~GERÇEKLER İLE KARŞI KARŞIYA~

46 3 2
                                    

Bugün hafta sonuydu ve çok güzel geçeceğinden emindim.Hemen lavaboya gittim elimi,yüzümü yıkadıktan sonra kahvaltı yapmak için hızlıca mutfağa ilerledim.Yumurta yedikten sonra bulaşıkları yıkadım.Kardeşim de uyanmış ve yanıma gelmişti

G:Günaydın
K:Günaydın abla
Evet gerçekten çok güzel bir diyeloğumuz var kardeşim ile.Odama geçtim ve biraz video izledikten sonra sıkıldım ve müzik dinlemeye karar verdim.En sevdiğim şarkı olan "kıraç-Endamın Yeter"şarkısını kulaklığım ile dinlemeye başladım.2 dakika sonra kapı çaldı.Açmaya gittiğimde acaba kim geldi diye sorguladım kendi kendime.Annem teyzemler ile dışarı çıkmıştı acaba o mu geldi?
Kapıyı açtığımda babam ile karşılaştım.Bana yine o garip gülümsemesini sunuyordu.Babam bana bakarken bende neden bana böyle baktığını sorguluyordum.
Bakışmamız ardından içeri geçip geçmediğini sordum.

G:Baba içeri gelmiyor musun?
B:Geleceğim kızım(gülümser)

Babam içeri geçtiğinde neden bana her defasında gülümsediğini sorguladım ve ortam sessizleşmişti.Sessizliği ilk bozan kardeşim olmuştu.

K:Baba birşey mi oldu?
B:Telefonunuza bir mesaj gelecek çocuklar.O mesaja bakın.
G:Tamam baba

*Babam kişisinden gelen bir bildirim*
Kardeşim ile aynanda bildirim gelmişti.Baktığımda...
Dehşet içerisinde fotoğrafa bakıyorduk. Fotoğrafta babam yerde kanlar içerisinde yatıyordu.Kardeşim ile bakıştığımızda babam yerinde olan adam bize sırıtarak bakıyordu.
Sinir ve korku duygularım birbirine karışmış bir şekilde o adama

G:Eğer bu bir oyun ise hiç komik değil!Bana bak zaten senden şüpheleniyordum,ama bunu kim yapar ya?!Sen kimsin?Eğer babamı öldüren sen isen bunu sana kim emretti?!Neden yaptın bunu!?Bana bak babamı sevmem,o da beni sevmez ama bunu nasıl yaparsın VİCDANSIZ!?
B:Demek VİCDANSIZ,he...fazla yürek yemişsin seni sersem.Ve bunu neden yaptım,ne için yaptım SENİ HİÇ İLGİLENDİRMEZ.
K:Sen ne kadar adi,pislik,manyak bir herifsin ya!! Gerçekten sen adi bir herifsin.

G:Defol şimdi evden!
B:Fazla cesaretlisin,bakalım sonra bana yine bunları söyleyebilecek misin?Ve sende aynı şekilde ablası kılıklı.
G:DEFOL DEDİM!!
B:Daha değil

*Annem*
G:Alo?
A:Kızım ben 3 gün eve gelemiycem,teyzen ayağını sakatladı.Biliyorsun enişten de yurt dışına çıktı iş için.
G:Tamam anne
A:Görüşürüz kızım
*konuşma sona erdi*
B:Ne oldu?
G:Birşey derdim ama neyse
B:Sana ne olduğunu sordum
G:Annem 3 gün eve gelemeyecek miş,rahatladın
öğrendin işte.
B:Her neyse,şimdi siz zavallı babanızı düşünün.
G:DEFOL EVDEN!!
B:Tamam gidiyorum ama tekrar geleceğim

*Kapı kapanır*

G:Geri gelecek miş!
K:Tamam abla sakın ol biraz,polise şikayet ederiz
G:Bilmiyorum ama bu babamızı nası katletti?
K:Herşey zaman ile ortaya çıkar abla...
G:Haklısın ama annemiz,akrabalar,komşular...
Hallederiz abla bir şekilde
G:Sende çok rahat konuşuyorsun he
K:Ya abla sitres yapıyım senin gibi?Zaten hak ettiği cezayı bulacak elinde sonunda.
G:Tamam tamam ben bi duş alıcam.Allahtan bir bugün güzel bir gün olacak dedim yaa bune böyle!

☆Evettt bu bölüm de bukadar dııı☆
☆Biraz geç yazdım kusura bakmayın☆
★Umarım beğenirsiniz hikayemi★

BABAM MI DEMELİYDİM YOKSA KATİL Mİ?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin