GİRİŞ

58 7 15
                                    

Bir çatışmanın tam ortasındaydık ve bu çatışmadan zaferle çıkmak zorundaydık. Kaybetme durumunda düşman ülkeye girmiş bulunacaktı. Sivillere zarar vereceklerdi ve hatta ülkeyi ele geçireceklerdi. Türk askerleri olarak buna izin veremezdik. Herkes canı pahasına ucunda pek çok kaybın olacağını bile bile durmadan tek bir an vazgeçmeden çatışıyordu.

Elimdeki silahın mermisi neredeyse bitmek üzereydi. Hızlı bir hamleyle yedek mermileri silaha taktım. Art arda üç kez ateş ettim, üç atışımda isabetliydi.

Havadan bir uçak sesi duyuldu. Çok kısa bir an başımı kaldırıp baktım. Türk uçağıydı.

Arslan havalanmıştı. Son hamle ondan olacaktı. Bizim hali hazırda azalttığımız düşmanı püskürtecekti.

"Bırakayım mı Yüzbaşım ?" diye bir ses yükseldi telsizimden. Bombayı bırakmak için komut bekliyordu.

"Geri çekilin !" diye bağırdım. Bütün askerler sözümle temkinli bir şekilde geri çekilmeye başladı.

"Bırak asker !" diye komut verdim Arslan’a. Sözlerimden yalnızca üç saniye sonra büyük bir patlama sesi duyuldu. Bütün askerler temkinli ama bu sefer daha hızlı adımlarla geri çekilmeye devam ediyorlardı.

Görünürde kimse yoktu yani en azından yaşayan kimse yoktu. Çatışma sona ermişti ve her zamanki gibi yine mutlak zafer Türk askerinindi.

"Başardık Yüzbaşım !" diye bir sevinç nidası döküldü Tuğrul’un dudaklarından. Bütün askerler önündeki boş araziye bakıyordu ve hepsinin yüzünde zaferin beraberinde getirdiği bir gurur mevcuttu.

"Başardık arkadaşlar. Hepinize çok teşekkür ederim." dedim yüzümdeki gururlu tebessümle. "Vatan sağ olsun !"

Herkes asker selamını aldı. “Vatan sağ olsun !” dediler hep bir ağızdan. Yavaş adımlarla bu yöne gelen Arslan’a takıldı bakışlarım.

"Yüzbaşım." dedi ve ardında o da asker selamı verdi.

" Tebrikler asker sen olmasaydın belki başaramazdık." dedim ve yine aynı gururlu ifademi takındım.

"Vatan sağ olsun Yüzbaşım. O bana yeter." dedi istifini hiç bozmadan yüzümdeki gururlu tebessüm biraz daha büyüdü.

Vatan sağ olsundu. Bu Türk askerine yeterdi.

♡♡♡

Arkadaşlar öncelikle selam
Bu benim ilk yayınladığım kurgum ilk heyecanım bu heyecanı sizlerle paylaşmak benim için çok özel.

Daima yanımda olacağınızı biliyorum ve hepinizi seviyorum.

Bol bol yorumlarınızı ve oylarınızı bekliyorum.

Vatan Uğruna giriş bölümü sizlerle.

VATAN UĞRUNA Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin