Bang Chan'ın anlatımıyla
Bc(Bang Chan):Nerden çıktı şimdi bu mafyalar toplantısı ne kadar saçma.
Arabada ilerliyorduk bizi bildiğin kocaman bir köşke yönlendirmişlerdi
Mh(Minho):Nerden bilelim bizde yani sankı biz kurduk
Bu Minho biraz kaba ve hızlı sinirlenir ama yinede eğlenceli bir kişiliği vardır benden sonra en büyük o dur ben yoksam onun sözü dinlenir.
Js(Jisung):Hangi mafya toplulukları geliyordu?
Bu da Jisung aramızda en çekingeni biz yoksak kimseye birşey soramaz daha doğrusu biz yoksak yaşayamaz herhalde ama çok tatlıdır ve aşırı saftır onu korumak için ayrı bir çaba sarf ederiz.
Sm(Seungmin):İtzy,Bts,(G)i-dle ve Blackpink
Seungmin aramızdaki en sakin kişi.Onu kolay kolay sinirlendiremezsiniz.Ayrıca aramızdaki en bilgili kişidir.Bir operasyona gidilecekse onun planıyla hareket ederiz.
Fl(Felix):Oooo fazlaymışız güzel hangi şakaları yapsam?
Hj(Hyunjin):Felix sakın diyim ha bunlar bizim gibi değil heke (G)i-dle karışırsan geri dönemessin.
Felix ve Hyunjin Felix genelde şakaya vurur herşeyi genelde önemsemez Hyunjin de ona bir şey olmasın diye peşinden ayrılmaz kendisi biraz Minho gibidir ama siniri biraz daha azdır.
Cg(Changbin):Felix orada böyle bir şey yapmaya çalışırsan seni tutar tavana asarım.
Fl:Tamam ya uf çok sıkıcısınız
Ve Changbin kendisi aramızdaki en sinirli kişidir.Biz tutmasak herkesi dövebilecek potansiyele sahiptir.
Jg(Jeongin):Tamam ya sakin olun.
Jeongin ah Jeongin'im kendisi çok saftır ve en küçüğümüzdür.Onu koruma görevi hepimize düşüyor üstüne biraz düşmüş olabiliriz ama kendisi çok anlayışlıdır.
Ve ben Bang Chan hepsini yöneten diyebilirim ama iş bölümleriniz vardır dediğim gibi Seungmin planı kurar ve biz planı işleve geçiririz hepsini kardeşim gibi seviyorum onlar benim için çok önemli onlar olmasa yaşayamam.
Js:Aralarında tanıdıklarınız var mı?
Bc:Ben Jennie ve Soyeon'u tanıyorum.
Hj:Bende Yeji'yi biraz.
Js:Bts'ten kimseyi tanımıyor musunuz çok kötü bu çok kötü onlardan korkuyorum korkunç görünüyorlar ya bize saldırırlarsa.
Jisung yine kafasından kuruyor.
Mh:Jisung sakın olur musun sadece bir toplantı.
Bunları konuşurken köşke yetişmiştik düşündüğümden de büyüktü.
Blackpink Jennie'nin anlatımıyla
Büyük bir köşke gidiyorduk toplantı vardı sıkıcı yine ne konuşacaklar acaba
Ls(Lisa):İnşAllah kaos çıkar.
Bu Lisa aksyonu çok sever herşeyı şakaya vurur bazı konular dışında "bazı konularda" aşırı ciddidir.
Js(Jisoo):Lisa öyle deme bitsin gitsin de kurtulalım
Jisoo kendisi şuan çok stresli çünkü köşke aniden çağırıldığımız için neler olabileceğini ve olursada neler yapabileceğimizi planlamadı plan üzerine kurulu grubun en büyüğü ve bizi en önemseyen kişi.
Rs(Rose):Köşke kimler gelcek?
Rose çoğu şeyi umursamaz bize değer verir fakat bunu belli etmez çekingen bir tiptir.
Ls:Stray Kids,Bts, İtzy,(G)i-dle aralarında tanıdığınız var mı?
Jn(Jennie):Ben Bang Chan ve Soyeon'u tanıyorum sizin tanıdığınız var mı?...sanırım yok peki
Ve ben Jennie ciddi biri asla değilim herşeyı şakaya vurarım Blackpink benim için çok önemli onlara bir şey olursa yaşayamam.
Köşke ulaşmıştık bayağı büyüktü.
Bts'ten Rm'in anlatımıyla
Çok stresliyim napcam nerden çıktı birden bu
Jn(Jungkook):çok eğlenceli olacak kalabalık.
Jungkook en küçüğümüz ve en şakacımız bu yüzden beni hep strese sokuyor.
Tae:Sırada kimi öldüreceğimi buldum.Ölmek istemiyorsan kapa çeneni.
Tae en ama en sinirlimiz her zaman sinirlidir ve bu bazen kötü sonuçlara yol açar
Suga: Sakin ol Tae sadece bir toplantı.
Suga aramizdaki en sakin kişiliğe sahip ben olmasam herhalde grubu Suga'ya emanet ederim aramızdaki bağ çok güçlüdür.
Jm(Jimin):Bir şeyi mahvetmem dimi?
Jimin aramızdaki en ama en sakar kişi olabilir gülme sebebimiz resmen çok saftır.
Jh(J-hope):Kimler gelcekmiş?
J-hope o çok ama çok umursamaz ve çok sakindir şaka yapmayı sevmez ve duygularını belli etmez.
Jin:Stray kids,İtzy,(G)i-dle ve Blackpink tanıdıklarınız var mı?
Jin kendisi çok sakindir ama bir o kadarda stresli ve çekingendir.
Rm:Yok sanrım
Ve ben kendim için aşırı stresli diyebilirim Bts benim için çok önemli onları çok zor buldum ve asla kaybedemem.
Vay canına köşk gerçekten büyüktü ve içerde iki araba vardı.
İtzy'den Yeji'nin anlatımıyla
Yj(Yeji):Yaşasın aşırı eğlenceli olacak kaos çıkar mi kızlar
Rj(Ryunjin):Umarım çıkar umarımm
Ryunjin kendisi aşırı şakacı ve eğlenceli biridir faka bazen sinirlenebiliyor.
Lia:Hayır ya kaos çıkmasın.
Lia kendisi çok çekingen saf biridir grubun en ama en sakinidir.
Yuna:Hayır kaos olsunn neyse toplantıya gelecekler arasından birini tanıyor musinuz?
Yuna çok karışık bir kişiliği vardır bazen aşırı umursamaz bazen ise aşırı stresli biridir ama bu syresli hâli zor ortaya çıkar
Yj:Ben sadece Hyunjin'i çok az tanıyorum.
Ve ben Yeji eğelnceli bir karaktere sahibim çoğu şeyi umursadığımı söyleyemem.İtzy benim için herşey.
Köşke yetişmiştik eğlenceli olacak köşk fazlasıyla büyük
(G)i-dle'dan Soyeon
Sy(Soyeon):Çok dikkatli oluyorsunuz.
Sh(Shuhua):Bla bla bla anladık dikkatlı olcaz.
Shuhua aramızdaki en komik ve umursamaz kişidir.Mn(Minnie):Shuhua yine umursamazlık yapıyorsun
Minnie aramızdaki en çekingen ve en tedirgin kişidir.
My(Miyeon):Ya salın biraz sadece toplantı gidip iki üç şey dinleyip geri gelcez.
Miyeon en umursamaz ama ciddili umursamaz bir kişiliğe sahiptir.
Yuqi: Tanıdıklarınız var mı?
Yuqi aşırı sakin biridir.Duygularını belli etmez ama içinde çok duygu taşır
Sy:Bang Chan ve Jennie sadece
Ve ben Soyeon çok dikkatli biriyimdir fakat biri bir şey söylerse onu vurmaktan çekinmem çoğu kişi bizim gruba bulaşmak istemez.(G)i-dle benim için dünya onlardan başka kimsem yok.
Son biz gelmiştik ama her neyse assolist olmayı severiz.
___________________________________________Evett ilk bölümümüz bu şekilde uzun bir bölüm yapmaya çalıştım karakter tanıma bölümü gibi bir şey oldu ve bundan sonra olaylar başlıyacak yarın ki bölüm de olaylar başlıyacak umarım beğenirsiniz💖.