Deel 1 (Cdh)

170 2 0
                                    

Dit verhaal speelt nog af in Casa del Huts.


Jaley-

De wekker gaat, het is al 12 uur! Kut ik moet naar werk, ik kleed me snel aan en vertrek met mijn auto. Aangekomen op werk krijg ik eerst een boze baas op me af. "Hoe kan je nou 3 uur te laat zijn!" zegt mijn baas. "uhm ja ik moest nog even wat dingetjes regelen" lieg ik. Ik ga snel me spullen in mijn kluisje doen en ga aan het werk, ik werk bij Loetje en ik sta in de bediening. Ik haat me werk echt, allemaal chagrijnige klanten die denken dat ze beter zijn. Alles voor het geld... Na mijn shift van 4 uur met pauze ben ik klaar, ik pak mijn spullen en vertrek. Eenmaal thuis krijg ik een appje,

𝓜𝓲𝓮𝓵𝓵!-

Yoo kleintje, kom je straks even langs? We missen je!

𝓘𝓴-

Tuurlijk! laat me even me spullen pakken en ik kom eraan!

De bankzitters wonen niet super ver weg vanaf mijn appartement dus dit is voor mij geen probleem. Ik doe mijn make-up even opnieuw en kleed me om. Ik stap in de auto en zet me favo liedje op 'Stukgeslagen ruiten (Russo)' ik zet hem op zijn allerhardst en rijd in een half uurtje naar Cdh. Ik bel aan en Koen doet de deur open. "hey Jaley!" zegt koen Ik begroet hem terug en geef hem een knuffel. Ik loop de woonkamer in en zie de andere jongens zitten "Hoi allemaal!" zeg ik. "Hoi Jaley!" zegt Matthy, "Hey aapje!" zegt Raoul. ik zie Robbie maar net als gewoonlijk begroet hij mij niet. Ook hallo zeg ik tegen hem, hij kijkt even naar me en staart weer naar zijn telefoon. Ik zucht en loop naar de keuken, ik schenk een glas Rivella in en ga op de bank zitten naast Matthy. "Wat heb je gedaan vanochtend?" vraagt Matthy. Ik moest werken om 9:00 maar was er pas om 12:00... oepsie! zeg ik onschuldig, Hij lacht en Ik vraag hem dezelfde vraag terug. "Wij hebben even boodschappen gedaan met zijn allen" zegt Matthy. Gezellig! zeg ik terug. We gaan voetbal kijken want Feyenoord speelt tegen Psv, Ik ben zelf voor Ajax net als Milo maar ik vind het allemaal wel leuk om te kijken. Koen,Matthy en Raoul zijn voor Feyenoord en Robbie voor Psv. Ze zitten allemaal super fanatiek op de bank. Ik zet de airfryer aan en gooi er bittergarnituur in, want ik weet dat de jongens dat tijdens voetbal kijken erg lekker vinden. Ik zet de bak op tafel en pak voor iedereen een biertje, "dankjewel!" zegt Raoul, ik glimlach terug en ga zitten. Psv scoort en Robbie staat op en schreeuwt, de andere jongens zijn teleurgesteld. Psv wint uiteindelijk met 2-1. Je hoort Robbie alleen maar praten ineens. Eerst deed die heel stil en nu zo enthousiast.. Triest, ik ben geen goede vrienden met Robbie en heb hem nooit echt gesproken, misschien 1 woordje ofzo maar hij lijkt mij een rare gozer. ineens hoor ik Robbie mijn naam roepen. "Jaley ga is meer bier halen, je bent toch onze bediende?" wat de fuck zegt deze gozer! "Ik ben geen bediende pak het lekker zelf klein kind, kan je het niet zelf ofzo!?" roep ik terug. "rustig maar daggoe"Fluistert Robbie iets te hard. Ik sta op om hem een klap te geven maar Koen houdt mij tegen. Wat denkt hij wel niet, mij een bediende noemen? Hij denkt echt dat die alles is! Roep ik terug. Koen kalmeert mij een beetje en ik loop mee naar zijn kamer. Ik loop zijn kamer binnen en ga op zijn bed liggen. "Trek je er niks van aan, hij is gewoon enthousiast dat Psv heeft gewonnen" zegt Koen. "Maar hij doet dit altijd!" zeg ik terug. Ik blijf even bij koen in de kamer en doen een potje fifa. na 3 potjes komt Milo binnen "Eet jij mee?" vraagt hij aan mij. "Prima! Gaat Raoul wat uitvogelen of word het maccie?" Zeg ik lachend. "Dat wordt waarschijnlijk maccie.." zegt Koen op de achtergrond. We lopen met ze 3en weer naar de woonkamer, ik kijk Robbie geen seconde aan, wat hij net heeft gezegd is gewoon niet oke. ik open de maccie app en ik zet de bestelling erin en betaal. "Stuur maar Tikkie" zegt Milo. "Neejoh" zeg ik terug. na 30min hoor ik de deurbel gaan. "Maccie kom maar in mijn bekkie" hoor ik Matthy roepen. Ik loop naar de tafel en verdeel het eten. 

Robbie-

Jaley geeft mijn maccie en ik kijk haar aan, ze kijkt niet eens meer naar mij. Zo ver ben ik toch niet gegaan? ik eet rustig terwijl ik verdrink in mijn gedachtes "Robbie? Robbieee?" hoor ik Koen zeggen. "huh wat?" zeg ik. "Ik vroeg of jij de tafel kon afruimen sukkel." zegt Koen, volgensmij zijn de jongens ook niet zo blij met mij. Maar zo erg was het helemaal niet. Ik ruim de tafel af en zet de borden en glazen in de vaatwasser, ik was de kleine dingetjes af en ga zitten op de bank met een biertje. Na een tijdje is iedereen naar zijn kamer gegaan. Ik zit boven wat werk naar mijn editor te sturen, ineens hoor ik geschreeuw dus ik dacht dat is vast van een van de jongens die een video aan het opnemen is. Ik hoor weer geschreeuw en loop naar Koen zijn kamer. "Brie zet je geluid is zachter" zeg ik boos, "Ik wou het net tegen jou gaan zeggen" zegt Koen. We lopen naar de andere jongens. Raoul was het niet en Matthy ook niet en Milo was al weer naar huis gegeaan. Kut zegt Matthy, Wat? vraag ik. Jaley is hier ook nog. De jongens naar de woonkamer maar mij boeit het niet zoveel, ze is toch irritant. ik pak nog even boven mijn glas waar mijn koffie in zat en mijn lege flesje bier en ik stuur mijn mailtje nog even. Dan loop ik naar beneden.

"Robbie kom snel helpen!!" hoor ik Raoul zeggen. Ik hoor nu geen geschreeuw meer, dus ik denk dat het gewoon een tiktok van Jaley was. Maar Raoul riep mij dus ik loop verder.



𝙒𝙖𝙩 𝙜𝙖𝙖𝙩 𝙚𝙧 𝙜𝙚𝙗𝙚𝙪𝙧𝙚𝙣 𝙢𝙚𝙩 𝙅𝙖𝙡𝙚𝙮? 𝙆𝙤𝙢𝙩 𝙝𝙚𝙩 𝙬𝙚𝙡 𝙜𝙤𝙚𝙙? 𝙡𝙚𝙚𝙨 𝙨𝙣𝙚𝙡 𝙙𝙤𝙤𝙧! 

sorry voor dit korte verhaal dit is pas de eerste en ik hou wel van cliffhangers!

 

Haat of Liefde?Where stories live. Discover now