🔱24. BÖLÜM🔱

93 6 34
                                    

Dişlerimi Fırçalıyorum
(Olabilecek En Kahramanca Şekilde)

Olaysız bir hafta sonunun ardından Annabeth pazartesi sabahı saat 4:30'da odama baskın yaptı, ki kulağa gerçekte olduğundan çok daha heyecan verici geliyor. 

Tanrılarla ilgili tuhaf bir kabus görüyordum. Olimposluların hepsi ailemin yemek masasının etrafında oturmuş hamile olduklarını duyuruyorlardı. Hera hamileydi. Afrodit hamileydi. Hephaestus hamileydi. Apollon ikiz doğuracağından oldukça emindi. Zeus, her anonstan sonra Himbo Meyve Suyu bardağını kaldırıp "Şerefe!" diye bağırıyordu. Sonra sanki Rocky Horror Picture Show'un gece yarısı gösterimindeymişiz gibi tüm tanrılar üzerime yanık tost fırlatıyordu.

Annabeth'in hançerinin yatak odamın pencere kilidini kurcalarken çıkardığı sese uyandım. Kapıyı çalabilirdi ama sanırım kendine meydan okumayı seviyor. Alt camı yukarı kaydırdı ve yangın merdiveninden içeri girdi.

"Dur," dedim, "şu pencereden süzülen ışık da ne?" 

Bana bir gülümseme gönderdi.

"Shakespeare'den alıntı yapabilmen beni çok etkiledi." 

"SparkNotes'tan alıntı yapabilirim." Gözlerimi ovuşturdum. Burnumda hala yanık ekmek kokusu vardı. Rüyamda Poseidon bana hamile göbeğini göstermeden önce uyandığıma gerçekten sevinmiştim.

Sonra üstüme baktım ve giydiğim eski tişört yüzünden kendimi utangaç hissetmeye başladım. Çenemde kurumuş salya olup olmadığını merak ettim. Annabeth'in bana sık sık söylediği gibi uyurken salyalarım akıyordu. 

"Ee, durum nedir?" diye sordum. 

Annabeth kargo pantolon, bir atlet, sırt çantası ve bir çift koşu ayakkabısı giyiyordu ve bu da bunun sadece bir sosyal görüşme olmadığından şüphe etmemi sağladı. 

"Uyuyamadım" dedi. "Bir an önce başlasak iyi olur diye düşündüm." Sırt çantasını omzundan attı ve Iris'in parlak altın rengi sıvıyla dolu şişesini çıkardı. 

"Bu şey beni korkutuyor" dedim.  “Radyoaktif bala benziyor.” 

"Hayır, radyoaktif değil balım." 

"Orada ne yaptığını anladım."

Kavanozu salladı, bu onun daha da parlamasını sağladı. "Konsantre nektarın nasıl çalıştığı hakkında daha fazla bilgi edinmek istedim, bu yüzden Ardıç ile konuştum."

Doğrulup oturdum. "Hafta sonu kampa mı gittin?"

"Iris mesajı gönderdim." Annabeth yatağımın kenarına oturdu. "Orman Perileri Meclisi'nin özel acil durumlar için kök mahzenlerinde konsantre nektar sakladığı ortaya çıktı." 

"Orman Perileri Meclisi mi? Öyle bir şey mi var?”

Stevie Nicks'in cosplay kongresi gibi, şifalı kristaller asılı bir ağacın etrafında dalgalı yeşil-kahverengi elbiseler giymiş bir grup kadının dans ettiğini hayal ettim.

Annabeth parmağını dudaklarına götürdü. "Bunu benden duymadın. Görünüşe göre konsantre nektar, ölümün eşiğindeki bir doğa ruhunu iyileştirebilir, ancak bu riskliymiş. Bir zamanlar fena halde yanmış meşe orman perisi bir granit yığını olarak yeniden canlanmış.”

Gözlerimi ovuşturdum. Hâlâ uykuda olup olmadığımı merak ettim çünkü Annabeth yatağımda oturmuş ağaçlar ve kayalardan bahsediyormuş gibi görünüyordu.  "Tamam." 

The Chalice of the GodsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin