4 bölüm

37 8 2
                                    

MULTİMEDİA:MİRAY

Bara geldigimizde gözlerim irice açıldı burası harika biyerdi, hemen gözlerim arası aradı melis berkle gidiceğiz dediği için arasın'da burda olucagını düşünmüştüm ve düşündügüm gibide oldu barın içine girdigimizde arasın kucagında geçen seferki evdeki partisinde kucagına oturttugu kızla yiyişiyolardı bu görrüntü ne kadar midemi bulandırsana otarafa bakmaya devam ediyordum berke bizi bi masaya oturturdu ve melis le sohbet etmeye başladılar ben ise sohbete katılmayıp arası izliyodum melis arada beni dürtüyordu konuşmalarına katılmam için ama ben oralı olmuyordum nie durup dururken kıskanmıştım ben arası beni uyuz etmesine rağmen nie sinirlenmiştimki hiçbir fikrim yoktu melise ''ben içecek bişey ler alıcağım '' diyerek yanlarından ayrılıp barmenin oldugu tarafa ilerledim ve soğuk içeçek bişeyler alıp oraya oturdum yanımda bir gölge berilince kafamı kaldırıp gölgeye baktım siyah saçlı kahverengi gözlü çocuk gülümseyerek yanıma oturdu bu çocuk fazlamı yakışıklıydı ne ama aras kadar olamaz nie durup dururken arasla kıyaslıyodumki banane ondan iç sesim bana 'yav he he' dedi sürtük iç sesimi susturup çocuga 'sen ne iş ' dercesine baktım çocuk elini uzatıp ''merhaba ben cem'' dedi sevecen ama sevecen olmayan bir tavırla içimden bir ses burdan uzaklaşmamı söylüyordu bu çocuk bana hiç samimi gelmiyıordu bende miray diyip kesip attım cem tekrar gülümseyerek 'memnun oldum'' dedi sürekli gülümsüyordu bu çocuk banamı yürüyon gardaşş die ayaklanıp tepesinde tepinesim vardı ama barın ortasında ve arasın yanında kendimi rezil edemicem.  ha Aras demişken aras hiç bozmadan kızla yiyişmesine devam ediyordu ulan bi nefes alın yahuu. Arasın oldugu masaya bakarken  Adının cem oldugunu ögrendigim çocuk bana 'çok güzelsin' diyerek yaklaşmaya başladı ne oldugunu anlıyamadan boynumdan öpmeye başladı sinirle geri çekilip ''ne yapıyorsun lan sen '' die bagırdım, bağırmamı kimse duymamış olucakki cem sırıtarak bana dogru egilmeye başladı geneve belimden tutup kendine çekti  ben ''bırak lan beni'' diyerek tekrar bağırıp geriçekilmeye çalıştım ama çok güçlüydü ellerinden kurtulamadım derken bi el ''sana bırakman gerektigini söyledi cem'' diye uyarıı niteliginde söyledi ama oralı olmadı  cem'' abi geceki yemegimle oynama bırak azcık eğleniyim'' derken alayla bana bakıyordu kiiii o sırada Aras , cem'in suratına yumrugu geçirmişti 'helall goçuumm beee' Aras tekrar sinirle bana döndü ve ''neişin var lan senin burda '' die bagırdı gözleri çok ürkütücüydü seside buna dahildi çok korkmuştum korkumdan orda aglıyabilirdim ama çirkef yanımı kullanarak ''sanane bee hesapmı vericem nereye gidip nereye gitmiyecegimi ''die bagırdım kolumdan tutup beni barın kapısından dışarıya sürükledi ''hem suçlusun hemde üste çıkmaya çalışıyorsun ne işin var dedim burda?'' dedi sinirle korkmuştum,''melis ve berk le birlikte geldim melis ısrar etti geldik '' dedim ''bidaha senin bu barın yakınlarında görmiyim'' 
''sanane be gelirim gelmem bu barı çok sevdim ben her gece gelirim istersem karışamassın''
''bar benim güzelim istersem seni burdan iki lafımla sürükleyerek götürttüre bilirim''
''sen gitsene ya şu yiyiştigin kızın yanına ugraşma benle'' diyip bara girmeye çalıştım ki kolumdan tuttugu gibi kendine çevirdi ''hemen evine gidiyosun farecik yoksa seni burdan yataga bile atarlar-atabilirim''dedi kızardıgımın farkındaydım ama sinirlenmiştim bana sürtük mü demek istemişti o yataga atabilirmişmiş sen kimi  yataga atıyon olum! ''ben senin o hemen iki lafınla koynuna giricek kızlardanmı sanıyosun ha seni aptal daha önce hiçbir erkek le öpüşmeyen elini bile tutmaya utanan bi kızı sen gelmiş yataga atarım diyosun kolaydııı heee'' die bagırdım ama Aras beni iplemiyordu bile alayla ''ne kadar masum olursan ol elbet bakireliginle vedalaşıcaksın farecik '' dedi sırıtarak bende hemen sinirle bara girip çantamı  alıcaktım  melisgil ortalıkta görünmüyodu haber veremedim ben çıkarken arasla kapıda karşılaştık hala sırıtıyodu bu çocuk beni sinir etmeyemi çalışıyodu yahuuu 







