deel 4! (Feestje)

127 3 0
                                    

Jaley-

Vandaag is er een feestje in Cdh. Er komen heel veel mensen en ook Robbie's vriendin. Ik ben erg benieuwd. We gaan vandaag er ook een video erover maken. Dus ik doe het camera werk en de verlichting. En ondertussen help ik ook met versiering. Het is nu 20.00 en over een uurtje komen de mensen al. We hebben alles opgehangen en de video is voor een deel al opgenomen. 
Robbie is heel afwezig. Ik vraag me af wat er met hem aandehand is. 21.00 en iedereen stroomt binnen. Ik zie Robbie al bij een meisje staan, ze gaven elkaar een knuffel. Ze is echt heel mooi ze heeft lang blond haar, bruine ogen en ze heeft een violet gekleurd jurkje aan. Ik daarin tegen heb een topje met een spijkerbroek aan. Ik ben zo druk geweest dat ik mezelf niet eens had kunnen omkleden. Er komt een jongen naar mij toe, hij is lang en gespierd en heeft bruin haar. "Hey wat is jou naam mooiertje" vraagt hij. Uhm ik ben niet geintreseerd zeg ik. "Zo'n meisje zoals jou wil alleen maar jongens zoals mij" zegt hij. Nee, echt niet. Zeg ik, ik word steeds ongemakkelijker. "Kom mee met mij meisje" zegt hij, terwijl hij mijn arm pakt. Ik roep Milo's naam, want dat is de eerste persoon waar ik aan denk. "Doe rustig, jij hebt toch ook wel zin in een lekker en leuk tijdje met mij?" Zegt hij. Nee! Roep ik. Ik probeer hem los te slaan, maar nu grijpt hij mij nog beter vast. Milo! Milo help! Roep ik. Hij probeert mij mee te nemen maar ineens krijgt hij een stoot. "Ze zei toch nee sukkel!" Zegt Robbie ineens. Iedereen draait zich naar ons en de jongen staat op. "En wie is deze stoere gozer" zegt hij. Robbie is echt veel kleiner dan die jongen. Ik weet dat dit niet goed gaat aflopen dus ik zeg dat de jongen moet vertrekken. Hij komt dichterbij mij staan en verluisterd "hoertje" in mijn oor. Ik word boos en sla hem hard in zijn gezicht. De andere jongens komen eindelijk ook. Milo en Matthy halen de jongen weg. "Niks aan de hand mensen!" Zegt Koen. "Wie was dat" vraagt Raoul. Geen idee, hij probeerde mij mee te nemen. Zeg ik. Robbie's vriendin komt nu ook naar ons toe. "Wat moet jij met mijn Robje!" Zegt Mila (vriendin van Robbie). Niks? Zeg ik terug. "Handjes thuis! Meisjes zoals jij proberen iedereens vriendje af te pakken!" Zegt Mila. Ik hoef jou vriendje niet hoor. Zeg ik. Ze loopt weg en grijpt Robbie dicht tegen haar aan. Wat een raar wijf is dat. Zegt ik tegen de andere jongens. "Mee eens, ze heeft ook regels vokr Robbie" zegt Raoul. Wat vokr regels. Vraag ik. "Hij mag geen andere meisjes op social media hebben, hij mag met geen meisjes praten, hij moet aan het einde van de dag aan haar vertellen wat hij heeft gedaan, en of die in de buurt van een meisje is geweest, en anders krijgt hij 'straf'." Zegt Raoul. Wat voor straf.
"Vul dat maar zelf in" zegt Koen lachend. Ik vind het wel sneu. Hij wordt behandeld als een hondje. Maar wie ben ik om daar over te praten. Dit feestje is echt gefaald voor mij.

Haat of Liefde?Where stories live. Discover now