-მჰჰჰმ-ნიკა იზმორება და მის გვერდით ტრიალდება სადაც თორნიკე ეგულება მაგრამ არ არის.
ლოგინზე ჯდება თვალებს ისრესს დგება წელს ქვემით იცმევს და დაბლა ჩადის.
-ტკბილო-იძახის ბოხი ხმით და პასუხს მალევე იღებს სამზარეულოდან.
-აქ ვაარ-იძახის თორნიკე..ნიკა იღიმის და სამზარეულოში შედის იქ კი მოფუსფუსე ბიჭი ხვდება.
-რას აკეთებ?-ნიკა მასთან მიდის და ზურგიდან ეხუტება.
(ვიცი რო ის გოგოა შესაფერისი ვერ ვიპოვე😭)
-საჭმელს-ამბობს თორნიკე.
-მჰჰ და შენ რომ შეგჭამო?- ამბობს ნიკა და თორნიკეს მისკენ ატრიალებს.
-არ შეიძლება-ამბობს თორნიკე და იღიმის.
-ვითომ რატომ?-ნიკა ბიჭის ტუჩებს აცხრება და წელზე მჭიდროდ ხვევს ხელებს.
-ნიკააჰ-თორნიკეს პატარა კვნესა სცდება როცა ბიჭის ხელებს მისი მაისურის ქვეშ გრძნობს მის მკერდზე.
-ჰმმ პატარავ ხომ არ აღიგზენი?-ნიკა მაცდური ხმით ჩურჩულებს ბიჭს ყურში.
-ნიკაა გეყოფა-თორნიკე მის ხელებს იშორებს და საჭმელს უბრუნდება.ბიჭი ამ საქციელზე თითქოს ბრაზდება გაზს თიშავს თორნიკეს მისკენ აბრუნებს და ტუჩებში კოცნის..
-ნ..ნიკაჰჰ-თორნიკე კოცნას შორის იძახის მის სახელს და კვნესაც სცდება როცა ნიკა მას ტუჩზე კბენს.
-შშშ-ნიკა კოცნას წყვეტს და თორნიკეს სამზარეულოს მაგიდაზე სვამს-მაგიდაზე სექსი არასდროს მქონია-ამბობს და თორნიკეს ნაცდურად უყურებს.
-არა არც კი იფიქრო აქ ვჭამთ-თორნიკე ნიკას ნათქვამზე ბრაზდება და მაგიდიდან ხტება.
-არაუშავს ტკბილო გავწმენდთ-ამბობს და ბიჭს წელზე ხვევს ხელებს.
-მაგიდაზე არა-თორნიკე ბოლო წინადადებას ამბობს ნიკას თავის სიმაღლეზე წევს და ტუჩებში ვნებიანად კოცნის.