
Hope:Jungkook bence bu sevdadan vazgeç
Rm:bencede oğlum çok takıyorsun
Jk:niye ya?
Hope:Bay Kim:
İlk geldiği sene ondan hoşlandığını öğrenen kızları okuldan attırdı.Rm:geçen senede böyle yakın davrandığı bir öğrencisi vardı, çocuk bu adam benden hoşlanıyor diye etrafta gezinirken Bay Kim duymuş çocuğu her gördüğü zaman yolunu değiştirdi birde normalde onu da attırırdı da başarılı diye yapmamış.
Jk:off sıkıcı mevzu bunlar. Korkmam ben oğlum attırırsa attırsın ama biliyorum ki ondan hoşlandığımı söylicem oda itiraf edicek
Rm:Jungkook sus
Jk:oğlum anlamıyor musunuz onunda ilgisi var diyorum
Hope:Jungkook sus dedim
Jk:offff siz ne aşktan anlarsınız ne başka bir şeyden ben gidiyorum.
Tam arkamı dönmuş adımımı atıcağım sıra beni kesen iri yarı bir adam yüzünden yürüyememştim tam kenara geçip yoluma devam edecekken o taraftada önüme geçen bedene kafamı kaldırıp bakma tevekkülünde bulunmamıştım. Öbür tarafa geçmiş bu sefer önüme gelmeyen bu bedeni es geçip yoluma devam edeceğim sırada kolumdan beni çekip önüne getiren bu adama artık kızmış ve başımı kaldırıp bağırcağım sıra kim olduğunu görmüş sözümü yarıda kesmiştim.
Jk:ya çekilsene. KİMSİN SEN GERİZEK-
Bay Kim?Tae:hmhm Bay Kim.
Jk:çok üzgünüm ben sizi görmedim de...
Tae:açıklamaya gerek yok Jungkook. Siz çıkın sınıftan çocuklar. Boşaltın sınıfı.
Tam gitmek için adımımı atmış yuruyecekken
Tae:Jungkook...
Sen kalDuyduğum ses ile yutkunmuş olduğum yerde dona kalmış bir şekilde sırıtmıştım.
Hemen ardından Bay Kim'e önümü dönüp ona bakarak beklemiş oda sınıftakilerin çıkmasını bekleyerek etrafı son kez süzmüştü. Nihayet herkes çıktıktan sonra ,kollarını kentlemiş ve gözlüklerini orta parmağı ile düzelttikten sonra gözlerini gözlerime kenetlenmiş bana bakmaya başlamıştı. Şuan ölmek üzereyim gibi hissediyorum.
Jk:buyrun Bay Kim.
Tae:Jungkook...
İlk öncelikle bana yanlızken Taehyung diyebilirsin.Jk:Taehyung?
Tae:aynen öyle.
Jk:ikinci?
Tae:ikinci olarak ise senden minik bir isteğim var. Tabi kabul edersen
Jk:Neymiş o?
Tae:bir proje kapsamında seçili öğrenciler okul adına yarışmalara katılıyor.
Jk:ne yarışması?
Tae:şöyle...
Seçtiğin bir dal ama ben seni matematik olarak yazıcam. O dalda okulda bir proje tasarlayıp başka okullar ile yarışmaya giriceksin tabi bu okulda seçilmiş öğrenciler tarafından olucak. Bende seni seçtim. İster misin?Jk:yani bir test kitabı çıkarmak yada matematik ile bir kitap yazmak gibi mi?
Tae:aynen öyle Jungkook
Jk:olur.isterim yani yaparım
Tae:harika bunu biliyordum. Seni yazıyorum ozaman.
Jk:hmhm yazın evet
Tae:bu arada bu konuda bir yardıma ihtiyacın olur direk yanıma gel olur mu?
Jk:tabii gelirim
Tae:güzel ozaman. Başka sorun var mı?
Jk:hm yok hayır
Dikkatli dikkatli dinlediğim bedenin aramızda geçen soru cevabın arasında kapının ardından gelen ses bunu bozmuştu
-kesin sikiyor Jungkook'u
İçimden bir siktir çekmiştim. O ise başını öne eğmiş bir şekilde gülüyordu benim ise sinirli ifadem onu gülerken görünce değiştmiş yerini utanmış bir hal almıştı.
Taehyung tarafından:
Başımı öne eğmiş duyduğum bu söz üzerine bunu arzulamamuş değildim. Jungkook'a yavaş yavaş gözlerim çıktığında ise ellerini önünde bağlamış utanmış bir şekilde yeri izliyordu. Bu daha da sırıtamamı sağladıJk:Bay Kim ben gideyim
Tae:kaçma
Beni duysa da kaçan bu beden çok şirin bir şekilde kapıyı açıp bana son kez gülümseyip kapıyı kapatıp koşarak gitmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TEACHER
RomanceTaehyung, işinde başarılı bir matematik öğretmeniydi ama birgün okuluna gelecek transfer öğrenciye vurulucağını hiç tahmin etmemişti.