4. Bölüm

27 4 63
                                    

İyiiii okumalaarrr canlarımm💕

Yazarın Anlatımı

Kıraç Milan'ın karşısında gördüğü şey depoda düşmanları için kullandığı dev ekranlı televizyondu.

Aslında Kıraç'ı sinir eden şey tabii ki de karşıda ki televizyon değildi. Televizyon ekranının içinde olan Korkut Korhan'ın s!kik suratıydı.

Kıraç'ı delirten şey ise Korkut Korhan'ın bir video göndermiş olmasıydı. Kıraç Milan videoyu gördüğü gibi 'Şerefsiz herif.' diye içinden geçirdi.

Yanında duran adamı Oktay'a bakarak "AÇ LAN VİDEOYU,  DELİRTMEYİN ULAN BENİ." diye bağırmasıyla Oktay tırsarak kumandayı eline alarak videoyu açtı.

Video başladığı gibi Korkut'un alaycı bir şekilde duran suratı depoda olan 2 kişi hariç herkesin sinirini bozmuştu.

"Vay! vay! vay! Kıraç Milan Karaarslan. Or*spu çocuğu Karaarslan."

Korkut söze başladığı anda Kıraç Milan duyduğu şey ile delirmişti bile etrafı yakıp, yıkıyordu ekrana yumruk atmamak için kendisini zor tutuyordu.

"Benim adamlarımı öldüren piç bir Karaarslan. Benim en iyi adamımı bana sadık kaldığı için işkence çektirip öldüren Karaarslan. BENİM İKİNCİ YÜZÜMLE KARŞILAŞMAK İÇİN ÇABALAYAN KARAARSLAN DA BURADAYMIŞ! Bu ne büyük bir zevk böyle değil mi Milan Karaarslan! Şu an çektiğim, bu sikik videoyu hepiniz can kulağı ile dinleyin. Ne Mehmet, ne Arif ikisini öldürüp gömseniz bile bana mezarda bile sadık kalmaya hâlâ devam edecekler ama eğer şu an Arif'in bir kılına bile daha fazla zarar gelirse Kararslan. İşte o zaman kork benden, kork ki birisine bir zarar gelmesin. Bir bakmışsın maazallah şu çok korumaya çalıştığın 'Ceylan gözlü kadının' başına bir şey gelmiş, dikkat et derim. Aman yanlışlıkla bir kör kurşuna denk gelir, kurtaramazsın da." 

Kıraç, Korkut'un devam eden sözlerini dinlediğinde ise en son söylediği sözler ile silahını eline alıp kocaman olan ekrana tam Korkut'un alnına denk gelecek şekilde 3 defa kurşun sıktı.

Ekran parçalandığı gibi simsiyah olup videoyu bitirmişti. Milan'ın, o piçin söylediği sözlere daha fazla tahammülü yoktu, olamazdı da ama yine de Mehir'i işin içine kattığı için içten içe kendini yiyordu.

Mehir Ahu, ceylan gözlü kadın bu karanlık işler için fazla masum ve fazla beyazdı. Eğer ki Korkut Mehir'i bu işin içine katıp canını yakarsa, işte tam o zaman Kıraç ile değil de gerçek Milan ile tanışırdı.

Kıraç Milan sinirle arkasını dönüp Soner ve Oğuz'a bakarak Arif,i gösterdi.

"Oğuz, Soner şu piçi alın her zaman ki yere götürün zincirle bağlayın. Sakın kaçmasın ya da kaçmasını sağlayan bir şey olmasın eğer ki oldu sizden bilirim." diyerek sert bir ses tonuyla emir verdiğin de.

KIRIK KALPLER MÜZESİ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin