No nazdárek 👋🏻👋🏻. Zdravím, dnes jsem tu zas a tentokrát s něčím o hodně menším než předchozí kapitoly.😅 Jelikož je toto spíše moje stupidní otázka, nebo dvě. 🙃
Takže, rovnou pojďme k věci. Kdo sakra vymyslel vílu Zubničku?👁️👄👁️ To se prostě nějaká ves koukla na lidský chrup a řekla si "Hmm, pro tohle si chodí víly, jop🤠👍" nebo co (o_O)? Mě vůbec nenapadá proč. A ještě k tomu, někdo si řekl "a tahle víla to bude sbírat zpod polštáře😇👌". Prooč? (?・・)σ A teď si představte tu sousední ves. Ta prostě na to byla jako : seems legit 🤟. Nebo jako co.
A teď to nejlepší. Představte si takovou vílu Zubničku, Hmm? Co Mirečku, bojíš se paní co ti leze pod polštář pro odpadlé kosti kterými koušeme? No, nebooj, vždyť to je uuuúplně normální 🤗.
Ale co ta víla Zubnička?🤔 To jako prostě nemá zuby že je potřebuje? Nebo je jak z epizody Fimfárum? Fr si představte že je to jak nutnej job🤣. Jako lidi pracují třeba v mekáči nebo jako hasiči, tak prostě je víla jejíž jediným posláním je zisk z dětských zubů? Páč pokud jo, tak je to Hella creepy. (((;ꏿ_ꏿ;)))
Jako. Fakt. Nechutný. Vždyť to je jako bych se snažila sbírat kočičí drápky nebo tak něco Bleh🤮.A co si můžeme z tohoto vzít?🤠 Ano, Zubnička je pořádnej cvok🤗.
👁️👄👁️👍To vše stranou, jsem velice vděčná za počet lidí, kteří toto čtou, opravdu bych nečekala, že se něco takového vůbec někdy stane👀. Natož teď, s tou jednou "knihou" kterou tu píšu nehledě jakékoliv gramatiky.🤩přečetli jste si to 80 + lidí 👀pomalu se začínám bát co si o mě teď myslíte 😅lol
Každopádně děkuju, opravdu.🤩🎉🤯