1. Bölüm HAYATIMIN DEĞİŞTİĞİ GÜN

28 3 10
                                    

       Merhabalar🖤🖤 bu bölüm biraz kısa olacak ama diğer bölümleri uzun yapmaya çalışacağım.
 

            ~Emma yani senin dilinden~

    Hayatımın tamamen değişeceğini bilmediğim bir gün Hagreeves konağının önünde bekliyordum. Neden diye sorarsanız çünkü Almanya'ya  teyzemlerin yanına gidiyorum. Annemler bir kaç gün önce trafik kazasında öldüler ve teyzemde gel burada eğitimine devam edersin dedi. Neredeyse evdeki bütün eşyalarımı almış otobüsü bekliyordum. Tam beklerken Hagreeves konağından biri hızlıca çıktı ve ben bişey anlamadan çıkan kişiyle bilekliklerimiz takıldı. Kim olduğunu öğrenmek için önüme baktığımda yaz gününden birden kış gününe gelmiştik. Bilekliğimin takıldığı kişi bana dönüp "Sen kimsin ve senin burada ne işin var?"dedi. Bende "Asıl sen kimsin ve beni nereye getirdin?"dedim. Bana bakıp "Beni cidden tanımıyor musun?"diye sordu.

  
          E tabikide tanıyordum Hagreeves'leri kim tanımaz ki. Karşımda duran çocuk Five Hagreeves'di. Onlarla tanışmak çok istiyordum ama bu şekilde değil.

Five: Dilini mi yuttun. Sorumun cevabı...

          Ve evet aynen böyle demişti. Tabikide ben ona hâla boş gözlerle bakıyordum. Galiba sinirlendirdim olacak ki;

Five: Gerçekten senke uğraşacak vaktim yok bekle geri dönücez.dedi.

         Bende kafamı tamam dercesine salladım. Saladıktan hemen sonra ilk önce ilk baharlı yere daha sonra heryerin yıkıldığı her yerin ateşler içinde kaldığı bir yere gittik. Five endişeli bir şekilde arkaya doğru koşmaya başlamıştı o koşunca tabikide hâla bilekliklerimiz takılı olduğu için bende peşinden gitmeye başlamıştım. Bende baya endişelenmiştim ama Five bizi geri döndürür diye biraz da rahattım.

         Five yıkılmış Hagreeves konağına önüne geldiğinde gücünü kullanmaya çalışıyordu ve  OLMUYORDU!!! Five yere çöküp ağlamaya başladı. Bi ara bana dönüp " Özür dilerim..." dedi bende belki yorulmuştur bir daha denerse belki yapar diye bir şey demedim hâla içimde ufacık bir umut vardı.

      
        Eğilip Five'ın bilekliğiyle benimkini ayırmaya çalıştım zor da olsa ayırdım...

         İlk bölüm bu kadardı iyişallah yapabiliyorumdur iyişallah sevmişsinizdir. Yazım hatalarım için özğr dilerim. Hikayeye nasıl devam etmem gerektiğiyle ilgili bana akıl verirseniz mutlu olurum. Bir sonraki bölümde görüşürüz😘...

   

    

Five Hagreeves & Emma GreceiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin