Jaley-
We doen het. zeg ik terwijl ik naar de grond kijk, we hebben deze keus gemaakt om Robbie veilig te houden. Ik heb nooit gedacht dat ik zoveel om Robbie zou geven, ik dacht altijd dat hij altijd maar mijn enemy zou blijven, maar het voelt anders nu. Ik voel wat, ik voel wat voor hem.
Robbie-
Fuck. Ik heb ervoor gezorgd dat iedereen hier nu in gevaar is, ja ook jaley. We moeten nu Mila en haar boyfriend Bart helpen om uit het land vluchten. Hoe gaan we dit doen?
'Serieus robbie?" hoor ik matthy's stem op de achtergrond zeggen. "Rob!" schreeuwd Koen in de auto. Huh wat? zeg ik. "Hoe gaan we dit doen! 2 criminelen het land uit smokkelen! met drugs!" roept Raoul boos. Jaley is de hele rit stil, ik voel me schuldig, ik voel me kut. Eenmaal thuis ren ik huilend naar mijn kamer. Wat een tyfus zooi! roep ik in mijn kussen. Ik loop naar de badkamer en kijk de spiegel in. Wat de fuck robbie... wat heb je gedaan? denk ik in mijn gedachten. Ik pak mijn mesje en begin mijn polsen te snijden. na een tijdje zijn mijn polsen helemaal aan het bloeden. Het voelde goed, te goed. De pijn gaf mij comfort. "Robbie!" hoor ik raoul schreeuwen. Ik schrik me dood, en begin snel mijn polsen te wassen en de net nieuwe littekens te verbergen achter mijn horloge. Wat is er? zeg ik als ik eenmaal beneden ben. "Wat denk je!" roept Koen boos. Sorry jongens! ik weet het gewoon even niet meer! Ik had nooit moeten gaan! ik begin te stotteren en mijn stem breekt af. "Robbie, ik snap je pijn, maar je moet ons nu echt helpen om dit te fixen." zegt jaley kalmerend. ik knik mijn hoofd en ga zitten op de bank. Na een paar uur hebben we een plan A en een plan B. Ik lig op mijn kamer en hoor geklop. Kom binnen zeg ik zachtjes.
Jaley-
Robbie? vraag ik als ik binnen kom. "Ja?" zegt Robbie verdrietig. Het is echt niet jou schuld, Koen weet gewoon niet hoe hij dit moet aanpakken. Zeg ik terwijl ik probeer om hem te kalmeren. "Ik had haar gewoon nooit moeten daten." zegt Robbie terwijl hij een beetje probeert te huilen. Ik ga naast zijn bed hurken. Robbie, het is niet jou schuld, geloof mij maar. Koen is niet boos op jou maar gewoon op Mila. Robbie kijk op naar mij met zijn rode en opgezwollen ogen van het huilen. Hey Hey het is allemaal goed Robbie. Zeg ik als ik een beetje schrik van zijn staat. Ik loop naar zijn badkamer en zie bloed liggen in zijn wasbak. Robbie wat de fuck! wat is dat! zeg ik geschrokken en komt naar de badkamer hij schrikt en rent weg. Robbie! roep ik hem achterna, terwijl ik achter hem aan ren. De jongens hebben het door en lopen achter mij aan. Robbie is weggelopen ergens achter cdh in het bos (vlm is daar geen bos maar je doet maar alsof😙). Het is al laat en donker dus ik pak mijn zaklamp en loop achter hem aan. Robbie! Robbie! Kom terug! De andere jongens waren buiten het bos gebleven. Na een tijdje zie ik hem huilen terwijl hij tegen een boom zit. Ik kijk naar zijn polsen en zie de littekens. Oh Robbie toch.. H-heb jij dit zelf gedaan? vraag ik geschokkeerd.
Robbie-
Jaley had het bloed in de wasbak gezien, en zonder nadenken ren ik naar buiten het bos in. Ik zie niks meer door de tranen in mijn ogen en val tegen een boomstronk aan ik leg mijn hoofd in mijn handen tot ik een herkenbare stem hoor. Het is jaley, kut. De woorden die ze zegt raken me. Ze komt naast me zitten en pakt zachtjes mijn pols. Ze bekijkt mijn littekens en schud haar hoofd. "Nee nee Robbie, waarom? waarom heb je dat gedaan? hoezo? Komt het door mij?" zegt ze helemaal in shock. Sorry Jaley. zeg ik schuldig. Ze wikkeld haar armen om mij heen en geeft mij een dikke knuffel. spontaan begin ik weer te huilen. Wat ben ik aan het doen? Aan het janken over iets wat ik helemaal zelf heb gedaan? En ook nog in de armen van mijn enemy, nou enemy? Ik weet het gewoon even niet meer Jaley. zeg ik hopeloos terwijl ik nogsteeds aan het huilen ben. "Ik ga je helpen Rob, ik ga alle hulp in de hele wereld geven." zegt ze. ik breek even weg van de knuffel en kijk haar aan. Wat? zeg ik geschokkeerd. "Ik hou van je Robbie, heel veel." zegt ze terwijl ze naar de grond kijkt." mij? zeg ik stotterend. "Ja jij Robbie, alleen jij" zegt ze zachtjes. Ik kijk haar aan niet wetend wat ik moet zeggen. Ik hou ook van jou Jaley zeg ik na even nadenken. "Ben je serieus?" zegt ze. Ik knik. Ja jaley, ik ben serieus. Na een tijdje praten over het verleden, en onze problemen, zijn we teruggelopen naar cdh, Jaley heeft afgesproken dat ze niks gaat zeggen over mijn SH problemen en dat ze mij eerst wil helpen, en dat ik zelf het moment moest uitkiezen. Ook zijn we nu samen in een relatie, dit hebben we wel al aan de jongens verteld, ze waren super blij voor ons. Nu moeten we nog hopen dat we samen kunnen blijven nadat we dit plan hebben uitgevoerd, en niet gearresteerd worden. Ik ben bang, bang dat Jaley pijn krijgt, bang dat de jongens zich gaan offeren voor alle problemen en tegenslagen die naar mij toe komen, ik ben bang dat Mila ervoor gaat zorgen dat wij allemaal uitelkaar gaan. Ik ben bang.
Hoii guyysss, weer een iets langer deel! Als jullie zelf ergens mee dealen kunnen jullie mij altijd een appje sturen hier en dan geef ik je mijn snap of insta <3 Als jullie met iemand willen praten zijn jullie altijd welkom! ik ben super trots op de mensen die hier mee dealen en hier nogsteeds zijn! ookal ben je niet clean weet ik dat je aan het strijden bent! Love you all! stay healthy <3
YOU ARE READING
Haat of Liefde?
RomanceJaley is het zusje van Raoul, ze is beste vrienden met Milo en heeft haat naar Robbie, maar is dat wel haat of is het liefde?..