19.bölüm

10 2 0
                                    

İyi okumalar🌼

(Seçmelerden bir hafta sonra)

"Ulan taehyung hâlâ aramadılar hani biz neysede seni hani torpille felan alıcaktı "

"Hyung ya tanrı aşkına bakar mısın bize bi senin gibi bir Raper, hoseok hyung gibi bir dansçı ve eşsiz iki vokal var karşında bizi seçmeme gibi bir seçenekleri yok"

"Tae haklı sakince bekliyelim yarın bugün ararlar"

İçeriye elinde ki telefonla giren hoseok hyung

"Bir haber varmı sizde"

"Yok aramadılar daha"

"Sevgilim sakin olun ya gerilmesenize bak herşey mükemmel olucak, ben sahne isimlerimizi bile ayarladım ya sadece arayıp gelmemizi söylicekler ve biticek abartmaya gerek yok"

"Ya aramazlarsa ya seçilmez sek"

"Hey hey ne dedim ama ben arkadaşlar biz mükemmelizz kendineze gelinn bir modumuzu düşürmeyin "

"Tamam tamam anladık sakiniz işte o değilde jimin sahne isimlerimiz derken "

"Basbaya her idolün sahne ismi var bizim olmasın mı? Ben sizin yerine düşündüm zaten merak etmeyin"

"Mesala neymeiş o isimler"

"Hmm mesala hoseok hyung seninki nedense senin yarıtılmış gibi cuk oturdu yani üstüne şöyle ki ,Sen çok umut dolusun etrafında ki herkese pozitif enerji yayıyorsun yani umutsun herkesin güneşisin, senin için hope yani umut demek istedim ilk başta ama böyle çok sade ve havalı olmadığını farkkettim yetersizdi tek başına sonra soy adını. İlk harfini yanına koydum ve böyle daha güzel olduğnu fark ettim senin sahne adın j-hope olsun nasıl beğendin mi?"

Hoseok hyung'un duygulandığı çok belliydi ben bile duygulanmıştım çok güzeldi ismi ve anlamı

"Oğlum..bu çok güzel lan ağlatçan beni şimdi"

"Teşekkür ederim"

"Hadi bebeğim benimkini söyle daha çok merak ettim"

"Imm yoongi belki bu ismi beğenmiye bilirsin ama seni ilk gördüğümde yani ameliyathane'de ilk gördüğümde uyurken çok şirindin çok tatlıydın şeker gibiydin o yüzden belki adın sugar olur diy-"

"Bak hoseok'unki çok havalı eğer benimkisi sugar mugar olursa ortalığı yıkarım"

"Hayır sevgilim devamını dinle, tamda dediğin gibi hiç sana yakışmadı çünkü uyandığında tam tersi soğuklukta olduğunu fark etmiştim yanlış anlama yani o kadar tatlı değildin bak hayır öyle değil ay her neyse açıklayamıcam alınma ama hâlâ tatlısın benim gözümde, işte buyüzden biraz düşündüm ama hiç birşey bulamadım sonra yazı yazdığım kağıtların üstünede uyuya kalmışım uyandımığımda irenmeyin ama salayam akmış biraz sugar yazısında ki R harfini silmiş bu nedense hoşuma gitti biraz tesadüf gibi ama Suga olsun bence çok havalı"

Yüzümü buruşturup iğrenirmiş gibi yaptım

"İğrenç"

"Sus lan sensin iğrenç hiçte iğrenç değil benim bebeğim, çok güzel hayatım çok beğendim "

Gözlerimi devirip koltuktan gerindim eh bakalım benimkisi neymiş

"Ee benim ne"

Bana gözlerini kısarak baktı açıkçası bu bakış sen kimsin bakışıydı az önce ona iğrenç dediğim için beni görmezden geliyordu hafifçe kıkırdayıp başıma yana eğip olabildiğince tatlı bir bakış attım

Ghost DarlingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin