Merhabalarrr... Sıradaki bölümle birlikteyizzz.
~Emma'nın anlatımıyla~
Tam tamına 45 yıl oldu. Five komisyonda çalışmaya başladı. Bugün Five başarabilirse geri dönecektik. Geri dönmemizin bir sebebide kıyameti durdurmaktı. Beni zaten merak eden yoktu o yüzden rahattım ama Five...
Five portalı açmaya başladığında karşımızda 5 kişiyi görüyordum. Sanırsam Hagreeves konağına dönecektik ve bu kişilerde Five'ın kardeşleriydi. Five portalı açtığında donuk bir şekilde portala balıyordum Five ben bir şey bile diyemeden birden kolumu tutup atladı.
Ve evet GERİ DÖNMÜŞTÜK!! Hepsi bize hayalet görmüş gibi bakıyorlardı. Aralarından biri öne çıkıp "Küçük Five'la kızı görüyor musunuz?"dedi. Five üstüne başına iğreneeek bakıyordu oysaki ben halimden çok memnundum
Five: siktir...
İçeriye mutfağa geçmiştik Five kendisiyle bana sandviç yapıyordu. Ben ise diğerlerine balıyordum. İri yarı adam konuşmaya başladı "Neredeydin." Five başıyla beni de göstererek "Neredeydik!"dedi. Eh beni unutmadığına sevinmiştim.
Bu arada Five bana hiç ailesinden bahsetmemişti. Bu yüzden adlarını falan bilmiyordum. Kıvırcık aaçlı kız bana "Senin adın ne tatlım?"diye sordu. Kibar birine benziyodu. Ben tam diyecekken
Five: Emma... Emma Grecei.
Dedi ne yani ben diyemezmiydim. Değişik giyinen kişi galiba aklımı okudu ki
Klause:Five konuşamıyo mu ?
Diye soru yöneltti ki haklıydı da
Emma(sen): Haklı Five ben dilsiz miyim konuşma bilmiyo muyum?
Five bana öldürücü bakışlarını attıktan sonra biraz ortalığı yumuşatmak için isimlerini ve güçlerini sordum
Emma: Ee sizin isimleriniz neler? A bide güçleriniz.
İri yarı adam konuşmaya başladı
Luther:Benim ismim Luther. 1 numarayım. Gücüm güçlü olmak
Sonrasında herkes sırayla konuştu
Diego:Benim adım Diego. 2 numarayım. Gücüm bıçakları çok iyi kullanabilmek
Allison:Benim adım Allison. 3 numarayım. Gücüm her istediğime istediğimi yaptırabilmek.
Klause:Benim adım Klause. 4 numarayım. Gücüm ölülerle konuşabilmek.
Five:Bende kendimi tanıtayım mı? Dedi alaylı bir şekilde bende bir şey demedim ve en solda ki konuşmayan kıza baktım.
Vanya:Benim adım da Vanya. 7 numarayım. Gücüm yok. Dedi. Herkesin varken onun neden gücünün olmadığına şaşırmıştım ki aklıma başka bir şey gelmişti. Tamam güzel ama 6 numara yoktu.
Emma:Bir şey soracağım. 6 numara niye yok yani nerede
Five açıkladı "Çünkü 13 yaşındayken öldü."dedi.
Emma:Ö-özür dilerim...
Klause: 6 numaranın adı Ben. Benim en yakın arkadaşım olur kendisi.dedi kıkırdıyarak.
Evettt bitti. Farkındayım hem kısa bölümler hemde çok atamıyorum. Bunun nedeni de dersler. Kafamı inanın derslerden kaldıramıyorum neyse bir dahaki bölümde görüşürüzzz...