Babamın yine saçma sapan işleri yüzünden burdaydık. Her defasında şehir değiştirmekten artık gına gelmişti. En fazla bir şehirde kalma süremiz 3 ay oda İzmir'de. Tam yeni hayat kurayım derken babamın yine işi çıkıyor. Tamda bundan nefret ediyordum. Şehir değiştirebiliriz ama tam ben neden hayat kurmaya başlarken oluyor bunlar :(.. O yüzden yeni karar aldım. Bir şehre tam yerleşene kadar eksiksiz bir hayat kurmayacağım.
Annemin tatlı çağrışları beni derin düşüncelerimden aldı götürdü. Götürmek ne kelime çekti lan bildiğin. - almilaaa!
Bu kadar güçlü bağırmayı nasıl beceriyor bu kadın ya :D... Neyse biraz daha beklesem ev başıma yıkılacak.
- Geldim kuzum ya!
Anneme kuzum demek çok hoşuma gidiyor. Evde herkesin bir takma ad8 vardır benim için. Anneme= kuzum
Ablama= cadım babama= manii(para).. Babamın takmi ismi süper (para) babacık para için lazım :D.. Herkes sofrada çok güzel bir şekilde sohbet ediyorduk. Güzel sohbetimizi babamın gine çalan telefonu bozdu. Çok yoğundu. Biraz konuştuktan sonra gülen bir yüzle yanımıza geldi.
- manii noldu?!
- müjdemi isterim 1 yıl kesin tahinimiz çıkmıyor. Ve işim aldık.
Babamın adına sevindik. En çokta tahin işine. Sonunda güzel bir hayat sürebilecektim.BATI'NIN AĞZINDAN
Bizimkiler le kantinde oturmuş sohbet ediyorduk. Muhabbet güzeldi. Bol kahkalı. Akşama yine bi kız ayarlamış Mert. Valla iyi kafa dağıtırım yeni birine ihtiyacım var 1 haftalık.
Ben bunları düşünürken Yiğit bombayı patlattı.
- beyler okula yeni kız geliyo. Batı senin olsun mu?!
- tabi oğlum. Yeni biri lazım kimse ellemiyo keserim!
Dedim. Ve alaycı bir kahkaha patlattık. Allah'tan iyilik meleğimiz ahmet bu sefer yazıktır günaht8r demedi. Valla bu sefer ağzına yumruğu geçirecektim. Neyse eğlence bizi bekler.ALMİLA'NIN AĞZINDAN
Okul kıyafetlerimi giyip yola çıktım. Ağır adımlarla yürümeyi tercih ettim zaten vaktimde vardı. Düşünmeye başladım.
Sonunda yeni bir hayat kurabilecektim tüm yaşadıklarımdan uzak... Belki yeni yaşantım bana iyi gelebilirdi. Derin düşüncelerimle savaş verirken birine çarptım. Kafamı kaldırdığımda iki çift gözle karşılaştım. Mavi ve derin bi gözle.