Az első úszás

6 0 1
                                    

Ahogy bementem a vízbe kicsit megborzongtam mert nem volt túlságosan meleg, de aztán néhány perc múlva megszoktam és tudtam gyönyörködni a csodás élővilágban. Előttem úszkált egy csómó kicsi halacska akiknek a fél testét a hatalmas sárga szemük foglalta el. Utánuk úsztam és nagy nehezen sikerült elkapnom egyet.

PDA: Új életforma felfedezve: Kukucskáló

- De hülye neve van. Biztos a hatalmas szeme miatt. De akkor már inkább lenne szemeshal mint, hogy kukucskáló te jó ég!

PDA: A kukucskáló megsütve nagyon tápláló és finom étel, továbbá ha néhány nap alatt kiszárítja több hónapig elálló tápanyagrudat készíthet belőle.

Ezt jó tudni! Mondtam miközben egy újabb halat fedeztem fel a távolban. Majd elkapom azt is de előtte inkább kéne egy kis...

- OXIGÉN!!!

Miután levegőhöz jutottam és nem fulladtam meg már rögtön az első utamon visszatértem az új hal üldözéséhez. Út közben nagyon furcsa dolgokba botlottam.

PDA: Új életforma felfedezve: Hólyaghal

- Hólyaghal??? Hát... nem tudom miért ez a neve, de biztos jó valamire szóval viszek egyet... 

Mondtam miközben találtam egy hatalmas csövet, beúsztam rajta. Bent volt egy csomó kőzet amelyeket sajnos egyelőre nem tudtam felvenni mert túlságosan is oda voltak nőve a cső falához. Továbbúsztam és megláttam azt a halat amit az előbb üldöztem. Néhány perc múlva sikerült is megfognom.

PDA: Új életforma felfedezve: Kalaphal

- Jézusom ezek a nevek... Mondjuk kicsit tényleg olyan mint egy kalap, de azért...Na mindegy. Úsztam tovább és találtam némi fémhulladékot. Aztán még további érdekes dolgokat: vonagló gyom, savgomba, korall kéreglemez, táblakorall stb. 

- JAJJ! A francba! Nem fér bele több dolog a PWS-be. Ez Portable Waterproof Storage, magyarul hordozható vízálló tároló. Úgy látszik ,,haza" kell mennem lepakolni.

Mondtam majd elindultam ideiglenes otthonom, a mentőkabin felé. Jól is tettem mert közben beesteledett és még pont időben el tudtam úszni egy nagy krokodil és cápa szerű élőlény elől aki épp valami hínárerdőből jött ki.

- Gondolom biztos éjjel vadászik. Hoppá! El is kapott egy kukucskálót. Szegény halak.

Mondtam, majd mivel nincs ágyam beültem a mentőkabin székébe magamra csuktam a biztonsági övet, hogy le ne essek és próbáltam aludni. Hát nem volt túl könnyű, de 50 000 kerítést átugráló bárány után sikerült. Na jó bevallom most épp jelenleg kukucskálókat és hólyaghalakat számoltam.

Subnautica a mélység titkaiWhere stories live. Discover now