Eleonor
Kishte dit qe me shmangte dhe kishte dit qe nuk me fliste,vetem ne sy te Arbnorit ai sillej sikur mes nesh nuk kishte ndodhur asgje.Ne fakt asgje nuk ka ndodhur,ai i paedukate duhet te dije se si te flase dhe se si te sillet me mua.Nuk mund te me trajtoje si prone te tijen dhe te sillet sic i do qefi.Kjo sepse un kam nje seder te rende,jam kokmushke,sdua te bej asgje jasht kornizave te mia.Pranoj afer vetes vetem njerezit qe me vleresojne sillen mire dhe nuk kane perfitime.Nese ai nuk di bazen e komunikimit dhe sdi te me vleresoje prezencen atehere le te me rrije larg.Kemi jetuar dhe pa ekzistencen e tij ,do jetojme serish.Skishte shume qe kisha folur me prinderit e mi,dhe nuk eshte qe isha ne pritje te ndonje telefonate.Shoqja ime e ngushte kishte dale me te dashurin dhe e prisja qe do te me telefononte nga darka,por cuditerisht telefonit tim zilja nuk po i pushonte.Ishte siper tavolines dhe sikur te mos mjaftonte melodia ,ishte besdisese edhe dridhja qe po bente.Paulo ishte ne kembe,iu afrua komedines,e mori telefonin ne dore dhe me pyeti
-Kush mbaron me 365 ne fund?
-Nuk jam e sigurt per kete...-thashe drejt tij.-mesa dukej numri qenka i paregjistruar.Ngrihem ia marr nga dora sa bej ta hap pergjigjet ai
-Alo?
-Oh me fal vlla i kam rene gabim.-dallova ne ze qe ishte Klevisi.Ia rrembej me shpejtesi telefonin dhe i pergjigjem menjehere
-Oh jo jo Klev,un jam.Si je
-Eleonor?
-Po Nora.Po h si je
-E kush u pergjigj ne telefon?
-Burri.-u afrua dhe ngriti zerin.
-Ahhhh hmm jo jo Klev,kam nje pacientt ktu,eshte cik zevzek mos ja ver re.
-Ca pacienti,un jam shendosh si kokrra e molles.Eja ma jep buuzen sic ma jep cdo nat.
-Cfare po thot ai Eleonor?-dhe e pash nga zeri qe po revoltohej.
I rash me grusht ne bark,por as qe e ndjeu.Me kaloi doren rreth belit,e vuri koken te qafa,filloi me gjuhe te me lepinte lekuren,e mua me rrenqethej mishi.
-Oh hmm jo asgjeh-po thoja si ne renkim e siper se emocioni ben te veten.Dora e tij me shtrengonte fort vithet me posht gje qe po me ndillte me shum.
-Eleonor,me shpjego te lutem cfare po ndodh?
-Ti shpirt,je e imja -tha duke me pare ne sy Paulo dhe buzet e tij thithen ter pasion te miat.Me ngjeshi rreth vetes nderkohe qe ndjeja se si miku tij ishte rritur e ishte bere i forte.
-Puthje ishte ajo Eleonor?-sepse degjohej thithja e buzve pllaq plluq qe ai po me jepte.Ktheva koken nga ana tjeter qe te kisha gojen e lire per te folur
-Jo gabohesh.Jam ne spital Klev,mund te degjosh lloj lloj zhurmash ketu.Si je ti i dashur.-upsss me shpetoi kjo i dashur.Paulo sa e degjoi kaloi doren time siper mikut te tij.Hapa syte nga ankthi.Ca po prekja o zot.Nuk kisha guxim ti hidhja syte e ta shikoja.
-I dashur?-degjova zerin e ulet te Paulos ne veshin tim nderkohe qe kishte ulur bokset.Dora ime prek nje cope mishii qe oh god sishte as e forte po as aq e bute njekohesisht.Beja rezistence te mos e prekja,nderkohe qe ai ma mbante doren aty.
-Klevis mund te te marr me vone?Jam ne pune tani.
-Mos me shmang Eleonor.Je ne pune apo me te dashurin?Ke zene te dashur te ri?
-More i pacip,kujt i flet ti keshtu?Harrove me ke ke te besh?
-Me fal shum,po keto qe po degjoj sot sti kam degjuar asnjehere.-tha ter nerva
-Me kete pederast pretendon te lidhesh ti?-tha duke me thithur veshin Paulo,nderkohe qe me mbylli doren me mikun e tij brenda gishtave te mi.
-Degjo ketu,ne orar pune me pacient qe jan te dehur,te lutem mos me merr me.Sikur ske punuar asnjehere ne spital ti dhe hera e pare qe me degjon.Flasim me vone.
Dhe mbylla telefonin.Ai me leshoi doren.Degjova llastikun e bokseve qe u tendos dhe ju perplas me mish.PAstaj ndjeva se si ngriti pantallonat dhe mbylli zinxhirin.Vuri ne vend dhe rripin edhe iku pa me thene asgje.Un nuk guxova te kthehem ta shoh me sy,por renda drejt e ne banjo per te lare doren.Ne qafe kisha peshtymen e tij te thare dhe ter parfumin qe kishte hedhur.Nuk mund te sillej ashtu me mua ai legen.
Ishte ne zyre,dhe si per cudi qelloi ne telefon.Kur ai eshte me telefonate te rendesishme qendron ne kembe dhe dera e tij eshte perhere e mbyllur.Ia bera me shikim qe 'kush eshte' dhe me tregoi ne sfond foton e nje vajze dhe emrin 'Gabriela'.MA zgjati telefonin 'foli' tha 'merr hak'.
Nuk fola,nuk e mora telefonin,nuk e zgjata doren keshtu qe ai e ngriti ate telefonate me ze te lart.
-He shpirt me thuaj te te pres sonte apo jo?-ishte zeri i saj i bute ne anen tjeter te telefonit.ozot sa bukur servilosen kurvat.Skane faj meshkujt,duke e degjuar mu be mua mishi kokerr jo atij.
-Ti e di qe te dhash fjalen,do te vi.-Ia priti ky i poshteri e nderkohe me shihte ne sy
U bera e kuqe ne surrat.Po me vinte inat,por po perpiqesha ta mbaja cool situaten.
Paulo
Ishte ndezur e kuqe,por po mbante ne fytyre nje buzeqeshje te ceket.Sa per te me percjelle qe nuk i rruhej shum.
-Do qe te vesh te kuqet,apo te preferuarat e tua sonte?-tha Gabriela me nje ze flirtues qe e beri Eleonoren te rrotullonte syte nga acarimi
-H zemer je lagur gje qe po me flet keshtu?
-Vetem zeri yt me cmend mua hamshor ti e di kam dit pa te Pare me ka marre malli.Gruaja te mban te lidhur tani.-dhe qesha,nderkohe qe un keto dit me Eleonoren skam folur fare,as per tu pershendetur jo.
-Ne fakt,kam qene i zene me pune.As ajo sma ngreh sic ma ngreh ti shpirt.-dhe bukuroshja qe kisha perball,hapi gojen me habi dhe me pa gjith inat.
-Keshtu eshte kur merresh me virgjerushe
-Ke te drejte,ti e di qe ti je kurva ime apo jo?-kafshova buzen duke pare drejt saj.Ajo ishte ter nerva se sigurisht ishte prekur ne seder.-mezi po pres te degjoj emrin tim te renkohet sonte...
-Shpirt,merr te lutem nje shishe vere me vete,sonte te dua te gjithin timin...-tha gati ne renkim e siper.
-Mos po fut gje gishtat bukuroshja ime?-e thirra bukuroshe njesoj sic therras ndonjehere Eleonoren,me qellim.Njesoj sic ajo i tha 'i dashur' atij pederastit ne telefon.
Beri te ikte,po u tregova me i shkathet dhe i mbylla deren.Doja qe ta degjonte ate bisede deri ne fund.
-Kam futur gishtat dhe jam e lagur qe pa ardhur ti mire.Nuk po rezistoj me...kam dit qe skam bere gje shpirt.-dhe gishtat e mi shkuan siper mbathjeve te Eleonores
-Ke qef kur te prek un?-dhe bukuroshja ime qe kisha perball,po kafshonte buzen per te mos nxjerre ze
-Sigurisht qe po,ti e di qe une shkrihem kur me prek ti-fliste ne telefon Gabirela por pyetja ne te vertete sishte per te.
-Po kur te puth ne qafe te pelqen?-dhe gjuha ime preku lekuren e bute te Eleonores,e ajo perpiqej te largohej nga krahet e mi
-Paulo,mjaft me fole kaq gjate ne telefon,por eja me tako urgjent.
-Erdha shpirt.-thashe dhe mbylla telefonin.E terhoqa nga krahu qe te me lironte rrugen,ne dore kisha xhaketen,dola jasht dhe mbylla deren duke e lene ate te vetme ne mes te korridorit.Zyra ime u mbyll automatikisht ,e hapat e mia degjoheshin rendshem ne ate vend te erret.
Nuk dija se cpo beja,isha futur ne nje lemsh te madh qe mesa shoh,sdo dal per kollaj.
YOU ARE READING
MY ESMERAY
RomanceAtehere kur i je dorezuar fatit te jetes,dhe nuk perpiqesh me te luftosh kunder rrymes as per veten tende,trazohen ujerat e qetesise.Kupton qe zoti ose te ka te preferuar per te te sprovuar dhe nje here ose per te te shperblyer.Dhe ne te dyja rastet...