Medya: Salih
Onbeş dakikanın sonunda o malum eve gelebilmiştik. Hepimiz arabadan teker teker inerken bir yandan da evi süzüyorduk. Şahsen ben ev demezdim saray yavrusuydu mübarek.
Villanın arka tarafından gelen sesler, parti'nin orada olduğu gösteriyordu. Hepimiz birbirimize bakarken" eee daha bakıyorsunuz? Amdan yeni çıkmış bebeler gibi." dedi Melisa. Benim gözlerim kocaman olurken, o önden yürüdü. Bizde arkasından gitmeye başladık.
Nedense buraya gelirken çekincelerim vardı, ama Salih yanımda diye gelmek istemiştim. Zaten o davet etmemişmiydiki? Etmişti. hâlâ o alana doğru giderken sesler artmıştı.
Melisa arkadaşlarını gördüğü anda el salladı. Salih benim yanımda ilerliyordu umursamazca, karşıdan gelen Salih'in boylarında bir çocuk geldi. Hemen yanımıza." Oo beyler hoşgeldiniz, desenize parti yeni başlıyor." Salihle tokalaşırken el sıkma ve dostça kucaklaşmanın ardından bana doğru döndü.
Kaşları havaya kaltı ardından." Sen yenisin." Şaşkınca anlamadım ne? Boğazımı temizleyip konuştum." Pardon kim yeni ben anlamdım yeni eşyayamı? Benziyorum ordan" diye sitemle konuştum.
Salih bıyık altından gülerken, çocukta mahçup bir sesle cevap verdi." Yani bu gibi yerlere gelirken arkadaşlarından başka kişilerle takılmaz" diye açıkladı. Lan o değilmiydi gel diye tutturan bana neden öyle davrandı o zaman bana ne oluyordu böyle.
Kaşlarımı kaldırıp ona bakarken, Salihte sinirle ve susması için saçma sapan hareketler yapıyordu." Lan ne boş boğaz bir çocuksun lan iki dakikada hemen öttün." dedi kaşlarını çatıp.
" Ee ne yapak be bro herkes sen gibi olamıyor." deyip en sonunda da göz kırpıp gitti. O gittikten sonra ise, ben sadece Salihe baktım ama bana aldırmadan benim kolumu tutup sürüklemeye başladı.
Klasik havuz partisi gibi bir şeydi, insanlar ya havuza giriyor, yada havuzun başında dans ediyorlardı. Müzik son ses devam ederken, birisi geldi ve bu gelen kişi kızdı." Naber yakışıklı uzun zaman oldu seni buralarda görmeyeli." dedi kız Salih'in koluna sokulup.
Ben kaşlarımı çatıp olayı anlamaya çalışıyordum. Belliki önceden bir tanışıyorlardı." Evet burayı özlemişim." dedi etrafı süzerken. Bende ona son bir bakış atıp ondan da biraz uzaklaşıp boş bir alana oturdum. Çok geçmedende, bir garson eleman geldi." Bir şeyler istermisinz? Efendim buradaki herşey bedava." dedi eh zenginseniz herşey oluyordu.
" Bir tane su alabilirm." dedim partiye gelmek hiç iyi bir fikir değildi. Bunda artık emin olmuştum. Çünkü benim yaşımdaki çocuklar, yani erkekli kız olarak birbirlerine sürtünerek dans ediyorlardı.
Ben ise sadece kayıtsızlık içinde onlara bakıyordum. Bu görüntüyü unutmak isteyeceğim birşeydi galiba bu yapılan eylem. Gözümü onlardan çekip sağıma baktım, yani Salihe ama bakmaz olaydım ya. Az önceki gelen kızla yiyişiyorlardı."Allahım kusmak istiyorum." dedim dehşet içinde. Sonra Salih ve kız ayrıldı ardından bana baktı, kıza son bir şeyler deyip benim yanıma adımladı.
Kendisini pat diye yanıma bıraktı." Sen varya çok uçkuruna düşkün bir çocuksun." dedim sinirle." Ne ya altı üstü eğleniyorum." dedi alayla sırıtmasına devam ederek." Benim yanımda eğlenme götünü siktiğim." dedim. Benim bu dediğime kaşlarını çattı sonra gevşedi." Birini sikebildiğini bilmiyordum artık götümüde mi kollamam lazım." dedi muzip bir ifadeyle.
Yüzümü onun yüzüne biraz daha yaklaştırdım ve ardından boynuna nefesimi verdim. Onun bedeni titredi güldüm ama gülüşümü bastırmaya çalıştım. Sonra dudağımı kulağına getirerek fısıldadım." O konuma gelirsek ki, gelmeyeceğiz. Ama gelirsekte seni sikeceğimden emin olabilirsin." deyip yerimde doğruldum ve onun yüzüne bakmaya başladım.
Bir süre bana bakmaya başladıktan sonra elini kaldırıp bana vurdu. Çok bir vuruş değildi bu." Hassiktir ordan yavşak." dedi Salih." Niye? Bence kasa sağlam ama önce kalite kontrolünden geçmesi lazım anlarsınya." deyip göz kırptım.
Tabikide pasiftim ama bu Salih'in bilmesine gerek yoktu bence." Ne derlermiş erkek adam, erkek siker Salihçim." Onu sinir etmek benim nedense hoşuma gitmişti." Lan şişko benim götümden uzak dur amına koyayım." diye dehşet içinde konuştu.
" Malesef ya sadece yarak ve götüm var Salih." diye kahkaha attım." Ben gidiyorum ya, morelimi bozdun şişko." deyip yanımdan ayrıldı. Bende onun arkasından baktım.
Garson yanıma gelip bir bardak su bırakıp gitmişti. Bende suyu elime alıp biraz ortamdan uzaklaşmaya karar vermiştim. Telefonumu cebimden çıkarıp Instagrama girdip erkekleri stalklamaya başladım. Bunların hepsi ya oyuncu, ya model, yada sporcu oluyordu. Kaslı adamlardan ciddi anlamda etkileniyordum.
Boş bir hamağa oturup ağzımın suyu akıta akıta onlara bakıyordum. Napim çok fazla azdırıcı bir görüntüytü.
Not: Varmıdır bakmayan sence ya ben bakıyorum. Hemde çok yakışıklılar.🥵🥵 Bakanlar lütfen yazsın. Didejenen
Bir süre sonra yanıma birisi oturdu bende telefonu kapatmak zorunda kaldım ve gelenin kim olduğunu görebilmek için kim olduğuna baktım. Bu çocuk Salihle okulun ilk günü kavga eden kişiydi." Selam ne yapıyorsun tek başına?" diye sordu." Hiç telden bir şeylere bakıyordum." diye cevap verdim.
" Pornomu izliyorsun?" diye sordu bu sefer kaşlarını kaldırıp alayla." Yorum yok." deyip ağaya kalktım şimdi onunla hiç uğraşamazdım ve bir tane adım atmıştım ki" Salihle aranda ne var?" diye sordu bende ona doğru dönüp." Çok soru soruyorsun, ne oldu yoksa bir malzemen yokmu elinde?" diye sordum alayla.
" Aslında bir tane var." dedi muzip bir şekilde." Hım öyleyse yakında görmeyi çok isterim." diye cevap verip gittim. Ardından Melisayı bulup Salihi sordum. Onunda lavaboda olduğunu söyledi. Bende hemen evin içine girip. Arkadaşlardan birine" Salihin nerde?" Olduğunu sordum." Onlarda yukarıda sağ taraftan ikinci bir odada." Olduğunu söylediler.
Bende hemen yukarıp çıkıp tarif ettikleri yere pat diye girdim odaya. Oda tam kızı soymak üzereydi. Kızı kovup önüne geçtim." Ne yapıyorsun? Aptal herif." diye sordum sinirle." Boşalmaya ihtiyacım var ve sen benim işime engel oluyorsun." dedi ağzı yayık bir şekilde." Sen içtin'mi? Lan piç kurusu." diye onu ittim. Oda eliyle gösterip." Sadece birazcık." dedi.
Onun yakasından tutup kendime yaklaştırdım." Birini sikmek'mi istiyorsun? Beni sik o zaman" deyip dudaklarına yapıştım.
Evet yeni bölüme hoşgeldiniz umarım seversiniz sizi seviyorum ve gidiyorum 💙💙
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Seni yazdım Kalbime [bxb]
Ficção AdolescenteLise kurgusudur. küfür, uyuşturucu, şiddet gibi ögeler bulunmaktadır. Rahatsız olan olanlar okumasın lütfen. Aynı şekilde +18 smut sahneler vardır. Homofobik olanlar girmesin. Geri kalanlara iyi okumlar.