Uyandığımda belimin üstünde bir adet kaslı kolla karşılaştım hiç şaşırmadım bu sapıktan herşey beklenir LAN bu sapıktan herşey beklenir bu evlenmeden söz ediyordu en son bu bana dokunamaz amk.
" günaydın sevgilim" cevap vermedim.
" evlenme işi halletim canım"
" vazgeçtin yani?"
" vazgeçtiğimide kim söyledi evliyiz artık"
" NE NASIL?"
" Yerine otur ve bir daha sakın bana sesini yükseltme! Ve kimliğin zaten yanımdaydı bir şekilde hallettik işte"
" ben istemediğim halde nasıl yaparsın bunu?"
" kimse sana isteyip istemediğini söylemedi zaten!"
" ben evleniyorum ve benim fikrim alınmıyor"
" yeter artık çok uzatıyorsun"
" bana dokunmayacaksın asla!"
" bak onu bilmem"
" ne demek bilmem aq bil bana dokunmana asla izin vermem!"
" bir daha küfür et nasıl o ağzıni dikiyorum" bu kadar sakin davranması beni benden alıyor bir tane yumruk atacam piç.
" bak Ateş evliyiz tamam ama ben istemiyorum senin bana dokunmanı falan"
" bakarız... Neyse hadi şimdi kahvaltı hazırdır elini yüzünü yıka gel çabuk"
Keşke onu öldürebilseydim ama ne yazıkkı müslümanım tanrığğğmm intaharda edemiyorum çıldırıcam yaww!!!
*****************************
Şuan Ateş piçi yanımda ve film izliyoruz kendimi yırttıktan sonra zorlada olsa bir korku filmi açtırdım."hallowen" orada benim karizmatik katilim micheal myers var. Neymiş korkarmışım benmi korkucam." korktunmu iyi öldürüyor ha." bunu ona ben sormuştum.
" ben mi korkucam hah güldürme."
" film bitti.biraz dışarı çıkabilirmiyiz?"
" kaçmayacağına söz ver"
" söz"
" tamam hadi hazırlan"
Ateş' le beraber sahile gelmiştik çok huzurluydu.tabi o masum yüzün altında bir şerefsiz saklı ama neyse...
Günün sonunda eve gelmiştik.çok yorulmuştum.hemen üstümü değiştırıp yatağa yattım kapı açıldı ve Ateş içeriye girdi.
" karıcım nasılsın?" dediğinde bir bok anlamadım. Bir anda üstüme gelmeye başladı...
Dilenme vakti!!!
Okuyorsunuz ve yıldız vermiyorsunuz verin yani verin...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafya' nın Esiri...
Horror" bir insan bunu düşmanına bile yapmaz gerçi sen bir insan değilsin!" " cezan iki katına çıktı"