Bahagian 1 Autor Pov

1.5K 58 2
                                    

Freen Pov

Freen seorang gadis yang dingin dan tidak suka bergaul..dia mempunyai seorang kembar bernama Noon yang berpewatakan bertentangan dengannya..Freen mempunyai 3 orang sahabat bernama Nam,Noey dan Kate ..Freen juga digelar "puteri salju" oleh pelajar di universiti tersebut..Sebenarnya Freen adalah seorang yang periang pada waktu kecilnya tetapi keadaan Freen berubah selepas kemalangan yang menimpanya sewaktu dia berusia 12 tahun.

Becky Pov

Becky adalah gadis kacukan British-Thailand yang berpewatakan lemah lembut..Dia di gilai di universiti kerana wajahnya yang sangat cantik..Bukan itu sahaja dia adalah pelajar yang selalu mendapat markah tertinggi di universiti tersebut..Ayah Becky adalah bekas peguam yang terkenal dan mempunyai sebuah syarikat guaman terbesar di Thailand..Ayah becky mengalami kemalangan kereta 2 tahun lalu menyebabkan dia bersara awal dalam bidang guaman tersebut...Abangnya Richie yang mempunyai pengalaman dalam bidang guaman ini telah menganbil alih syarikat ayahnya itu..ibu Becky adalah bekas hakim jadi semua ahli keluarga becky dalam bidang undang-undang..walaupun kesemua ahli keluarga becky mengambil bidang undang-undang,becky sedikit pun tidak menyukai bidang tersebut.Becky lebih berminat dalam jurusan bisnes dan bercita-cita untuk membuka syarikat yang sendiri pada masa akan datang..

Noon Pov

Noon adalah seorang gadis yang sangat periang dan disenangi oleh para junior di universitinya..Dengan sikapnya yang ramah itu dia banyak menerima lamaran daripada pelajar lelaki dan pelajar perempuan di universiti tersebut tetapi kesemuanya ditolak kerana dia menyimpan hati terhadap seorang gadis yang sudah lama dia suka sejak hari pertama di universiti..Noon adalah kapten pasukan bola keranjang wanita di unversiti tersebut..

INI ADALAH PENGENALAN BAGI WAKTAK UTAMA DALAM CERITA INI

Can you love me [Freenbecky] (End)Where stories live. Discover now