6 Bölüm

23 2 0
                                    

Mirayın agzından:

*

şaşkınca arasa baka kaldım nie öptü bu şimdi beni hemen toparlandım ve ayaga kalktım çabuk hazırlan okula geç kalıyoruz diyerek odadan çıktım aşagıya indim 5-10 dakika sonra aras aşagıya indi siyah tşörtün üstüne deri çeket ve siyah pantolonla harika bi görünümü vardı nefes kesici bir görünümmmm.''okula gitmiyomusun sen ne bu kıyafetle neden giymedin okul kıyafetlerini git giy okula gidicez hadi bekliyorum çabuk ol geç kalıcaz senin yüzünden'' alaylı bi şekide bana bakıyodu ''ne çok konuştun be kızım işlerim var benim seni okula bırakcam yürü fazla çene çalma '' derken gülüyodu, okadar çokmu konuşuyorum ben ya bu çocuk şizofren valla sorunları var manyak ruh hastası ben kendi kendime saydırırken aras kapının ordan bana bakıyodu '' lan kızım sabahın köründe geç kalıcaz die cırlayarak kaldırıyosun bide burda dikilmiş slaak salak kendinle konuşuyosun yürü hadi delirtme adamı '' dedi ve kapıyı açıp dışarı çıktı bende hemen çantamı alıp yanına gittim araabaya bindi ve çalıştırdı odun bari kapıyı açaydın sölenerek gittim kendi kapımı kendim açtım bindim araba ben biner binmez kökledi gazı çok hızlı gidiyodu 10 dakkada vamıştı okula ''teşekkür ederim '' dedim ve arabadan incektim kiii ''kuru kuruya teşekkür olmaz yani olmamalı '' dudakalrını yaladı ''yani ?'' dedim ve bianda beni kendine çekip dudaklarıma yapıştı karşılık vermedim tabikide saçmalamayın :D aras at dudagımı emdi ve geriye çekildi ben cevap dahi vermeden kızarmış bi sekilde arabadan indim ve arkama dahi bakmadan okula girdim.
İlk ders edebiyat olunca hırkamı yastık yapıp uykuya daldım.....

''Lan miray kalksana kızım üç derstir uyuyon lan hadiii mirraaagggyy dayın doguruyo kız hadi kalk' basımda bögüren melisin sesiyle istemeyede olsa uyandım ''ya bana düsmanmısın sen kızım daha saat sabahın körü 5 dakka daha uyucam hem zaten alarmımı kurdum ben uyanırım okul vaktinde '' derken sacımı cekti bich ''kızım sendeki kafanin icinde beyin yerine ejderha tırnagımı var okuldasın zaten Aras çagırıyo seni bahcede bekliyomus git lavaboya sacini basını bi düzelt korku filminden kaçmıssın gibi su tipe bak ben gidiyom hadi bekletme sende arası ' ' dedi ve sınıftan cıktı. Ya aras nie ugrastıryon beni be canım cık gel sinifa dicegini de ve beni uykumla bas basa birak die söleniyodum 3.dersin tenefüsünde oldugumuz icin sınıf bostu yoo bende kendi kendime konusmuyorum tabikide nerden cıkardınız gsjfajfakfa

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 24, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

BİTMEYEN MASALIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin