Deel 8 (de keus is reus)

90 2 0
                                    

Jaley-
Ik probeer het touw los te maken maar ik hoor voetstappen achter mij. "Wat hebben we hier?" Hoor ik een meisjes stem zeggen. Ik draai om, WTF ineens staat Mila daar. "Wat heb je met Rob gedaan? Maak hem los!" Roep ik boos. "Nou nou doe een aardig joh" zegt Mila rustig. Ik draai me weer om en probeer Robbie los te maken, maar ineens voel ik 2 sterke handen om mijn middel. Ik word opgetild, maar ik probeer los te komen, maar deze persoon is zo sterk. Ik neem aan dat dit de gozer is die ik net zag lopen. "Laat me los! Vieze homo!" Roep ik uit woede. Ineens voel ik een sterke pijn bij mijn kaak en alles word zwart.

Matthy-
We zijn nogsteeds aan het zoeken naar Robbie, alle jongens zijn weer bij elkaar gekomen omdat anders waren we elkaar kwijt geraakt. Maar het probleem nu is dat we Robbie nogsteeds niet gevonden hebben, en Jasey is weg. We lopen met zen vieren diep het bos in. Het word inmiddels al wat donker, maar we horen ineens Robbie's stem. "Help!! Matt?! Roel?!" Horen we Robbie roepen. We rennen naar het geschreeuw toe, OMG Robbie zit vast en Jasey ook. We maken ze zo snel mogelijk los, maar dan hoor ik ineens voetstappen. "Jongens hou jullie bek!" Zeg ik boos maar zachtjes. Mila komt onze kant op lopen. "Aww wat cute, komen jullie je vriendjes redden?" Zegt Mila plagend. Naast Mila staat een hele grote gozer, hij is ongeveer 1.90 en super grote spierballen. "Mila laat ons gewoon gaan!" Zegt Robbie moe, ik snap het ook wel, hij dacht dat er wat met zijn ouders gebeurd was, en dan zie je je crazy ex staan. "Umhh ik wil jullie wel laten gaan... maar dan moeten jullie ook wat voor mij doen." Zegt mila geheimzinnig. Wat dan! Zeg ik geirriteerd. "Jullie moeten zorgen dat ik en mijn nieuwe vriend het land uit komen zonder opgepakt te worden" zegt Mila lachend. "Wat heb je gedaan dan?" Vraagt Koen. "Misschien hier en daar wat drugs en wat gevechten." Antwoord Mila. Dat snap ik ook wel want die gozer had een zonnenbril op dus die is sws stoned en het lijkt alsof hij elke dag naar de gym gaat. Ik denk als je al tegen hem aanloopt dat je een hersenschudding hebt. Ik en de anderen gaan even snel overleggen. We willen het wel doen voor Robbie zodat hij geen last meer van haar heeft, maar dan is er ook en kans dat wij opgepakt kunnen worden..
Ons antwoord is=

Hoiii weer niet zon lang deel mr jaaa
Ik ga niet meer zo vaak schrijven maar ik doe men best
(Vergeet niet te stemmennn❤️‍🩹❤️‍🩹❤️‍🩹)

Haat of Liefde?Where stories live. Discover now