bölüm dokuz: bells of war

98 18 9
                                    

𓇼Huzur tüm bedenimi sarmalarken uyanmak çok farklı bir histi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

𓇼
Huzur tüm bedenimi sarmalarken uyanmak çok farklı bir histi. Arzuladığımı dahi bilmediğim bir yakınlık beni tamamlanmış hissettiriyordu. 

Jimin başını göğsüme gömmüş kollarını belime dolamıştı. Temas seven biri olması hoşuma gidiyordu, bana yakın durması ihtiyacım olan şeydi. Dağılmış saçlarının arasına bir öpücük kondurmuştum. Sonsuza kadar bu anı yaşama isteği dolmuştu içime.

Basit gibi duran bu an benim için eşsizdi. Yeni bir duyguydu ama benzersizdi. 

Jimin başını daha çok göğsüme yaslayıp odayı dolduran güneş ışığından sakınmaya çalışmıştı. Güneşin doğmuş olması onu da uyandırmıştı. Güverteye çıkıp güne başlama vaktimiz gelmişti.

"Bence Jungkook benim yardımcı kaptanım olmalı. Böylelikle kaptanlığı ona devrederim ve seninle sonsuza kadar burada uyuyabilirim."

Jimin'in yeni uyandığı için çatlamış olan sesi ile kurduğu cümleye gülmüştüm. "Ne yani benim yardımcı kaptanın olmamdan memnun değil misin?"

Başını kaldırıp dağılmış saçları ile bana bakmıştı. Abartılı bir tepki ile verdiğim cevaba kaşlarını çatmıştı. "Saçmalama tabi ki. Sen olmadan bu gemi yürümez. Sadece ikimizden biri hep güvertede olmalı bu da yalnız başımıza uzun süre vakit geçirmemize engel oluyor."

Eğilip büzdüğü dudaklarına öpücük kondurmuştum. İnanılmaz derecede tatlı görünüyordu. 

"Anladım şaka yapıyorum. Sadece bana doyamadığını bir de senden duymak istedim."

Gülüp yerinden doğrulmuştu. Tahta yatak başlığına yaslanıp beni kendine çekmişti. Başımı omzuna yaslayıp parmaklarını saçlarım arasında dolaştırmasına izin vermiştim. 

 "Aşık olmak garip bir his."

Dediği ile şaşkınlıkla gözlerim büyürken başımı kaldırıp ona bakmıştım. Gözlerini diktiği duvardan ayırıp bana gülümseyerek bakmıştı. Açık sözlüğü şaşırtsa da hoşuma gitmişti. Sevgi sözcüklerinden ya da birine karşı olan sevgimizi belli etmekten kaçınmak bir yere varmamızı sağlamazdı. 

Tarifsiz bir huzur bedenimi ele geçirirken Jimin'e yaslanıp yatağa yayılmıştım. Yataktan çıkmak istememe hissi ilk defa huzur verici geliyordu. Tüm gün böyle kalabilirdim ve en küçük bir şikayetim olmazdı. Gerçekten de aşık olmak garip bir histi. 

Bir süre sessizlik içinde oturmuştuk. Birbirimizde bulduğumuz rahatlık etrafımızı sarıyordu. Aramızda kelimeleri dahi paylaşmamıza gerek yoktu. 

Jimin'in başı başıma doğru düşerken tekrardan uykuya daldığını görmüştüm. Mayışmış yüzü gülmeme sebep olmuştu. Pürüzsüz bir güzelliği vardı. Yüzünün her tarafını öpmek istememe sebep oluyordu. 

Yatakta doğrulup nazikçe başının yastıklara düşmesine izin vermiştim. Fazladan bir saat uyumasına izin vermek istiyordum bunun için de benim güverteye çıkıp işlerin başına geçmem gerekiyordu. 

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 19 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Magic Of The Sea | vmin ☆Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin