Tanıtım

67 8 16
                                    


Hızla alıp verdiği nefesleri ve ağrıyıp hızla atan kalbi çok zorluyordu kendisini daha fazla dayanamadı ve acıyla bir çığlık kaçtı dudaklarının arasından ilk defa böyle oluyordu ilk defa bu kadar yoruyordu onu hasta kalbi ne yani gelmiş miydi yolun sonu bu kadar mıydı her şey ama daha hayalleri bile gerçekleşmemişti doktor olup o hayranlık duyduğu formayı giyememişti yeni kavuştuğu babasıyla onsuz geçen zamanlarını telafi edememişlerdi mesela sahi daha baba bile diyememişti babasına daha yeni kavuşmuşken bu kadar erken mi ayrılacaklardı yani annesi  kim bilir ne ke kadar üzülürdü üzülmesindi hak etmiyordu annesi üzülmeyi mutlu olsun isterdi hep gözleri yaşla dolarken ona doğru koşan sevdiği insanları fark etti şu kısacık zamanda yeni tanışsalar da çok sevmişlerdi birbirlerini gözlerindeki yaşlar firar etmeye başlarken ona doğru hızla koşan babasını gördü babası, daha baba diyemediği babası.

Ona yıllarca gelen 1 dakikadan sonra yanına geldi annesi ve babası ikisi de dizlerinin üzerine çökmüş iki ayrı yandan tutuyorlardı ellerini ağlıyordu annesi de babası da zihni bulanıklaşırken tek düşündüğü ölümüydü önceden olsa ölmek mutlu ederdi onu çünkü annesinin üzerindeki yükün azalacağını düşünüyordu bilmiyordu ki annesi o giderse yaşayamazdı. Babasına çevirdi yaş akan gözlerini babası da ağlıyordu çevresinde toplanmış herkes ağlıyordu ambulans sesi geliyordu ama çok silikti varla yok arası zorladı kendini belki ilk ve son kez baba demek için dudaklarını araladı ancak açtığı anda kısık bir inilti döküldü dudaklarından ardından dudakları arasından cılızca kanlar süzüldü Devran'ın vücudu korkuyla kaskatı kesildi gidecek miydi yani daha çok küçüktü ama gidemezdi. 

Dudaklarını tekrar araladı Açelya zorla "Baba" dedi aşırı cılız bir sesler bunu duyan Devran artık seslice hıçkıra hıçkıra ağlıyordu "Kızım" dedi sadece kaldıramazdı kendini bu kadar kısa sürede kendisine alıştıran bebeğinin gitmesine dayanamazdı. Artık üzerinde tonlarca ağırlık varmış gibi ağırlaşan ve ağrıyan gözkapaklarının isyanına dayanamadı ve usulca kapandı gözleri kapanmadan önce son defa da annesine baktı bu sefer anne demek için araladı dudaklarını ama bu sefer dudakları oynamadı bile gözleri usulca kapandı kafası sol tarafına doğru düştü ve gözünden usulca bir yaş daha süzüldü şakağına bitmiş miydi yani?



Herkese uzun bir aradan sonra merhabalar, nasılsınız ?Bazılarınız belki bilir abilerle ilgili bir kitap yazıyordum daha sonra yazma isteğim gelmeyince sildim maalesef ama artık Firuze ile tekrardan buradayım umarım beğenirsiniz 🤍🧚🏻‍♀️🌺🎠🧡


Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 26 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Firuze 🌺🤍Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin