Gözlerimi açtığımda bir mafyanın beni kaçırdığı için güzel bir odada uyanmayı bekliyordum.ama bodrum da ellerim bağlanmış ayaklarım yerden birkaç santim yukarıda ve sadece her zaman altıma giydiğim kısa siyah şort ve siyah calvin klein yarım atletimin üstümde olduğunu gördüm deliye dönmek üzereydim ne cürretle üstümü çıkarırlar!
" aç şu ipleri oruspu çocğu aç gücün anca bana yeter!" yaklaşık bir iki dakika sonra kapı hayvan gibi açıldı.
" bir daha ağzını bozarsan ağzını damgalarım!"
" ne istiyorsun bende hiçbir şey yok daha kim olduğumu bilmiyorsun ya"
" ismin Efra, 18 yaşındasın ve ailen seni istemediği ičin tek başına yaşıyorsun oldumu?"
" sen bunları nerden öğrendin,gerçi mafyasın bu normal"
" sana kendimide tanıtayım ben Ateş KIRAN, 23 yaşındayım ve bildiğin gibi ülkenin en korkulan mafyasıyım sende esirimsin"
Ne esiri lan! Bu kendini bir bok sanıyor,tabi yüzüne böyle konuşmaya götüm yetmediği için sadece " ha?" diyebildim.
" evet esirimsin tüm işlerimi sende göreceğim"
Dayanamayıp " YA SEN KİMSİNDE ESİRİN OLUYORUM CAMIŞ!" dediğim gibi yüzüme gelen tokatla başım döndü.
" cezanı çekme zamanı"
" ne cezası! ne cezasından bahsediyorsun heyyy" odadan çıkmıştı bile geri döndüğünde elinde küçk sivri bir bıçak vardı.
" ne yapacaksın onunla"
" ismimi kalbinin üzerine yazacağım"
Yanıma yaklaşınca bağırmaya başladım resmen kesicekti beni ruh hastası!
" BIRAKK BIRAK DELİRDİNMİ BIRAKSANA"
" şşş sakin acımayacak" yanıma gelim bir elini belime sarıp diğer eliyle tam göğsümün üzerine ismini kazımaya başladı.canım çok yanıyordu.
" Dur dur lütfen dur canım çok acıyor!"
" tamam bitti.sadece benim olduğunun bir işareti." hıckıra hıçkıra ağlıyordum göğsümdeki kanlar çoktan karnıma gelmişti bile.kazıdığı yerdeki kanı silip üstüne bir krem sürdü artık kan gelmiyordu ama canım çok yanıyordu.
" insan bunu düşmanına bile yapmaz gerçi sen insan değilsin!"
" cezan iki katına çıktı"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafya' nın Esiri...
Horror" bir insan bunu düşmanına bile yapmaz gerçi sen bir insan değilsin!" " cezan iki katına çıktı"