Mart 24| Kargo [KAPALI]

168 4 17
                                    

Merhaba, WattpadScifiTR Sakinleri!

(Bir önceki Kablolar ve Damarlar adlı Şubat aylık yarışmamıza katılanlar arasından kazanan kriterlerine uygun bir hikâye bulanamadığından kazanan seçilememiştir. Dilerseniz, yarışmaya katılan hikâyelere #scifitrşubat24 etiketiyle ulaşabilirsiniz.)

Zamanımızın ötesinden gelen bir mesaj hayatımızı nasıl etkiler dersiniz? Mart ayı yazma yarışmamız için gelecekten haberdar olmanın dayanılmaz ağırlığı üzerinde durmak istiyoruz ve aşağıdaki yönergeyi tamamen sizin hayal gücünüze sunuyoruz:

Zamanımızın ötesinden gelen bir mesaj hayatımızı nasıl etkiler dersiniz? Mart ayı yazma yarışmamız için gelecekten haberdar olmanın dayanılmaz ağırlığı üzerinde durmak istiyoruz ve aşağıdaki yönergeyi tamamen sizin hayal gücünüze sunuyoruz:

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Yönerge

"Kargonuz var! Size gönderilen bir CD içinde kim olduğunu bilmediğiniz tarafından çekilmiş bir video buluyorsunuz. Ancak video tam 30 yıl sonrasına ait. Bu video neden ve kim tarafından size gönderildi? Videoda ne anlatılıyor?"

Yönergeyi kullanın ve ana temaya bağlı kalarak kendi hikayenizi oluşturun!

Yarışmamıza gönderdiğiniz hikâyenizi dilerseniz yorum olarak bu paragrafa bırakabilir, bu yönergeye dair hikâyeleri okumak isteyenlere ulaştırabilirsiniz. ❤️ (Unutmayın, hikâyenizi yorum olarak yazmak, bir başvuru DEĞİLDİR! Başvurunuzu tamamlamak için KURALLAR bölümündeki maddeleri dikkatlice okuyup uyguladığınızdan emin olun.)

KURALLAR:

℘ Hikayenizi yukarıdaki yönergeye uygun olarak yazmalısınız.

℘ Hikâyenizde #scifitr ve #scifitrmart24 etiketlerini kullanmalısınız.

℘ Hikayeniz birden fazla bölüm olabilir ancak toplam kelime 300-5000 arasında olmalıdır.

℘ Hikayeniz Wattpad İçerik Kuralları'na uygun olmalıdır.

℘ Katılımlar bu FORM ile sağlanacaktır, aksi durumda hikayeniz etiket bulundursa bile yarışmaya katılmamış sayılacaktır.

℘ Katılım formunu lütfen hikayenizi tamamladıktan sonra doldurun.

℘ Katılımlar 29 Mart günü saat 23.59'da son bulacaktır. Sonuçlar ise 1 Nisan tarihinde duyurulacaktır.

ÖDÜLLER:

Birinci olan;

℘ Yarışmalarımız için özel olarak hazırlanmış etiketin sahibi olacak,

℘ Bu hesabımızda okuma listesine eklenecek,

℘ Instagram hesabımızda (@ambassadors.tr) tanıtılacak.

SIKÇA SORULAN SORULAR:

1 - "5000 kelimeyi az miktarda geçen hikayeler ne olacak?"

Lütfen hikayelerinizin 300-5000 aralığında olmasına dikkat edin, eğer kısaltma gibi bir şansınız yoksa en fazla 100 kelime esnetme payına sahipsiniz. Bundan fazla kelime sayısına sahip hikayeler değerlendirilmeye alınmayacaktır.

2 - "Hali hazırda yayımda olan kitabıma yeni bölüm olarak yazabilir miyim?"

Kısa hikaye tadında kurgular için yeni bir çalışma yayımlamanız tercih edilmektedir.

3 - "Hikayemi bitirmeden başvurabilir miyim?"

Form ile başvuru alındığı için hikayenizi yayımlamış ve kabul görecek bir final vermiş olmalısınız. (Havada kalmamalı.) Yarışma bittikten sonra isterseniz hikayenize devam edebilirsiniz.

4 - "Hikayem birkaç bölüm olabilir mi?"

Toplam kelime sınırını geçmediğiniz sürece kaç bölüm olduğunun bir önemi yoktur.

5 - "Kaç kazanan olacak?"

Sadece bir tane kazanan olacaktır.

6 - "Birden fazla hikaye ile katılabilir miyim?"

Sadece bir hikaye ile katılabilirsiniz.

7 - "Hikayeler değerlendirilirken nelere dikkat edilecek? Kapağa dikkat edilecek mi?"

Hikayeler değerlendirilirken kurallara uygunluğa, İçerik Kuralları'na uygunluğuna ve yazıma dikkat edilecektir. Kapaklar dikkate alınmayacaktır.


Bilim Kurgu YarışmalarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin