2- İKONCANLAR

25 2 0
                                    

2 adım geri çekilip özür diledim. Utandım. ☺Bana sadece gülümsedi. Çok tatlı gülümsüyordu. Bi kaç saniye ona bakıp derin düşüncelere daldım.
- Bu arada ben Batı.☺
Dediğiyle irkildim bi an. Dalmıştım. Hemen kendimi toparlayıp elimi uzattım.
- B-bende al-almila.❤
İsteksizce kekeledim. En son bu kekelemeleri heyecanlanınca yapardım. Neden durup dururken çarptığım bir insan için heyecanlandım anlamıyordum. Öyle saf gibi bekliyorduk bir konu açmam gerekti mal bir şekilde
- bende okula gidiyordum.
Dedim. Bilmesine ne gerek vardı onu ilgilendirmiyorki. Küçük bir kahkaha attı .
-noldu yaaa
Dedim sanki onu uzun zamandır tanıyormuşum yakın anlaştığım biriymiş gibi. Kendimi bi an çocuk gibi hissettım. Bana zaten cevap vermedi. Biraz tuhaf karşıladı haklıydı. Gerçekten ilk gördüğüm birine gore çok yakın davranmıştım.
- eee şey be-benim acelem v-var.. gitmek gerek..
Dedim. Kahretsin yine kekelemiştim. Bi an neyapacağımı Bilmeden onun konuşmasını bekledim. Zaten beklemem uzun da sürmedi
- bende okula gideceğim istersen bırakayım. Arabam surda.
Dedi ve ilerdeki son model spor arabayı gösterdi. OHA! Deve bu çocuğun bu yaşta böyle ARABASI nasıl olur lan. Buna arabada denmez .. kafamı onaylar anlamda salladım. UZaktan arabanın anahtarıyla kapıları açtı. O önde bende arkasında yürumeye başladık. Kendi kapısını açtı oturdu. ÖKÜZ❗insan bi kapıyı falan açar.. anam bunların hepsi böyle. Hop dedik! Bana noluyor ya.. ay bende birşey iyice kafa yaptı.. bende hemen peşinden arabaya bindim.
- ilerdn ilk sewgilimi almamız gerek.
Ay bu gerek sizin birde sewgilisi mi var ❓❗ Aldık başımıza belayı ya. Şmdi bu sewgiliside ikoncan bir şeydir. Hiç çekilmez. İlerde durduk. Sanırım buradan alıcaktık. Biraz bekledikten sonra kapıdan mini etek full time makyajlı saçları çakma sarışın olan bir kız çıktı. Tipinden belliydi be ne mal olduğu. Birden kapımı açtı.
- sen kimsiğğn?! Ne işin var ya burdağğ.. çık surdan oturacam.
Bu ne ya cırtlak bir sesi de var.. Allah'ım ağlamak istiyorum. Bende bizim ikoncana inat inmedim.
-.çıkmıyorum. burada oturacağım
- emin misin?!
Kafamı onaylarcasına sallayıp bizi izleyen batıya baktım. O sırada birden beni biri çekti ve yeri boyladım. Bunun bizim ikoncan olduğunu anladım. Batı hemen yerinden kalkıp yanıma koştu.
-iyimisin?!
Dedi Endişeyle. yok canım çk iyiyim zaten. Baksana yerle aramda mesafe yok düştüm mal jojuk nasıl iyi olabilirim?! Ben tam cevap verecekken
- bırak şnu yağğ.. sürtüğün tekii.. harbi bu sizin hizmetçi falan mı?!
Dedi adını bılmediğm "ikoncan". İyice sinirlerim bozuldu. Yerden hızlıca kalktım. Arabanın arka koltuğuna koyduğum sırt çantamı Alıp kapıyı setçe örttüm. Batı bana ne oldu gibisinden baktı.
- siz eğlenin ya.. ben okula gideyim. Mağlum sizle aynı ortamda nefes almak bana göre değil! İKONCANLAR
son kelimeme vurgu yaparak hızlı adımlarla uzaklaştım. ben bunları batıya mı soyledim. Off sinirlenice gozum kimseyi gormuyor. Ama kafama takmadım. O ikoncan neyse batı da öyledir.Ne sinir bozucu şeyler bunlar ya.. Ah! Yine ayaklarına kaldım. İyice sinirlerin gerilmişti. Okula hızlı hızlı girdim. Koridorda birine çarptım. Elindeki tüm kitapları yere saçıldı. Sinirlenince gözüm kimseyi görmediğini söylemiştim.
- Şeyy.. gerçekten pardon.
- Sorun değil.
Yere saçılan kitapları toplamasına yardım ettim. Sonra
- ben almila.. sanırım sana bir özür borcum var kahve içmeye ne dersin?!
- bende Ahmet ☺ valla süper olur.
Ne kadar kibar ve tatlı biriydi. Batı odunundan iyidir

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 04, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

HER ŞEYİMİN İLKİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin