3

171 10 0
                                    

Ege çok düşündü ama bişey anlayamadı.Bir türlü Selara'nın evini bulmalıydı ki oranın tehlikeli olup olmamasını öğrensin.
1 gün sonra...
Ege:Merhaba Selara
Selara:Merhabaa
Ege:Selara bugün sana konum atsam gele bilcekmisin?
Selara:Ne için?
Ege:Projede bir kaç sorunlar var sanki
Selara:Tamam gelirim sen bana konumu ve saati at.
Ege:Tamam
Ege Selara'ya yalan söyledi çünki o eve giderken peşine düşücek.
Selara konuma gelir ve onlar otururlar.Sohbet muhabbet,yemek,proje falan herşey bitdi ve Selara artık kalkıyordu.Ege Selara çıktıktan 10 saniye sonra çıktı.
Akşam saat 22:47
Peşine düştü ve Selara artık evine geldiginde Ege orayı gördü fotosunu falan çekti.Çünki araştırıcaktı.Evin görünüşü güzeldi ama bir şeyler varmış gibi bir gariplik vardı.Ürkütücü ve korkunç.Ege kendi evine döndü ve evi araştırmaya başladı.Aslında 2 gün önce olan olay internetde yayılmış.Bunu Ege gördü ve tüm haberleri okudu.Olayın 5 numaralı kapının önünde oldugunu okudu ve Selaranın evinin numarasına bakmak istedi.Onunda kapı numarasını 5 görünce Ege hem Selara için endişelendi hem de korktu.
Sabah 10:07
Tüm ekip'e mesaj gelir
Leyla:Yarın önemli toplantı var herkes gelsin lütfen.
Bunu görünce Ege azcık sevindi çünki Selara'yı görücek.Ege artık azcık Selara'dan hoşlanmaya başlıyodu.
Ege'nin yakın arkadaşı Mert'de onların ekip arkadaşı idi.Tüm ekip arkadaşları toplanıp yarın için hazırlıklar yapmak istiyordu.
Hepsi toplaşır
Selara oradaki bazı kızlarla tanışır.Leman,Aslı ve Zehra.Hepsi çok iyi,güzel,temiz kalpli kızlardı.Ama sanki bi gariplik hiss ediyordum.Bizi kimse izliyormuş gibi.Çok korkunç ve ürkütücü.
Herkes tanıştıktan sonra Selara herkesi yarın için evine davet etdi.Erkekler sevindi çünki onlar kızlardan hoşlanıyordu.Mert Leman'ı,Hurkan Aslı'yı,Eren Zehra'yı ve en son ise Ege Selara'yı.
Akşam saat 00:54
Kızlar grupu
Selara:Kızlarr
Zehra:Efendim
Aslı:Ef
Leman:Efendimm
Selara:Yarın sizinkilerde gelicek
Aslı:Sizinkiler derken seninkide var orda
Leman:Yaniii
Zehra:Vayy
Selara:Ne benimki aa
Aslı:Neyse ben yatıyorum
Leman:Tamam iyi geceler
Zehra:Sanada
Selara:İyi geceler
Akşam 00:57
Kızlar uyur...

Kanlı lekeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin