Gorya yere yığılmıştı ve Ayaz hemen Gorya yı kucağına yatırmıştı.
Silah sesi duyulduğunda evdeki tüm çalışanlar gelmiş ve Ayaz ile Gorya nın etrafında şaşkınlık ile Meltem hanım ve Gorya ya bakıyorlardı.
Ayaz:Neyi izliyorsunuz ambulans ı arasanıza!
*Çalışanlardan biri ambulans ı arar ve konumu söyler*
Çalışan:Geliyorlar birazdan efendim
Ayaz:Off Gorya lütfen burda kal, lütfen benimle kal,lütfen kendini teslim etme
Zeynep:Benim yüzümden,hepsi benim yüzümden
Meltem içinden:*Ölse de kurtulsak*
Ayaz:Ne dedin anne!?
Meltem:Vah dedim yaşasa bağri
Ayaz:Ben gerçekten kafayı yiyeceğim yaa!
*Ambulans gelir*
Ayaz:Sonunda
*İlk yardım ekibi gelir ve Gorya yı hastaneye götürürler*~Hastane de~
Gorya yı ameliyata alırlar ve Ayaz ameliyathane odasının kapısında yere çökerek beklemeye başlar.
Ayaz bitkin ve korku dolu bir şekilde otururken yanlarına biri gelmeye başlar.Ayaz O kişinin ayak seslerini duyar ve kafasını kaldırır.
Gelen Kevin dır.
Ayaz:Lan kız ameliyatta,ayılınca yine acı çekmesini mi istiyorsun sen?
Kevin:Tamam ona acı hissettiriyorsun ama sonuçta eskiden onun ile arkadaştı-
Ayaz:Bak sende kendin dedin işte,ESKİDEN Gorya ile arkadaştınız.Ama şuan değilsiniz.
Kevin:Tamam Ayaz yeter bu kadar,sonra konuşuruz bu konuları.Herkes bize bakıyo
Ayaz:Ay çen büyüdün de adamlık mı taslıyorsun çen bana?Kıyamam sana ben.Lan bi bas git.İlla kıza birşey olunca mı aklın başına geldi lan?Seninle konuştuktan sonra ağladı lan bu kız!,ama senin umurunda mı?Değil
Kevin:Ayaz yeter dedim
Ayaz:Kevin cım.Sen bana laf geçirebilecek biri değilsin.Şimdi adam gibi yürü git burdan kız seni görüp yine eski anılarını hatırlayıp ağlamasın istersen
Kevin:Ayaz bari Gorya nın ameliyatı ne zaman bitecek miş?
Ayaz:Lan ben nerden biliyim,manyak yaa!
*Ayaz Kevin ile kavga ederken sözlerini doktor kesti*
Doktor:Hastamızın durumu şuan iyi,konuşamıyor ama söylediklerinizi duyabiliyor.Ertesi gün konuşabilir hale gelecektir.Şuan yanına 1 kişi gidebilir.Ama çok uzun olmayacak şekilde hastanın yanına gidilmesi gerekiyor.
Ayaz:Tamam Doktor bey,teşekkürler
Doktor:Rica ederim
Ayaz:Bana bak Gorya nın yanına ben gideceğim tamam mı?
Kevin:Hayır sen ne oluyorsun da gidiyorsun?
Ayaz:Delireceğim Allahım.yardım et bana
Hemşire:Bey efendi merhaba,hastamıza yanınıza kim gelsin istersiniz diye sordum ve sizi işaret etti pencereden. Yanında sizi istiyor.
Ayaz:Tamam hemşire hanım teşekkür ederim
Hemşire:Ne demek,gelin şunları giyin lütfen.
Ayaz:Tamam dır
Hemşire:Buyurun gidebilirsiniz
*Ayaz Gorya nın yanına gider ve gülümser*
Ayaz:Güzelim,beni istemişsin
*Gorya başını evet anlamında sallar*
Ayaz:Güzelim merak etme en kısa zaman da gideceğiz eve.Annen de burda,kardeşin de...
Gorya Ayaz a ne oldu der gibi bakar*
Ayaz:Güzelim söylesem mi bilmiyorum ama Kevin da burda...
Gorya hiçbirşey olmamış gibi Ayaz a bakmaya devam eder
Ayaz:Üzülmedin mi?
Gorya başını hayır anlamında sallar
Ayaz:Üzülme zaten,bişey olmaz.Güzelimm
Goryanın yüzünde gülümseme oluşur
Ayaz:Heh ya,ben senin gülüşünü özledim.Neyse kendini kasma sakın,biliyorsun ki seni çok seviyorum ve hep seveceğim güzelim.Bunu unutma sakın.Şimdi sakian ol ve iyileşmene bak.
Hemşire:Zaman doldu efendim
Ayaz:Tamam Hemşire hanım,Güzelim sakın dediklerimi unutma,görüşürüz ben buradayım.
Ayaz:Kusura bakmayın lütfen biraz uzattım görüşmeyi
Hemşire:Sorun değil efendim,çöpe atın lütfen giydikleriniziKevin:Ne oldu,ne konuştunuz?
Ayaz:Neden söyliyim?
Kevin:Ayaz hani ben Gorya nın eski yakın arkadaşıyım ve doğal olarak merak ediyorum ya hani
Ayaz:Tamam tamam.Bişey olmadı ama senin ismini söylediğimde hiçbirşey hissetmedi.Bu kadar söyliyim.
Kevin:Haksız değil,onu o kadar üzdüm ki...
Ayaz:Sonunda aklına geldi Kevin
Kevin:Aslında ...sen Gorya nın neyi oluyorsun?
Ayaz:Durumlar karışık ama üvey abisiyim onun...
Kevin:Ama üvey abi üvey kardeşine nasıl birşey hissedebilir?
Ayaz: ...bu konuyu kapatalım bence Kevin.
Kevin:Tamam
Ayaz:Aslında Gorya yı sevmemeyi başaramamış gibisin.
Kevin:Evet,denedim ama olmadı.Rüyalarımda onu gördüm ama ...
Ayaz:Off ne konuşuyoruz biz yaa
Ekin(goryanın kardeşi):Ayaz abi gelirmisin
Ayaz:Geliyim
Ekin:Ablam nasıl?
Ayaz:Doktorun dediği gibi duyuyor ama konuşamıyor
Ekin:Anladım...
Ayaz:Eminim en kısa zaman da toparlanacak tır
Ekin:Umarım
*Goryanın telefonu Ayaz da dır ve telefona bildirim gelir*
Ayaz:Anne...Bir yeni mesajınız var*
Umarım komaya girersinAyaz:Bi dakika annem gerçekten bunu yapmaktan zevk mi alıyordu?O kadar mı kafayı bozmuş nefretten?
Ayaz Goryanın iyileştiğinde görmemesi için mesajı siler ve telefonu cebine koyar.~ERTESİ GÜN~
Sabah saat 09.13 tü ve uyanmıştım.Biraz olsun iyi olduğumu hissediyordum.Ama ameliyata girmeden önce kafamın içinde Ayaz ın bağırışları geliyordu aklıma.Söylediklerini duymuştum ama sadece öyle kalakaldım o an.Odaya hemşire girdi ve iyi olup olmadığıma baktı birkaç şey daha yaptı ve birazdan kahvaltı getireceğini söyledi.
Aklıma Annem geldi.Acaba ne halde şuan,gece ne yaptı ve birde o Kevin vardı tabi.Ayaz ve Kevin kavga ettiği acaba?Ama şuan bunu düşünmek yerine iyi olmayı düşündüm.Bir an önce iyileşip eve Ayaz ve annem ile gitmek istiyorum.Hemen iyileşmek istiyorum hemde çok.Ben bunları tavana bakarak düşünürken kapı açıldı ve hemşire elinde yemek ile geldi.
