Kapıyı çalar..(Tık-tık-tık)
Selara elleri titreyerek kapıya bakmaya gider.Ama aynı zamandı siyah adamdan korkuyordu.Kapıya bakar ve Ege'ni görür.Selara artık yalnız olmadıgına sevinip hızlıca kapıyı açar.
Ege:Sana ulaşamıyordum bir şey mi oldu?
Selara:Evde siyah kiyafetli birisi var ve çok korkuyorum
Ege:Ne?!
Ege etrafına bakar ve kan lekeleri görür.Selara'nı arkasında tutup ireliye dogru gitmeye başladı.Eline agır bir şey aldı.İlk olarak Selara'nın odasına gitdi.Orada herşey dagılmıştı.Ege bir anda sesler duymaya başladı.Evet bu ayak sesleriydi...
Ege hızlıca Selara'nı odanın en gözünmez yerine sakladı.Kendisi kapının arkasına geçti ve beklemeye başladı.Siyah kiyafetli adam içeri girer girmez Ege ona vurdu.O adamın elinde bıçak vardı.Ege'nin üstüne gidiyodu ve Selara bunu görüp çok korktu.
Tabiki Ege kendini idare ede bilip canını kurtardı.Ama bu o siyah kiyafetli adamdan kurtuldugu anlamına gelmiyor.Adam Ege'nin vurdugu tokatdan uyanana kadar Ege Selara'nıda alıp odadan kaçtı.Hızlıca giyip evden çıktılar ve arabaya bindiler.Zehra ve Aslı Selara'yı görüp yanına gittiler...
Aslı:Selammm naberrr??
Zehra:Selamlarr
Selara:Kızlar hızlıca arabaya girin!
Aslı:niye kız
Zehra:Niye noldu ki
Selara:Sonra anlatırım siz ilk önce girin ve Ege kapıları kilitle
Ege:Tamam
Kızlar içeriye girer ve Ege kapıları kilitler.
Adam evden çıkıyodu...
Her katda cam vardı ve adamın kaçıncı katda oldugu gözüküyordu.Ege onu gördü ve arabayı çalıştırmaya başladı.
Selara:Niye arabayı çalıştırıyorsun?
Ege:Adam geliyo
Aslı:Ne adamı?
Zehra:Adam mı??
Selara:Kızlar anlatcam dedim şuan degil
Zehra:Tamam sinirlenme
Selara:Sinirlenmiyorum korkuyorum
Aslı:O zaman o adam dediginiz kişi tehlikeli dimi?
Selara:Evet
Ege:Kızlar size bir iyi ve bir kötü haberim var.Hangisinden başlıyim?
Selara:Kötüden başla
Aslı:Bencede
Zehra:Hadi
Ege:Araba çalışmıyo maalesef
Selara:Nee??!!
Zehra:Nasıl çalışmıyo
Aslı:Mantıklı düşünürsek o adamın arabaya bir şey yapacagını tahmin ede biliriz
Selara:Ama o adam Ege gelmeden önce gelmişti
Ege:Kızlar adam geliyo!
Selara:Napıcaz??
Ege:Sakin
Zehra:Ege nasıl sakin olalım ya
Aslı:Zehra bu durumda sakin kalmamız daha iyi olur
Selara:O zaman bakalım napıcak
Adam arabaya yaklaşır ve arabanın camından bize bakar.Arkadan Zehra ve Aslı'yı görür.Bir anda cama vurmaya başladı.Ve...Devamı 9-cu bölümde...