*
upuzun bir cadde de yürüdükten sonra deniz kenarına gelmiştim boş banklardan birine oturdum tabi burdaki bankların hepsi boştu hangi akılsız bu sogukta  gecenin 1'inde buraya gelirdiki tabiiki benn dogru bildiniz :) denize bakmayı boş boş konuşmayı çok sevdigim için boş zamanlarımda hep buraya gelirdim yaklaşık iki aydır izmirdeyiz ve hemen hemen her akşam burdaydım konyada deniz olmadıgı için böyle bi güzelligi burda keşfedebiliyordum. Biraz daha zaman geçtiginde telefonumu çıkartıp saate bakıcaktım ki saatin 2 oldugunu fark ettim ve annemden gelen 14 cevapsız çagrıyıda meliste 5 kere aramıştı ve 8 tane mesaj bırakmıştı 'nerdesin, nereye kayboldun, haber verseydin giderken, iyimisin' falan filan gibi onları es geçip anneme ne yalan sölicegimi düşünmeye başladım eve gitme zamanıydı hatta çoktan geçmişti tam banktan kalkıyordumki sert bir cisme çarptıgımda tekrar yerime oturmak zorunda kalmıştım burnum kırıldıı be oda neydi öyle kafamı kaldırdıgımda sırıtarak bana bakan keremi gördüm ''burnum kırıldı '' die homurdandım'' önüne baksaydın kızım dedi'' hala gülüyordu ve bende gülerek omzuna vurdum ''ne işin var senin bu saatte burda '' dedi ya ben bu hesapları anneme vermeyi planlıyodum bide sençıktın başıma '' hava alıyordum'' 
''gecenin ikisinde ne havasıymış bu'' fazlamı zekiydi bu çocuk :D '' bende tam eve gidiyordum'' diyerek ayaga kalktımki bilegimden tutup beni tekrar oturrutdu ve oda yanıma oturdu '' daha nereye güzelim biraz eglenirdik ''diyip gözkırptı aha buda niyeti bozdu '' ne diyorsun ya şakaysa hiç sırası digil valla bırak evime gidiyim çok uykum geldi kerem yarın okulda görüşürüz hadi b... '' dicektimki o sırada gülerek bana yaklaştı ve öpmeye çalıştı onu ittirerek kurtulmaya çalıştım ama çok güçlüydü kurtulamıyordum ''intikam güzelim rahat dur ''  dedi '' ne intikamı ya rahat bıraksana beni '' diyerek tekrar ittirmeye çalıştım ama çok güçsüzdüm,  nasıl kurtulcaktım şimdi ben bundan aras ta yoktu burda nie onu karıştırıyosam ben kendi başımın çaresine bakabilirim derken kerem elindeki şırıngayı koluma batırmıştı birden gözlerim agırlaştı istemeyede olsa kapatmak zorunda kalmıştım  bayıltmıştı beni piç. 

merhaba arkadaşlar yeni bölümü biraz uyku sersemi yazdım saçma oldu galiba :-D
sizce miraya ne olucak kerem ona zarar verebilcekmiii :O

yeni bölüm yarın akşama gelicek ama az begeni oldugu için yazmamayıda düşünüyoruz :/
5.' bölümde Arasın agzından yazıcağım :-)


BİTMEYEN MASALIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin