Yeji'nin anlatımıylaBir haftadır yaptığım gibi kalktım ve sayım yaptım. Yine aynı iki kişi yoktu. Herkesten uzak bir yerde planımı iyice düşünmek için mutfağa yöneldim. Eğer katili bulursam ilk Lisa'ya söylücektim.
Şimdiden elimde çok fazla ip ucu vardı. İki kişilerdi Minnie'nin nasıl öldüğünü sormuştum Soyeon'a Silahla ilk ayağına vurularak sonra ise kafasına, Jin ise bıçakla ölmüştü. Katiller iki kişiydi. Biri çok iyi dövüşen ve bıçak kullanabilen biri diğeri ise dövüşemeyen sadece silah kullanabilen biri.Katilden korunmak bahanesiyle herkesin silah mi bıçak mı kullanabildiğine iyi dövüşüp dövüşemeyeceğine bakacaktım. Neredeyse bir haftadır bunun üzerinde çalışıyordum. Mutfağa geldiğımde kapıyı açtım ve normalde boş olan mutfakta bugün o vardı. Katillerden birisi ama o bunu yapamazdı.
Defterimi ve proje kağıdımı masaya bırakıp yanına yürümeye başladım. Tam o sırada karnımda çok yüksek bir acı hissettim. Elimi karnıma götürdüm tekrar elime bakınca kan olduğunu gördüm ve yere yığılmam bir oldu.
?:Söyle ne biliyorsun?
Hiç bir şey söylemedim ve yüzüne baktım. Siyah bir maske giyiyordu tam düşündüğüm gibi iki kişilerdi.
?:Sana ne biliyorsun dedim!
Yj:O katil mi?
Bunu söyler söylemez katil karnımdaki bıçağı çıkarıp boğazıma götürürken kendimi mutfağın diğer tarafına ittim ve dizlerimin üzerine oturdum.Tam o sırada kapı açıldı.
Yuna'nın anlatımıyla
Gece uyanmıştım çok susuz hissediyordum. Kalkıp mutfağa yürümeye başladım. Kapıyı açınca dizlerinin üzerine çökmüş karnından bıçaklanmış Yeji'yi görmeyi ummuyordum.
Yn: YEJİ
Yeji kafasını kaldırıp bana bakarken arkadan biri Yeji'nin boğazına bıçak dayadı.
Yj:Yuna kaç...KAÇ
Bunu söyler söylemez katil bıçakla boğazını kesti. Yeji'nin kan damlaları yüzüme gelirken arkamı dönüp yan odada olan Lisa'nin yanına kaçmaya başladım. Kapıyı çalmadan açtım ve yüzümdeki korku ve titreyen sesimle.
Yn:Lisa benimle gelmelisin.
Lisa'nın anlatımıyla
Yuna'nın korku dolu boynuna kadar kan damlalarıyla dolmuş yüzüne baktım ve kalkıp peşinden ilerlemeye başladım. Mutfağa girince yerde kanlar içinde yatan Yeji'yi gördüm. Ona doğru ilerlerken masadaki defteri gördüm. Gidip onu aldıktan sonra Yeji'nin yanına çöktüm.
Yn:O yaşıyor değil mi ölmedi değil mi?
Ls: Jisung'u çağır belki ölmemiştir o tıp okumuş.
Yuna koşarak giderken dakikalar içinde Jisung'la döndü Jisung yerde yatan Yeji'yi görünce ilk gözleri büyüdü.
Yn:O ölmedi değil mi?
Yuna titreyen sesiyle soruyu sorarken Jisung yanıma çöktü ve Yeji'ye baktı.
Js:Eğer sadece karnından bıçaklanmış olsaydı belki yaşardı ama şahdamarını kesmişler yaşaması imkansız üzgünüm Yuna.
Yuna bunu duyduktan sonra yere çöküp ağlamaya başladı gözlerinin önünde onu öldürmüşlerdi. Yanına gidip ona sarıldım. On beş dakika sonra salona gitmiş herkes grubunun yanına gitmişti Yuna ise yüzünü yıkamış kendi için kurulmuş yatağa yatmak yetine gidip Ryunjin'e sarılarak uyumuştu. Yarım saat sonra herkes tamdı ve uyuyorlardı.
Jennie'yi kaldırdım.
Ls:Jennie uyan
Jennie uyanıp yüzüme soru sorar ifadeyle baktı.
Ls:Anlatmam gerekenler var.
Kalkıp beşinci kattaki bir odaya geçtik. Olan biten herşeyi anlattıktan sonra defteri çıkarıp verdim.
Ls: İçinde eğer Yeji ölmeseydi yapacağı plan yazıyor.
Jennie elimden alıp defteri inceledi.
Jn:Chan ve Soyeon'a da söyleyelim yardım edebilirler.
Jennie'ye güveniyordum bunun yüzünden onun güvendiklerine de güveniyordum.
Ls:Tamam
Bunu söyledikten sonra aşağıya gittik ve ikisini uyandırıp beşinci kata tekrar çıktık olan biten her şeyi anlattıktan sonra onlar da deftere baktı.
Bang Chan'ın anlatımıyla
Defteri incelikten sonra kafamı kaldırdım.
Bc:Bence Yeji'nin planını devam ettirmeliyiz.
Sy:Bencede
Jn:Ama ilk önce herkesin takılarını yanında olan kıyafetleri incelemeliyiz.
Ls:Neden ki?
Jennie'yi ben tamamladım
Bc:Çünkü öldürdükleri kişilerden eşya olabilir.
Sy:Ya da kanlı bir kıyafet veya takı her şey olabilir.
Ls:O zaman ilk hedefimiz bu sonra ise Yeji'nin planını biz devam ettireceğız öyle mi?
Bc:Evet tam da öyle şimdi hepimizin uyuması gerekiyor yarın çok işimiz var.
Bunu söyledikten sonra hep beraber aşağıya indik herkes kendi grubunun yanına gitti. Bende Stray Kids'in yanına gidip uzandım. Uyumadan önce şunu düşündüm onlar ölseydi ne yapardım?
Her şeyin cevabı vardı ama bunun yoktu herhalde yaşayamazdım.
Biz 28 kişi bugün aramızdan 1 kişi daha ayrıldı ve artık 25 kişiyiz.
___________________________________________
Evettt bölümümüz bu kadardı umarım begenirsinizzz.