Tanıtım

341 23 107
                                    

Medya: Taladro & Rash- Tüm Çiçekler öldü. Bu kitabın şarkısıdır.

"Yasin, hadi kalk artık... Geç kaldın okula." dedi annem, ama hiç kalkmak istemiyordum. Okulda son senem ve okul değiştirmiştim hemde hiç istemediğim halde. Eski okulumu seviyordum, ne diye okul değiştirdiysek sanki.

"Tamam, anne kalktım bağırma." dedim sitemle. Uykulu, uykulu zorlasa olsada kalkmıştım nihayet. Odamdan çıkıp lovabonun olduğu yere geldim ve orda elimi yüzümü yıkayıp kendime aynadan baktım.

değişen bir şey yoktu, onsekiz yaşında şişko biriydim işte... Ama yine kendime bakıp" kendimi seviyorum." deyip son işlerimi de halledip tekrar odama geçtim üstümü giymek için.

Abimde işe gitmek için sabah erkenden kalkıyordu onunda sesleri geliyordu."Anne benim kazağım nerde?" diye sordu abim. Her sabah bunun sesini dinlemekten nefret ediyordum.

Dolabımdan okul üniforması ve pantalon çıkarıp hemen üzerimi giydim, tekrar banyoya girip dişlerimi fırçalayıp son olarak ta parfüm sıkıp çıktım.

" Anne ben çıkıyorum" deyip evden kendimi dışarı attım sonunda cebimden kulaklığımı çıkarıp kulağıma taktım. Hava soğuk olduğu için okul üniformamın üzerinde polarım vardı. Kapşonlumu kafandan geçirip ellerimi cebime atıp yürümeye başladım.

Daha önce kayıt yaptırmaya gittiğimiz için yolu biliyordum zaten. Çokta uzakta değildi üstelik. Yolun kenarından giderken bir kaç kişinin iş yerlerini açtığını gördüm. Yüzümde bir gülümseme oluştu ve yoluma devam ettim bir kaç ara sokaktan da geçerek sonunda okula varmıştım.

Okuldan içeri geçerken çoktan sıraya girmişlerdi bile... Ben daha nereye geçeceğimi bilemediğim için onikinci sınıfların yanına geçtim." Salih dur artık."dedi biri ben hemen yandaki bir grup arkadaşlara baktım toplam dört kişi onu tutuyorlardı." Bırakın Amına koyayım gösterim ona at ağızlı bile." deyip onlardan kurtulmaya çalışıyordu.

"Lan bir dur okulun ilk günü ya birader." deyip onu sıradan çıkarıp sakinleştirmeye çalıştılar. Benimde istemsizce adımlarım oraya yöneldi, ama biraz uzaktan seyretmeyi tercih ettim.

Hocalar varmı diye etrafa baktım ama yoktu. Bir süre sonra elleriyle alkış tutarak öğrencilerin arasından çıkıp" tebrik ederim valla ben bile bu kadar yapamazdım. Lisede hocayla yatmak valla bravo." dedi alayla zaten yüzünde de alay ifadesi vardı." Ulan oruspu çocuğu sen yaydı okulun haber gazetesine değilmi?" diye sordu hırsla.

Gözlerim kocaman olumuştu, bunlar ne diyorlardı böyle? Hocayla yatmak ne demekti?" Videon bile var hocayı nasılda bağırtıyordun canımız çekti Salih yardım lazımsa banada söylersin" diye alayına devam ediyordu.

Salih denen çocukta arakadaşlarının elinden kurtulup suratına bir yumruk çaktı ve o çocukta yere düştü, ardından onun üstüne çıkıp art arda yumruklarını onun suratına geçirdi.

Arkadaşları ayırmaya çalışırken hocalar geldi." Yeter ne oluyor burada? Hemen ayrılın" hocaların gelmesi üzerine ayrılması çok uzun sürmedi Salih'in.

Hocalardan biri" Sahil ve Bilal hemen odama geliyorsunuz." deyip okula girdi hemen onların arkasından yürüdüler. Mahçup bir ifadeyle. O olay hariç herşey iyi gitmişti tören yapılmış bizi sınıflarımıza göndermişlerdi.

