5. Bölüm:MACERA BAŞLIYOR...

6 1 0
                                    

~Five'ın anlatımıyla~

        Emma'yı bıraktıktan sonra aklıma cebimdeki kıyamette Luther'ın elimde bulduğum göz geldi. Acaba ilk önce bu gözün sahibini mi bulsam yoksa,Dolores'i mi?

        Bir kaç dakika öyle sokakta mal gibi durduktan sonra Dolares'i bulmaya karar verdim.

         Akşam olmuştu ve ben de Doloresin olduğu mağazaya gekdim. Emma'nın Doloresi pek sevdiği söylenemez ama kimin umrunda? Doloresi bulmak için elimde az önce aldığım fener ile mağazayı dolaşıyodum ki görmüştüm.

          Hemen yanına doğru yürümeye başladım. Çok güzeldi (yazarken çıldırıyorum.) Biraz sohbet ettikten sonra tam alıcaktım ki komisyondan maskeli adamlar içeri girerek her yeri taramaya başladılar. Hemen eğilerek kaçtım daha sonra Doloresi de alarak başka bir yere ışınlandım.

~Emma'nın anlatımıyla~

         Biraz dinlendikten sonra kalktım ve elimi yüzümü yıkadım. Five bana odadaki hiç bir şeyi elleme dediği için odada ki her şeyi elleme isteği isteğini bir kenara bırakıp aşağıya doğru inmeye başladım.

         Elleme isteğimi bir kenara bırakmamın medeni net bana bağırıp duracağı ve de kıyameti durdurana kadar konuşmayacağıy dı ve ben bunu hiç çekemezdim şuanda. Kendimi aşırı kötü hissediyordum , isimlendiremediğim bir şekilde.

        Aşağıya indiğimde hiç kimse yoktu bende canımın sıkılacağını bildiğim için evi gezmeye başladım. Belki biri ile karşılaşır oturur sohbet ederim diye.

       Evi gezerken Five'ın odasından ses geldi bu demek oluyo ki five gelmişti. Five'ın odasına geldiğimde bir çantayı yere bırakmış saydıran bir Five vardı.

E:Gene ne oldu ve o çanta da neyin nesi ?

F:Burada ne işin var, ve ayrıca sana ne?

        Ciddi mi bu çocuk. Madem bana bu şekilde davranacaktı neden beni hala yanında tutuyordu ki. Ben kenfi evimde şuanda oturmuş televizyon izliyo olurdum. Tam birşey diyecektim ki ceketini çıkardığında gömleğindeki kan dikkatimi çekti. Hemen yanına gidip

E: Ne oldu,komisyon mu saldırdı,gene ne işler çeviriyosun? Hih yaran çok kötü Five.

          Diyerek hemen banyoya gidip dikmek için iğne iplik ve yara bandı aldım içeriye geçtim.

F: Ben yaparım bırak.
 
         Dedi sakince bende hayır anlamında kafamı salladım.

E: Sorularımın cevabı?

F: Evet komisyon saldırdı. Bir işler çevirmiyorum bilirsin kıyamet...

E: Nerede saldırdı ve bu çanta da neyin nesi?

F: Bir mağazada... Çantanın içindede Dolores var.

       Ciddi misin der gibi baktım suratına. Sonra dikişinin üstüne yara bandı yapıştırıp kalktım yanından. " Peki " diyerek içeriye doğru yürüdüm.

        Bu çocuk nasıl bir mankene aşık olmayı becerdi ki. Tamam ilk bulduğumuzda Five bana iyi davranmadığı için - hâlâ da davranmıyo ama olsun - bende arkadaş gibi konuşuyodum ama sonra Five cozuttu. Evet resmen cozuttu.

        İçerye girdiğimde Allisonın kendi kendine oturup duvar ile bakıştığını gördüm yüzüme bie gülümseme kondurup yanına oturdum.

E: Napıyorsun? Pek iyi gözükmüyorsun istersen bana anlatabilirsin dinlerim yani sorun olmaz.

        Dedim bana bakıp ben gibi gülümsedi. Çok tatlı birine benziyordu.

A: Hiç öyle boş boş oturuyorum.

         Cümlesi bitirdiği gibi Five salona ışınlandı.

F: Hadi Emma gidiyoruz.

          Dedi soru sormadan kalktım ama kalktığım gibi başım dönmeye ve gözüm kararmaya başladı ne oluyordu böyle...

    Selammmm. Bayadır yoktum yani bayadır yoktum. Ama LGS bittiği için artık yazmaya zamanım oluyor. Bu arada LGS bitti bende bittim.

     Neyse bir dahaki bölümde görüşürüzzz ♡

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 10 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Five Hagreeves & Emma GreceiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin