Min Yoongi odasına çağırdığı adamlarını sıraya dizmişti. 4 adamına da bir bakış attı.
"Evet, dinliyorum"
"Patron... Biz... "
"Evet siz?"
Aralarından biri konuştu bu sefer.
"Biz Beyefendiyi kaybettik"
Min Yoongi aklındaki farklı düşüncelerden sıyrıldı. Boğazını temizledi ve dişlerini sıkarak konuştu;
"Kaybettik derken?""Patron. Bugün bir yere gitmek üzere taksiyle yola çıktık fakat... Fakat izini kaybettik"
"NE DEMEK İZİNİ KAYBETTİK LAN!"
Min Yoongi Tokat savurdu önündeki adamına. Sonra yanındakinin önünde durdu.
"Sen? Ya sen ne halt yiyordun o sırada!"
"Patro-"
Yine Tokat attı Min Yoongi. Diğer adamının önünde dikildi.
"Nasıl izini kaybettiniz ha!"
Ve bir Tokat daha.
Diğerine de bağırıp bir Tokat attıktan sonra hepsine bağırarak odadan çıkmalarını söyledi. Aşırı derecede sinirliydi Min Yoongi.Youjoon' u çağırdı bu sefer. Arabayı hazırlamasını söyledi. Min Yoongi odadaki aynadan üstüne çeki düzen verdi ve oradan çıktı. Arabaya bindi. Jimin'in nerde olduğunu bulması gerekliydi.
---
"Yeter artık! Lütfen- lütfen durun! "
"SESİNİ YÜKSELTME LAN! "
Tekrar bir tekme yedi karnına jimin. Onlarca tekme, onlarca yumruk, ve vücudundan süzülen kanlar. Jimin çok güçsüz kalmıştı onların karşısında.
Arabadan indikleri zaman jimini hemen depodaki bir sandalyeye bağlamışlardı. Jimin ile dalga geçmişler, Daha sonrasında sandalyeyle beraber yere iteklemiştiler, dövmeye başlamışlardı.
Jimin artık çok güçsüzdü. Haraket bile edemiyordu. Canı çok yanıyordu. Öz annesi onu ne hallere getirmişti böyle. İnsan kendi evladına kıyarmıydı hiç. Ama Jimin'in annesi kıymıştı öz evladının canına.
Jimin saatlerce ağlamıştı. Telefonunu da gözünün önünde parçalamışlardı. Çok bitkin görünüyordu jimin. konuşmaya hali bile kalmamıştı.Adamlar depodan çıktılar. Kısa süre içersinde dışardan silah sesi geldi. Bu sefer adamlar jimini silahla vurmayı planlıyorlardı galiba...
-vah jiminim ah jiminim😭
-jimine bunu yapanlar cezasını ödemeli diyenler oy lütfen 😫🙏🙏
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Forbidden love/ Yoonmin
FanfictionŞeytan olarak anılan Gaddar Mafya Min yoongi Birisine kalbini çaldırır Gizli saklı bir Mafya aşkı... Text-düz