Bende müdür yardımcısının yanına gidip sınıfımı sormuştum oda birinci katta sağ taraftaki koridoru tarif etmişti. Ona teşekkür edip hem sınıfıma gitmiştim ve hemen boş yere oturdum.

Çantamı sırtımdan çıkardım o sırada Salihi tutan arkadaşları geliyordu." Onu bunu bilmem ama bu sefer işi zor gibi." dedi sıramın önünden geçip en arka pencere tarafına otururken ben anlamsızca otururken birinin bağırarak içeri girdiğini duydum zaten duymamak elde değildi." Lan Salih yine kavga etmiş beni niye cağırmadınız. Amına koyayım." diye söylendi sinirle.

" Melisa dur gözünü seveyim bari sen dur." dedi bir çocuk bıkkın bir sesle."kesin de bir anlatın konu ne?" diye sordu kız" hani biliyordun Salih'in notları kötüydü" dedi Melisa da" devam et' der gibi kafasını salladı." Heh işte Mine hocada ona karşı boş değildi. Onunla yatmasına karşılık yattı hocayla... Ama bu kötü oldu. Çünkü okulun gazete haberlerine alay konusu oldu." dedi arkadaşı.

Melisa gözlerini büyüttü sinirle."Ne hocaylamı yatmış bende sınıfı nasıl geçti diyordum vay piç."dedi sitemle ama arkadaşı göz devirdi" sence konumuz bumu?" diye sordu." Kim yaymış haberi?" diye sordu merakla" Ozan yaymış." dedi.

Melisada kafasını salladı düşünceli bir şekilde." Çokta şaşırmadım aslında ikiside kedi köpek gibiler hiç anlaşamıyorlar. Her biri böyle bir pislik yaparlar bibirinin ayaklarını kaydırmak için." dedi.

Ben ise sadece onları dinliyordum sessizce, ben nasıl bir okula düşmüştüm böyle."Neyse ben sigara içmeye gidiyorum gelen varmı?" diye sordu." Ben gelirim Tuncay." dedi ve ayaklanıp sınıfı terk ettiler. Ama üç arkadaşı duruyordu.

"Neyse birde Salih gelsin birde ondan duyalım"dedi tanımadığım biri" bence sormayalım önce bir yatışsın sinirleri öyle sorarız." dedi Melisa. Bende ayağa kalkıp tuvalete gitmek için sınıftan çıkmaya başladım.

Salihle kapının ağzında göz göze geldik bir süre birbirimize baktık." Bir çekil şurdan ayı" deyip beni itti bende bir kaç adım geri gittim." Biraz kibarmı olsan acaba" dedim sinirle." Bana bak zaten sinirliyim seninde dişlerini eline vermeyim" dedi dik dik.

" Kaba adam" deyip sınıftan çıkıp tuvalete gidip işimi hallettim ve lavaboya gidip elimi yıkadım. Okulun ilk günü olduğu için sanırım dersler boştu, bende bahçeye çıkıp hava almaya karar verdim.

Salih denen çocuk çok terbiyesiz bir çocuktu ailesi neyle terbiye ediyordu acaba. Bahçeye çıkıp kantine yöneldim sabah kahvaltı yapmadığım için biraz karnım açıkmıştı. Sıraya geçip beklemeye başladım.

Ama yine huzurum bozulmuştu." Kenara geç şişko.deyip bir kenara doğru savrulmuştum adeta" sinirle ne itiyorsun? Sen benim başıma belamısın? Be adam." diye bağırdım kaşlarımı çatarak.

"Evet başına belayım, bu okula geldiğin için seni pişman edeceğim." deyip gitti bende ona sadece arkasından bakmakla yetinmiştim.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Salih:20 yasında

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Salih:20 yasında

Ailesi bir yıl geç verdikleri için birde bilerek sınıfta kaldığı için yaşı öyle.

Yeni kurguya hoş geldiniz umarım seversiniz sizi seviyorum ❤️💙💙

Seni yazdım Kalbime [bxb]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin