თორნიკეს და ნიკას წასვლის შემდეგ ლუკა კლუბში აღარ შედის ერეკლეს ელოდება თუ როდის გამოვა.
დაბლა ჯდება და მუხლებზე ადებს თავს შემდეგ კი თავისთვის იწყებს ლაპარაკს.
-მართლა შესაძლებელია რომ ერეკლეს მოვწონდე?..არაა არ გავს გეის მარა არც ნიკა გავს..იქნებ მაქვს შანსი?...ახხ ლუკა შენი მეგობარი გააუპატიურეს შენ კიდე რეებზე ფიქრობ-ბიჭი თავს აქნევს და სახეს მთლიანად მუხლებში რგავს.
ერეკლე კლუბიდან 20 წუთის შემდეგ გადის და იქვე მოკუნტულ ლუკას ხედავს მასთან მიდის და ხელს მხარზე ადებს.
-ჰეი გღვიძავს?-ეძახის ბიჭს და ცოტათი ანჯღრევს-ლუკაა-ისევ ეძახის და პასუხს რომ ვერ იღებს ნელა თავს აწევინებს და ხედავს რომ სძინავს-ახხ ესეც გამიხდა პრობლემა რა-ამბობს წუწუნით ბიჭს ხელში იტაცებს და მანქანაში სვავს თვითონაც ჯდება და მისი სახლისკენ მიდის.
*************
სახლში მისვლისას ერეკლეს ლუკა გადმოყავს მანქანიდან და მის ოთახში აყავს ლოგინზე აწვენს და თვითონ მის კაბინეტში გადის..
📞
-ალო ნიკა საქმე მოვაგვარე გვამი დაწვეს და გადააგდეს ვერავინ იპოვის.-კარგი გასაგებია მადლობა.
-არაფრის..თოკო კარგადაა?
-სძინავს..
-კარგი აღარ შეგაწუხებ კარგად..
-მისმინე ლუკა შენთანაა?
-კი გარეთ დაეძინა და ჩემთან მოვიყვანე ხვალ მეთვითონ წავიყვან სახლში.
-კარგი..კარგად.
-თუ რამე დაგჭირდეს დამირეკე.
-კარგი.
📞✖️ერეკლე ტელეფონს თიშავს ლეპტოპს იღებს და მისაღებში ჯდება.
*********
ღამის 3 საათზე ლუკას წყლის წყურვილი აღვიძებს..ყელი ეწვება და ძულსაც ვერ აგრძელებს..
თვაკებს როცა ახელს ხვდება რომ მის საწოლში არ წევს და საერთოდ ეს მისი სახლი არაა..