Hemşire:Bekleyin lütfen yatağınızın pozisyonunu düzelteyim.Tamam rahat mısınız?
Gorya:Evet rahat
Hemşire:Güzel,buyurun afiyet olsun birşey olursa lütfen şuradaki butona basın.
Gorya:Tamam sağolun,peki Ayaz burada mı?
Hemşire:Sabahın 7 sinde uyanıp kapınızda bekliyordu.Ben çağırayım hemen
Gorya:Teşekkür ederim
Ayaz:Güzelim nasılsın?
Gorya:İyiyim Ayaz sabahın 8inde kalkıp burda mı bekledin sen(gülümseyerek)
Ayaz:Evet güzelim,senin uyanmanı bekledim
Gorya:Teşekkür ederim Ayaz
Ayaz:Tamam güzelim hadi kahvaltını yap bakalım
Gorya:Tamam Ayaz
Tabaktaki tostu yiyecekken kolum ani bir şekilde acıdı ve acının etkisi ile tostu geri bıraktım.
Ayaz:Birşey mi oldu?Bir yerin mi acıdı?
Gorya:Evet kolum bir anda acıdı
Ayaz:O zaman ben yardım ederim
Ayaz Gorya ya yardım edecek iken kapı bir anda açılır.İkisi bir anda kapıya bakar .Gelen Ekin di.Ekin gülümsedi ve kapıyı kapatıp ayakta bize doğru bakmaya başladı.Yaptığı şeye anlam vermeye çalışırken bana cevap verdi.
Ekin:Biraz iyileşmişsin abla
Ayaz:Tabii ama önce şu kahvaltıyı bitirmesi lazım.
Gorya:Tamam yiyeceğim yavaş
Ekin:Ooo Tamam formuna geri dönmüş.
Ayaz:BXNFJWIRJWQKX
Gorya:Sakin gülermisin Ayazcım?
Ayaz:Tamam tamamKahvaltım bitmişti ve bir an önce buradan gitmek istiyordum.Ayaz tepsiyi masaya koydu ve ona televizyon izliyeceğimi söyledim.Anlayış ile karşıladı ve odadan çıktı.Ben ise televizyon izleyip uyuyakaldım.
Saat 13.30 olmuş ve ve yanımdaki koltukta Ayaz ın uyuduğunu gördüm.Ne zamandır yanımda uyuyordu acaba?Herneyse televizyonu kapatmamış ve en sevdiğim dizi oynuyordu.Hemen kalkıp diziyi izlemeye başladım.*Odanın kapısı 2 kez tıklatıldı ve içeri hemşire geldi.Mermi nin geldiği yere birkaç ilaç sürdü.İz acımıyordu yada ben hissetmiyordum.
~6 gün sonra~
Sonunda bu hastaneden çıkacaktım.Artık tamamen iyileşmiştim.~EVDE~
Evimize geldiğimde hiçbirşey yapmadan hemen odama çıktım ve kendimi yatağıma attım.Kendimi tamamen özgür hissediyorum şuan.Ayağa kalktım ve hemen rahat bir pijama giyip saçlarımı saldım.Ardından perdeleri kapattım,telefonumu komidin in üzerine bıraktım,ışığı kapadım,yatağıma yatıp üstümü güzelce örttüm.Bu sefer sesler kaybolmuştu ama güzel olarak.Kendimi çok rahat hissediyordum.Gözlerimi kapattım kendimi uykunun rahat,güzel ve huzurlu kollarına bıraktım.BÖLÜM SONU~
☆Evettt bu bölümlük bu kadarrr★
★Yazım yanlışları varsa kusura bakmayın☆
☆Umarım hikayemi beğenirsinizzz★
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BABAM MI DEMELİYDİM YOKSA KATİL Mİ?
AdventureKüçük bir kız çocuğunun büyüdüğünde babasının gerçek yüzünü öğrenmesi ile yaşananlar.