Bang Chan'ın anlatımıyla
İlk biz gelmiştik.Bizden sonra Blackpink sonra Bts ondan sonra İtzy en sonda (G)i-dle geldi. Köşk gerçekten çok büyüktü. Hepimiz çok büyük bir masaya oturduk herkes birbirine bakıyor ve neler olduğunu algılamaya çalışıyorduk.Jennie yanıma geldi.
Jn:Selam
Bc:Oh Jennie selam
Jennie gelmişti ama ne konuşacağımız hakkında küçücük bir fikrimiz yoktu.
Jn:Toplantıda ne konuşulacağı hakkında bir fikrin var mı?
Bc:Hayır yok birden çağırıldık
Jn:Bizde...
Sarı saçlı olan kız Rose olmalı yanı da oturan en küçükleri gibi görünen ve heyecanlı bir şeyler anlatan kız ise Lisa olmalı yanında Lisa'yı susturmaya çalışan kız da Jisoo sanrım sadece isimlerini biliyordum ama onun dışında bir şey bilmiyordum.
Ben bunları düşünürken ışıklar gitti ve çok güçlü bir ses çıktı.
Bc:Neler oluyor Stray Kids hepiniz bir arada mısınız?
Jn:Kızlar!
Jennie yanımdan koşarak kızların yanına gitti.
Rj:Ne oluyor lan
Lia:Yeji çok korkuyorum noluyor?
Yeji'nin Lia'ya sarıldığını gördüm.
Js:Ne oluyor, ne oluyor?
Ah Jisung onu unuttum hemen yanına geçtim ve sarıldım.
Bc:Bir şey yok birazdan geçecek
Js:Chan noluyor?
Bc:Bir şey yok
Bunu söyler söylemez ışıklar geri geldi.Etrafa baktığımda camların kepenklerinin indiğini gördüm.
Rm:Hadi ama bune şimdi.
Sh:Biz toplantıya çağırılmadık mi ya bune şimdi
Sy:Bilmiyorum bilmiyorum kapıya bakalım belki kepenkler inmemiştir.
Bc:Siz burada kalıyorsunuz kapıya bakıp geliyorum Minho sana emanetler.
Mh:Tamam
Koşarak kapıya doğru gittim.Burasıda kapanmıştı ve telefonlarımız çekmiyordu.Çocukların ve diğerlerinin yanına geri döndüm.
Bc:İnmiş.
Lia daha fazla ağlamaya başladı Jisung yere dizlerinin üzerine düştü hemen yanına gittim Jisoo fazlasıyla stresli görünüyordü Rm ne yapacağımızı düşünüyor Soyeon ise etrafı sakinleştirmeye çalışıyordu.
Tae:Telefonlar telefonlarla yardım isteyelim
Bc:Denedim çekmiyor.
Suga:Nasıl bir yere geldik biz?
Jg:Korkuyorum.
Jeongin'in gözlerinin dolmaya başladığını gördüm Felix çoktan Hyunjin'e sarılmış ağlıyordu onlar gerçekten abi kardeş gibi her neyse Jeongin'in yanına gittim.
Bc:Jeongin'im yok bir şey bir hata olmuştur birazdan açarlar çıkarız birşey olmayacak
Jg:Ya açmazlarsa
Bc:Açarlar olur mu öyle şey.
3 saat sonra
Herkes perişan haldeydi hiçbir şekilde kimse bize ulaşmamış kimse kapıları açmamıştı.